Je neemt het omdat je in de risicogroep zit door je astma? Want anders is corona niet zo risicovol. 98% zal prima herstellen. Alleen echt ouderen met andere onderliggende ziekten hebben grote kans er niet van te herstellen.Voor mij donderdag de eerste prik van pfizer, zo lang getwijfeld om het te doen ja of nee. Ik heb amper spuiten gekregen in mn leven omdat ik als baby gereageerd heb met een hersenvliesontsteking op een spuit. Ik heb een pijnlijk lichaam en drager van astma maar ik ben weinig ziek... corona is nog niet tot bij mij geraakt dus ik weet niet hoe ik zal zijn moest ik dit hebben. Ik sta er niet volledig achter om de spuit te doen maar zal met een klein hartje toch gaan. Als je nadenkt mensen, alle dokters en verplegers zijn eerst gegaan als beurt. Moest dit vaccin zo een risico zijn voor onze gezondheid zou dit toch niet gaan? dan leven we id toekomst met zieke dokters en verplegers volgens de fantasie van sommigen hier. Ik hoop dat ik de juiste stap zet.
Ik geloof er ook niet in dat het vaccin erop gemaakt is ons massaal ziek en onvruchtbaar te maken, zoals wel gezegd wordt. Vind dat wel een heel para gedachte. Maar het blijft wel een experimenteel iets waarvoor jij de proefpersoon bent en dat voor zo'n relatief ongevaarlijk virus als corona. Denk je dat jij een groot risico neemt met corona?
Veel zorgpersoneel wil het ook niet trouwens. Meer dan 30% als ik het me goed herinner.

Ik mag wel van geluk spreken dat ik nog kan zien, als ik het hier zo eens lees. :')