FerdFatoehaus
Badass junkie
Dit topic heb ik niet gemist.
Ssssht... zometeen maak je "het wakker"....Dit topic heb ik niet gemist.
Jij kunt het topic toch sluiten 😉Ssssht... zometeen maak je "het wakker"....![]()
Nee... dan gaan mensen denken dat we een marionet van Bill Gates of zoiets zijn en dat we mensen hun mond wil snoeren... Topic blijft open maar ik zal er niet rouwig om zijn als het hier stilletjes blijftJij kunt het topic toch sluiten 😉
Dat denken we al.... Met sluiten bevestig je het alleenNee... dan gaan mensen denken dat we een marionet van Bill Gates of zoiets zijn en dat we mensen hun mond wil snoeren... Topic blijft open maar ik zal er niet rouwig om zijn als het hier stilletjes blijft![]()
Was die verberg/negeer optie van topics laatst toch stiekem een goed idee 🤐Nee... dan gaan mensen denken dat we een marionet van Bill Gates of zoiets zijn en dat we mensen hun mond wil snoeren... Topic blijft open maar ik zal er niet rouwig om zijn als het hier stilletjes blijft![]()
Ik snap niet dat mensen de dwang voelen om in dit topic te kijken EN te reageren als ze dat niet willen.Was die verberg/negeer optie van topics laatst toch stiekem een goed idee 🤐
Bestaat dit nu serieus? Of is dat meer de wens?Was die verberg/negeer optie van topics laatst toch stiekem een goed idee 🤐
Ja. Ik kijk in alle topics als er nieuwe berichten zijn. Alles boeit me wel, overal zijn goede argumenten of grappige berichten te vinden.Ik snap niet dat mensen de dwang voelen om in dit topic te kijken EN te reageren als ze dat niet willen.
Stiekem is iedereen verslaafd aan dit topic
Bestaat dit nu serieus? Of is dat meer de wens?
Het zou wel mooi zijn.
dan gaan mensen denken dat we een marionet van Bill Gates of zoiets zijn en dat we mensen hun mond wil snoeren..
Hoog tijd dat werkgevers dit mogen doen vind ik.
Vind je dat van alle vaccinaties? En ben jij bereid om de rest van je leven je vrijheid te laten bepalen me je QR code ?Hoog tijd dat werkgevers dit mogen doen vind ik.
Wauw, echt mooie woorden! ❤🧡💛💚💙💜Ook hier gepast denk ik:
Een mooie verbindende boodschap![]()
Geen angst voor een besmetting. Angst voor veel verzuim gezien ik zelf werkgever ben. En vrijheid bepalen met een QR code? Wederom een statement waar ik niet bij kan.Vind je dat van alle vaccinaties? En ben jij bereid om de rest van je leven je vrijheid te laten bepalen me je QR code ?
Vanwaar deze angst?
Wie is er van plan om zich te laten vaccineren en wie niet? En waarom wel/niet? Ben je er bang voor? Vertrouw je het vaccin blindelings? Ben je ervoor/tegen? Schiet maar raak!
Geef jou mening hierover.

Zeker interessant.Wereldwijd is er massale oversterfte dat niet door COVID besmettingen komt. Volgens verschillende onderzoekers kan de oversterfte komen door COVID vaccinaties of door uitgestelde behandelingen door COVID maatregelen.
In de schema's is duidelijk te zien dat oversterfte massaal toeneemt na vaccinatie. De oversterfte is nog erger dan tijdens de piek van corona besmettingen.
Oversterfte Nederland
Bekijk bijlage 30971
Oversterfte Europa.
Bekijk bijlage 30972
Klopt. De data is ook beperkt waardoor goede analyse lastig is.Zeker interessant.
Causaliteit is altijd lastige.
Huh, gister zei je nog iets anders? 🤔Geen angst voor een besmetting. Angst voor veel verzuim gezien ik zelf werkgever ben. En vrijheid bepalen met een QR code? Wederom een statement waar ik niet bij kan.
Klopt. De data is ook beperkt waardoor goede analyse lastig is.
Als ik naar mijn eigen familie kijk dan is bijna iedereen behoorlijk ziek geworden van de vaccins, waarbij m'n broer doodziek.En de capaciteit ontbreekt, om iedereen die vaccin ontvangt te volgen.
Ik zou zeggen, dat die uitgestelde behandelingen de grootste rol spelen. Maar was zelf ook huiverig voor de vaccins.
En ze zeggen dat ziekenhuizen ineens weer vol raken, of zou dit komen door het vaccin? 🤔Wereldwijd is er massale oversterfte dat niet door COVID besmettingen komt. Volgens verschillende onderzoekers kan de oversterfte komen door COVID vaccinaties of door uitgestelde behandelingen door COVID maatregelen.
In de schema's is duidelijk te zien dat oversterfte massaal toeneemt na vaccinatie. De oversterfte is nog erger dan tijdens de piek van corona besmettingen.
Oversterfte Nederland
Bekijk bijlage 30971
Oversterfte Europa.
Bekijk bijlage 30972
Is een van de mogelijkheden. Opvallend is het aantal jonge mensen dat sterft.En ze zeggen dat ziekenhuizen ineens weer vol raken, of zou dit komen door het vaccin? 🤔
Wat bedoel je?Huh, gister zei je nog iets anders? 🤔
Gister zei je nog dat ze het van jou mogen invoeren.Wat bedoel je?
Ja. Waar zeg ik van niet?Gister zei je nog dat ze het van jou mogen invoeren.
Ja. Waar zeg ik van niet?
Hier toch of begrijp ik je verkeerd?Geen angst voor een besmetting. Angst voor veel verzuim gezien ik zelf werkgever ben. En vrijheid bepalen met een QR code? Wederom een statement waar ik niet bij kan.
Ik bedoel daar mee dat ik dat statement niet begrijp en er niet achter sta.Hier toch of begrijp ik je verkeerd?
Hoog tijd dat werkgevers dit mogen doen vind ik.
Waarschijnlijk begrijpt whitesugar het net als ik misschien verkeerd omdat de twee bovengenoemde quotes een contradictie lijken te zijnIk bedoel daar mee dat ik dat statement niet begrijp en er niet achter sta.
Hij bedoeld dat hij de coronapas niet als een beperking ziet omdat hij gevaccineerd is. Terwijl voor niet gevaccineerden het een behoorlijke beperking is.Waarschijnlijk begrijpt whitesugar het net als ik misschien verkeerd omdat de twee bovengenoemde quotes een contradictie lijken te zijn
Dat bedoel ik niet, sinds wanneer weet jij wat ik bedoel? 🥲Hij bedoeld dat hij de coronapas niet als een beperking ziet omdat hij gevaccineerd is. Terwijl voor niet gevaccineerden het een behoorlijke beperking is.
En ben jij bereid om de rest van je leven je vrijheid te laten bepalen me je QR code ?
Als je het geheel nog eens doorleest zul je zien dat ik op een suggestieve vraag reageer met die reactie. Ze gaan niet over hetzelfde onderwerp.Waarschijnlijk begrijpt whitesugar het net als ik misschien verkeerd omdat de twee bovengenoemde quotes een contradictie lijken te zijn
Ah. Ja dat verband zag ik niet. Ik vind het zelf wel een vergaande maatregel. I mean, ik begrijp het wel vanuit het verzuim perspectief, maar ik sta er niet achter.Als je het geheel nog eens doorleest zul je zien dat ik op een suggestieve vraag reageer met die reactie. Ze gaan niet over hetzelfde onderwerp.