Blaatschaap
Bewuste gebruiker
Ja, waarom zou dat niet kunnen?
Edit* het kan natuurlijk ook heel wat anders zijn dan corona of vaccinaties.
Edit* het kan natuurlijk ook heel wat anders zijn dan corona of vaccinaties.
Ik zou het de strag eens vragen....Als ik nou wist waar m'n handdoek was, komt 't misschien wel weer goed.
Nee, dank je wel. Dat is niet mijn rol in dit debatje. Zoals ik al zei: Degene die de stelling aanvoert, is degene die de onderbouwing aanlevert.Plaats eens een stukje tekst dan of een screenshot van het stuk over het RIVM en COVID sterfte.
zal ik doen.Ik zou het de strag eens vragen....
Prima toepassing van Occam's razor IMO.Klinkt voor mij nog steeds aannemelijker dan dat er massaal mensen dood gaan door het vaccin en dat geen enkel medisch instituut dit door heeft of dat ze het stiekem achterhouden.
Hoeft toch ook geen van beiden te zijn? Het is sowieso speculeren want op dit moment weet niemand het nog.Het aantal gemeldde besmettingen is ook een onderrapporrage omdat dat beperkt wordt door testcapaciteit/bereidheid. Dus ik zie niet in waarom dit ook niet voor sterfgevallen kan gelden.
Klinkt voor mij nog steeds aannemelijker dan dat er massaal mensen dood gaan door het vaccin en dat geen enkel medisch instituut dit door heeft of dat ze het stiekem achterhouden.
Dat klopt.Hoeft toch ook geen van beiden te zijn? Het is sowieso speculeren want op dit moment weet niemand het nog.
Op een dag er achter komen dat je het eens bent met de SGP...Hey dat is een interessante bevinding.
Coronapas was ingevoerd zodat anderhalf meter weg kon gaan. Nu hebben we een coronapas en anderhalf meter 😂
Precies, je bent het met iedereen wel eens eens.Als is het als een kapotte klok, die staan ook 2 keer per dag goed, toch een een beetje raar voor een QueerMan.
NiceWohoo! Toch nog een herstelbewijs bemachtigd, andere testlocaties delen hun resultaten nu ook met de GGD. Binnenkort zijn deze ook nog eens een jaar geldig, ipv een half jaar.
Oow, dat is wel mooi!Wohoo! Toch nog een herstelbewijs bemachtigd, andere testlocaties delen hun resultaten nu ook met de GGD. Binnenkort zijn deze ook nog eens een jaar geldig, ipv een half jaar.
Ja scheelt gedoe! En belangrijker, geen vaccin.. 😋Nicegeen getest ..
Nicegeen getest ..
Ja scheelt gedoe! En belangrijker, geen vaccin.. 😋
Dat is goed! Dat gevaccineerden ook moeten testen straks.Gevaccineerden "moeten" zich nu ook laten testen na contact met een besmet persoon.
We gaan de goede kant op. Nu nog opnieuw de 1.5meter regel invoeren en de coronapas afschaffen. Of iedereen verplicht testen voor binnenlocaties.
![]()
Gevaccineerde moet zich nu wél laten testen na contact met besmette persoon
Als je gevaccineerd bent en je bent in contact geweest met iemand die besmet is met het coronavirus, dan is het strenge advies om je direct te laten testen. Op de vijfde dag doe je een tweede test. Zo luidt het verscherpte testadvies van het demissionaire kabinet.www.nu.nl
Ik wil geen vaccinatie, ben tegen de aanhoudende massale vaccinatie van elke bevolkingsgroep èn ik hoef geen QR-maatschappij.Volgens mij lees ik al best vaak in dit topic dat men OF vind dat ze geen vaccinatie willen uit principe of om andere standvastige redenen geen qr code, geen testen of andere maatregelen willen en er dus niet aan mee zouden doen.
Eens met je, tis makkelijker met qr ja.Ik wil geen vaccinatie, ben tegen de aanhoudende massale vaccinatie van elke bevolkingsgroep èn ik hoef geen QR-maatschappij.
Maar je kan straks nergens meer heen zónder, en dan is het toch wel handig om niet te hoeven testen voor bezoek aan bijvoorbeeld een museum of sportschool.
Dit was hilarisch en treurig tegelijkertijdNou ging ze toch en prikkie halen omdat ze anders niet meer naar de Mac kon met der vriendinnen..
Ik pik er dan even tussenuit wat wel betrekking heeft op mij en reageer daar op 😋En nou gaan er velen van die keiharde NEE roepers ineens wel een prik halen, laten testen, qr nemen etc. Alleen maar om bv de bioscoop, horeca, vakantie, festivals of andere niet noodzakelijke winkels/dingen te “kunnen” doen.
Ik snap hoe je daarop komt en veel mensen stellen zich ook hypocriet op in dit verhaal. Maar als je zegt ergens tegen te zijn, vind ik het niet hypocriet als je eraan deelneemt, zolang je het niet ondersteund of in stand houdt. Een QR code gebruiken om ergens binnen te komen kan gewoon, zonder dat je ook maar iemand het idee geeft: ‘QR code’s zijn goed bezig, mooi initiatief!’. Een QR code gebruiken (of misbruiken, zoals een bewijs kopen) is naar mijn idee geen steun aan het concept.Imo vind ik dat wat hypocriet. Als je echt zo erg tegen alles bent dan moet je imo ook dat standpunt vast houden. Ongeacht de consequenties.
Dan is ze nu (volgens eigen zeggen) zelf een schaap, dat is hypocriet ja 😂Dat jonge grietje laatst op tv: al 1,5 jaar een “tegen strijder” met de geootste muil dat “wij” schapen zijn etc.
Nou ging ze toch en prikkie halen omdat ze anders niet meer naar de Mac kon met der vriendinnen..
Ook gezien? Echt he, de slimheid en iq straalde er af…. 😂Dit was hilarisch en treurig tegelijkertijd
Ik beantwoord dit lange bericht strakjes even. Even nog met iets bezig en als ik nu uitgebreid ga zitten met de tablet op schoot dan gaat mijn focus daar weer op.Ik pik er dan even tussenuit wat wel betrekking heeft op mij en reageer daar op 😋
Want die prik zou ik nooit halen, ik sta bij wat ik eerder zei, ik val nog liever dood neer. Klinkt extreem, maar er is gewoon by far niet genoeg grond om mij te dwingen dit vaccin te nemen! Als ik hem toch zou nemen, dan zou het onder dwang moeten, en dat is een teken dat er iets niet aan de haak is (gezien het feit dat het nergens op slaat om alles en iedereen te (blijven) vaccineren), lichtjes gezegd.
Die QR code vind ik ook een absurd verregaande maatregel en overbodig. Maar ik gebruik hem wel, om zoveel mogelijk ongehinderd door het leven te gaan (wat op zich een doel is in mijn objectie naar sommig beleid). Nu heb ik een herstelbewijs, en daarvoor ben ik 1 keer gaan testen voor een QR code om naar een festival te gaan. Testen voor toegang vond ik ook te doen, het was immers nog veiliger dan ongetest maar gevaccineerd/genezen toegang krijgen. Alleen vind ik die veiligheid überhaupt overbodig. Een herstelbewijs is dan veel handiger en in mijn perspectief niet beter of slechter dan testen.
Ik snap hoe je daarop komt en veel mensen stellen zich ook hypocriet op in dit verhaal. Maar als je zegt ergens tegen te zijn, vind ik het niet hypocriet als je eraan deelneemt, zolang je het niet ondersteund of in stand houdt. Een QR code gebruiken om ergens binnen te komen kan gewoon, zonder dat je ook maar iemand het idee geeft: ‘QR code’s zijn goed bezig, mooi initiatief!’. Een QR code gebruiken (of misbruiken, zoals een bewijs kopen) is naar mijn idee geen steun aan het concept.
Zeggen dat je tegen drugsafval dumpen bent maar wel drugs gebruikt, of tegen genocide zijn maar wel een Chinese Huawei rocken, dàt is tenminste enigszins hypocriet. En dat is iedereen wel eens maar, iedereen moet er wel aan blijven werken het niet te zijn.
Dan is ze nu (volgens eigen zeggen) zelf een schaap, dat is hypocriet ja 😂
Maar, als zij nu van mening is dat vaccineren het wel waard is, is zij geen hypocriet. Ze is van mening verandert. Dan is ze echter nog wel een idioot die zichzelf goed voor lul heeft gezet met haar gebrek aan discipline 😂
Als ik me ergens voor laat prikken, zou McDonalds het laatste zijn.
Dit vind ik dus ook!Eens met je, tis makkelijker met qr ja.
Maar ik lees bij mensen hier (wederom niet persoonlijk) en zie ook op Tv en hoor onder jongeren dat ze eerst vanaf het begin “helemaal Tegen waren, onzin, discriminatie, doe er niet aan mee, echt geen gif in min lijf” en al dat.
En nou gaan er velen van die keiharde NEE roepers ineens wel een prik halen, laten testen, qr nemen etc. Alleen maar om bv de bioscoop, horeca, vakantie, festivals of andere niet noodzakelijke winkels/dingen te “kunnen” doen.
Imo vind ik dat wat hypocriet. Als je echt zo erg tegen alles bent dan moet je imo ook dat standpunt vast houden. Ongeacht de consequenties.
Dat jonge grietje laatst op tv: al 1,5 jaar een “tegen strijder” met de grootste muil dat “wij” schapen zijn etc.
Nou ging ze toch en prikkie halen omdat ze anders niet meer naar de Mac kon met der vriendinnen..
Slappe hap dan toch?
Haha iemand die ik ken heeft dit gebruikt bij horeca gelegenheid en kwam gewoon binnen
De horeca enzo is open, in tegenstelling tot december vorig jaar. Maar toch, die vaccinaties hebben kwa besmettelijkheid blijkbaar niet echt het gewenste effect… Wederom blijkt de werkelijkheid anders dan de beloftes die gedaan werden en de suggesties die gewekt zijn.Toch apart... zoveel meer besmettingen dan vorig jaar, terwijl toen niemand gevaccineerd was
Ja klopt. Nu is er echter wel de QR pas.De horeca enzo is open, in tegenstelling tot december vorig jaar. Maar toch, die vaccinaties hebben kwa besmettelijkheid blijkbaar niet echt het gewenste effect… Wederom blijkt de werkelijkheid anders dan de beloftes die gedaan werden en de suggesties die gewekt zijn.
Goed punt, bijna al die besmettingen binnen de horeca en evenementen zullen dus hoogstwaarschijnlijk niet komen van ongevaccineerden, deze moesten namelijk testen…Ja klopt. Nu is er echter wel de QR pas.
Sorry for late reply!! 🙏🏼die prik zou ik nooit halen, ik sta bij wat ik eerder zei, ik val nog liever dood neer. Klinkt extreem, maar er is gewoon by far niet genoeg grond om mij te dwingen dit vaccin te nemen!
ook mee eens. Ik ga wel weer een (3e) prik halen tzt omdat mijn persoonlijke redenen daar voor niet veranderd zijn op dat gebied. Maar elk jaar iedereen prikken is imo ook niet dé oplossing.gezien het feit dat het nergens op slaat om alles en iedereen te (blijven) vaccineren
Ik probeer juist zo lang mogelijk die qr-check en onderscheid te vermijden.Die QR code vind ik ook een absurd verregaande maatregel en overbodig. Maar ik gebruik hem wel, om zoveel mogelijk ongehinderd door het leven te gaan (wat op zich een doel is in mijn objectie naar sommig b
Eens!Ik snap hoe je daarop komt en veel mensen stellen zich ook hypocriet op in dit verhaa
Nee dan ondersteun je het en houdt je het juist in stand als je mee doet. Of je nou een echte of nep qr code gebruikt. Zo zie ik het. Systeem moeten we boycotten tot zo ver als dat kan (en dan wel met heeeeeel veel mensen anders werkt het niet). Als je er vrijwillig aan mee doet, ga je er imo dus mee akkoord.Maar als je zegt ergens tegen te zijn, vind ik het niet hypocriet als je eraan deelneemt, zolang je het niet ondersteund of in stand houdt.
Dat eerste in het laatste citaat ben ik met je eens en ik voel me daar ook zeker mede verantwoordelijk voor… Zo een dilemma ding, snap je?Zeggen dat je tegen drugsafval dumpen bent maar wel drugs gebruikt, of tegen genocide zijn maar wel een Chinese Huawei rocken, dàt is tenminste enigszins hypocriet. En dat is iedereen wel eens maar, iedereen moet er wel aan blijven werken het niet te zij
Fijn dat het voor jou werkt. Ben je niet bang dat het vaccin schade aangebracht heeft aan je immuunsysteem?hier een hypocriet forumlid.
Ja ik eet vlees maar ben tegen doden van dieren. Moest iedereen zijn eigen dier slachten , dan at ik gewoon geen vlees meer.
heb wel al twee dieren zelf gedood die afzagen en gewond waren…..pfff.
Ja ik ben gevaccineerd , alhoewel ik luid riep in t begin …dat gif komt niet in mijn lijf ( AZ) maar dan is je datum daar en je MOET wel want toen zei men niet dat het later nog altijd kon en met vaccin dat je wou. Dus ging ik overstag. Voel me er trouwens veiliger bij nu ik gevaccineerd ben.
ik ben geen heilige, gewoon een mens….

Neen , de beelden van naar adem snakkende mensen stervende ouderen, dié zijn me bijgebleven.Fijn dat het voor jou werkt. Ben je niet bang dat het vaccin schade aangebracht heeft aan je immuunsysteem?
Waar hoorde je dat dan ? Tussen minder werkzaam worden of niet meer werken is verschil.Wisten jullie ook al dat het vaccin slechts 8 maanden werkzaam is ?
Vond dat een tegenvaller toen ik het hoorde een tijdje terug.