Vaccin tegen het Coronavirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Noemen we die partij dan groenrechts?
Goed plan…

ik heb liever links dan rechts. Maar ik vind het doodzonde dat de klimaatcrisis politiek gemaakt word en superzonde dat de huidige rechtse partijen er geen flikker aan doen. Dus “groen rechts” zou ik oprecht toejuichen!

Zanza

DF-koning
Goed plan…

ik heb liever links dan rechts. Maar ik vind het doodzonde dat de klimaatcrisis politiek gemaakt word en superzonde dat de huidige rechtse partijen er geen flikker aan doen. Dus “groen rechts” zou ik oprecht toejuichen!
Maar ik wil wel mn dorstige vierwieler behouden. Al ben ik bang dat er binnen een aantal jaren zo'n oplaadbaar ding voor de deur zal staan

• Sad
Waarderingen: ljuv

ljuv

DF-koningin
@Zanza wat een ideeën, geniaal!!!! Als je ze ook uitvoert, zal ik gratis voor je nieuwe partij samenvatten. Scheelt ook nog is bomen! Alles om het oerwoud te redden💕

Zanza

DF-koning
@Zanza wat een ideeën, geniaal!!!! Als je ze ook uitvoert, zal ik gratis voor je nieuwe partij samenvatten. Scheelt ook nog is bomen! Alles om het oerwoud te redden💕
Ja, daar ligt het probleem. Er gebeurt een hoop in de bovenkamer, maar van uitvoeren is geen sprake. Ik laat niet voor niets alles langer dan 6 regels samenvatten.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Maar ik wil wel mn dorstige vierwieler behouden. Al ben ik bang dat er binnen een aantal jaren zo'n oplaadbaar ding voor de deur zal staan
Als jij iets groens gaat stemmen en de grootste vervuilers (luchtvaart, grote bedrijven en veeteelt) gaat aanpakken mag je van mij die slurpbak blijven rijden hoor 😎

• Like

Zanza

DF-koning
Als jij iets groens gaat stemmen en de grootste vervuilers (luchtvaart, grote bedrijven en veeteelt) gaat aanpakken mag je van mij die slurpbak blijven rijden hoor 😎
Oja.. ik was ook nog vergeten te zeggen dat ik een carnivoor ben..

• Wow

ljuv

DF-koningin
Mocht ik ooit miljarden hebben dan koop ik zo veel mogelijk koeienboeren uit en plant ik een Hollands regenwoud. Help je dan mee ?
Ik ga nooit rijk* worden maar los daar van, absoluut!
Niet intrappen hij wilt gewoon van bil gaan
Als ik zeg alles voor het oerwoud te doen, dan bedoel ik ook ALLES Dirkjan.

Ja, daar ligt het probleem. Er gebeurt een hoop in de bovenkamer, maar van uitvoeren is geen sprake. Ik laat niet voor niets alles langer dan 6 regels samenvatten.
Ach schat, wij geloven hier allemaal in je en staan altijd voor je klaar (als je het klimaat komt redden)!

* Uitgedrukt in de kapitalistische waarde van geld. Ik ben al hardstikke rijk natuurlijk.

MR_CHIP

Badass junkie
kan niet wachten tot de boostervaccin er is spuit maar vol
en het enigste waar ik moeite mee heb zijn die mondkapjes in de supermarkt

• Like

ljuv

DF-koningin
Dat was om je binnen te lokken, nu zou je beter moeten weten.
Watttttt?! Jullie hebben me voorgelogen!? Verklaar je nader... Wat heeft mij moeten binnenlokken?

Echt jullie kans op vlaai neemt met de seconde af deze avond, valt me tegen💔

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Oja.. ik was ook nog vergeten te zeggen dat ik een carnivoor ben..
Ik ook. Ken weinig mensen die meer van vlees houden dan ik. Toch ben ik met heel veel moeite van 5 keer per week naar 2 keer per week vlees
Eten gegaan. Want zeg nou zelf wat is belangrijker… een heerlijk sappig stukje vlees op je bord of een kansrijke toekomst voor je kinderen?!

de enige reden dat ik nog steeds 2 keer per week vlees eet, is omdat ik soms een egoïst ben… het is ook zo fucking lekker!!! 🥴

Zanza

DF-koning
Want zeg nou zelf wat is belangrijker… een heerlijk sappig stukje vlees op je bord of een kansrijke toekomst voor je kinderen?!
Ik ben ook wel een beetje een korte termijndenker. Maar denk dat, ook met 365 dagen vlees op het bord, mijn kinderen een kansrijke toekomst krijgen hoor

• Like

ljuv

DF-koningin
Toch ben ik met heel veel moeite van 5 keer per week naar 2 keer per week vlees
👏🏻👏🏻👏🏻
de enige reden dat ik nog steeds 2 keer per week vlees eet, is omdat ik soms een egoïst ben… het is ook zo fucking lekker!!! 🥴
Precies de reden dat ik ook af en toe sushi "moet" eten (en dan echt bergen, ik zou me rotschamen als jullie het zouden zien hoor!)

een heerlijk sappig stukje vlees
Maar van deze kies ik alleen de variant die je niet op je bord vindt.

Ik ben ook wel een beetje een korte termijndenker. Maar denk dat, ook met 365 dagen vlees op het bord, mijn kinderen een kansrijke toekomst krijgen hoor
Klopt. Maar niet als iedereen dit doet.
Wel! Als het iets van 5-15 gram per dag is😇

• Like
Waarderingen: Eik

ljuv

DF-koningin
OEEEEE OPLOSSING BEDACHT: wat nou als het uit te serveren vlees alleen het gewicht mag omvatten van het vlees dat diens verorberaar in zijn broek heeft hangen!? Kan dit in je partijprogramma @Zanza?

Dan komen we er wel met de meesten mannen!

Sorry mijn oplossing beperkte zich tot heren tot dusver, ik zal nog even verder broeden.

Rivalrie

Badass junkie
OEEEEE OPLOSSING BEDACHT: wat nou als het uit te serveren vlees alleen het gewicht mag omvatten van het vlees dat diens verorberaar in zijn broek heeft hangen!? Kan dit in je partijprogramma @Zanza?

Dan komen we er wel met de meesten mannen!

Sorry mijn oplossing beperkte zich tot heren tot dusver, ik zal nog even verder broeden.
Wat ? Moet ik een kilo vlees per dag eten ?

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Als je het niet wilt lezen, prima, maar houdt dan ook je waardeloze oordeel voor je.
Ik heb het gelezen, dat is het probleem. Elke vergelijking met WOII is compleet ongepast, en elke doorgeslagen idioot die denkt dat het wel oké is om die vergelijking te maken om zieltjes te winnen heb ik een héél duidelijke mening over waarvan het denk ik beter is dat ik die niet verkondig.

Mensen die zich zó het slachtoffer voelen van de coronamaatregelen dat ze denken dat zij hun slachtofferschap denken te kunnen vergelijken en deels gelijk te kunnen stellen aan het lot van joden in WOII hebben flink wat losse steken in hun hersenpan. Je wordt niet buitengesloten op basis van ras, je wordt wat beperkt in je vrijheid als gevolg van keuzes die je zelf maakt, en die je op elk moment kunt veranderen. Hoeft niet, maar dan zijn er even wat dingen die je niet of alleen onder voorwaarden kunt doen. Echt, zo zielig ben je niet. Je hoeft geen teken op je kleding, je hoeft niet bang te zijn dat je afgevoerd wordt en je je familie en dierbaren nooit meer ziet, ongevaccineerden worden niet vermoord om de keuzes die ze maken.

Mensen die echt denken dat dat gelijk staat aan elkaar distantieer ik me heel graag heel ver van. Walgelijk gedrag.

De 2G maatregel ben ik niet van overtuigd en in de zin van beperking van besmetting ook geen voorstander van omdat ik denk dat het effect minimaal is. Omdat inderdaad gevaccineerden ook besmetten. Daar heb ik Maurice de Hond niet voor nodig.

@Rivalrie Joden kregen niks ingespoten? Lees je even in op medische experimenten in WOII. En dat ging niet om goedgekeurde vaccins, dat ging letterlijk om het gebruik van 'die üntermensch' als proefdier, omdat joden voor de nazi's gelijk stonden aan dieren, niet aan mensen. Vind je vaccinatiedrang echt hetzelfde?

Laatst bewerkt:

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Bekijk bijlage 32423
Nou, wat heb ik over het hoofd gelezen plop?
Het afschaffen van het testbeleid wordt niet gezien als achteruitgang, door Eik tenminste. Dus ja, vreemd genoeg staat het nog wel ter discussie
Hier stel je dat Eik het afschaffen van testbeleid niet als achteruitgang ziet, terwijl hij al veel eerder, namelijk hier:

Eens. Er is veel te soepel omgegaan met wat gevaccineerden toegestaan is. Veel te weinig rekening gehouden met dat ook gevaccineerden het virus over kunnen dragen. Net als jullie ben ik ook voor meer testen van gevaccineerden. Het enige voordeel dat ik zie bij 2G is dat je de druk opvoert om toch te vaccineren. Dat blijkt in andere landen wel degelijk effect te hebben. En het is misschien niet populair om te zeggen maar het probleem dat we nu hebben in de ziekenhuizen en op de IC's is grotendeels veroorzaakt door niet gevaccineerden.
Had uitgelegd dat hij VOOR testen van gevaccineerden is, maar het opvoeren van de druk om te vaccineren middels 2G wel als voordeel ziet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan