Word er hier niet wat teveel gebant omdat mensen zich verbaal laten gaan in een discussiepunt die heel de wereld beroerd. Wie dan vooral vliegt zijn volgens mij toch de antivaxxers, laat ik ze zo even noemen. Begrijp hun wel want ze krijgen van een grote groep tegenkanting. Waar is dat gezellige DF gevoel gebleven? Ik zie bv mensen, ook uit het moderator team, enkel nog reageren als het over covid gaat. Allemaal niet vergeten, het blijft Drugsforum. Niet het covid21forum...
Even voor mezelf sprekend, ik ben de laatste tijd minder actief op het forum geweest, en zal dat nog even moeten zijn ook, vanwege het neerleggen van een PhD, wat heel veel van mijn tijd en ook het nodige van mijn mental health heeft gevraagd/vraagt (dus ik zou het ook niet direct iemand aanraden! understatement).

Bans delen we echt niet uit op basis van de kant die mensen kiezen in het Corona-gebeuren, vind het spijtig dat het daar blijkbaar voor sommigen op lijkt. Zoals Eik zegt, wij praten ook liever over drugs! En we zien dat dit topic geen goede sfeer brengt, vandaar ons voorstel het onderwerp in te dammen.