ik heb een x vage dingen gezien egt lachuuhh
ik zat in een auto samen met een kameraad van me en we stonden op een parkeer terrijn,ik had er 3 tegelijk op en wat jonko's gesmoked
ik keek toen naar een donkere plek en zag een grote mug staan met VET lange benen. ik keek in het midden van de mug en zag een grootschild op zijn buik.de schild ging open en kwam een stier op me af gerend. ik keek zo van EGT WAZIG!
.ik vertelde het aan me kameraad en hij kwam nie meer bij van het lachuhh.
of een gegeven moment keek ik naar zijn achteruit spiegel en zag een stuk been liggen van een mens
ik ging wel hard op die avond

ik zat in een auto samen met een kameraad van me en we stonden op een parkeer terrijn,ik had er 3 tegelijk op en wat jonko's gesmoked
ik keek toen naar een donkere plek en zag een grote mug staan met VET lange benen. ik keek in het midden van de mug en zag een grootschild op zijn buik.de schild ging open en kwam een stier op me af gerend. ik keek zo van EGT WAZIG!
.ik vertelde het aan me kameraad en hij kwam nie meer bij van het lachuhh.of een gegeven moment keek ik naar zijn achteruit spiegel en zag een stuk been liggen van een mens
ik ging wel hard op die avond