vage pep

Siemie

Experimenterende gebruiker
hey guys
ik heb echt vage pep. gister gehaalt n t ruikt wel naar pep maar smaakt anders en brand niet echt.. t was nog wel lichtelijk vochtig dus ik heb t gedroogt en tis nu echt heel fijn poeder, dat lukt me normaal nooit. ook verdooft het me tanden, dat heb ik altijd als ik coke doe. maar kan me moeilijk voorstellen dat er coke doorzit.. heeft iemand een id waarmee het versneden kan zijn?
ik woon ook niet in Nl...

Siemie

hmmm, dan doe ik maar ff rustigaan ermee vanavond, ik vind meth n beetje eng

Funky Monkey

Badass junkie
WAT?! K goedkoper dan pep? Het moet niet gekker worden :beer: Neem een lijntje keta voor mij :hearteyes:

Al verdoofd keta volgens mij niet je tanden en zo als je het eroverheen smeert.

Siemie

Nick de Neger zei:
WAT?! K goedkoper dan pep? Het moet niet gekker worden :beer: Neem een lijntje keta voor mij :hearteyes:

Al verdoofd keta volgens mij niet je tanden en zo als je het eroverheen smeert.
tsjaa.. ze zijn hier idd een beetje getikt...
maar ik smeer niets op mn tanden, hahaha benje gek.. ga mn gebitje niet verpesten. neey ik bedoel dat verdoofde gevoel in me neus en mond als ik t sniff. dan gaan me tanden ook zo raar aanvoelen toch...

3970

Wijs gebruiker
Misschien anders Fenacetine, wordt nog al eens gebruikt om coke te versnijden, maar kan natuurlijk ook voor de pep gebruikt worden. Kankerverwekkend trouwens :(

Fenacetine Wiki

Hemi

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
hmm, ja ik denk ook iets van tandartsverdoving, ik heb ook wel eens met coke gehad dat het voelde alsof mn tanden uit mn bek vielen
haha is het effect wel een beetje te doen??

3970

Wijs gebruiker
psychopsychedelic zei:
hmm, ja ik denk ook iets van tandartsverdoving, ik heb ook wel eens met coke gehad dat het voelde alsof mn tanden uit mn bek vielen
haha is het effect wel een beetje te doen??

Als mijn pep zou verdoven, dan gooide ik hem weg...pep moet niet verdoven.

geox

Bewuste gebruiker
Siemie zei:
ik woon niet in nl.... maarjaa het komt wel goed allemaal :) ik doe gewoon rustigaan.. maybe zit er K door dacht ik zelf, dat verdooft ook altijd alles. en dat is hier ook goedkoper dan pep.
Waar woon je dan?

Immo

Badass junkie
geox zei:
Siemie zei:
ik woon niet in nl.... maarjaa het komt wel goed allemaal :) ik doe gewoon rustigaan.. maybe zit er K door dacht ik zelf, dat verdooft ook altijd alles. en dat is hier ook goedkoper dan pep.
Waar woon je dan?

Ik wou net hetzelfde vragen. Dan ga ik daar wel m'n K halen. :P

SperSIZEboon

Badass junkie
hahahaha ja een plek waar k goedkoper is dan speed daar wil ik ook wel wonen

of z'n speed is gewoon heel duur,dat kan ook nog

The Supplier

zoek even goed verder en koop goede spul en hou je vast aan die leverantier en zijn kwaliteit. dat doe ik ook.

devachiah

ik heb niet alle posts doorgelezen maar als je tanden verdoofd waren zat er wss lidocaine doorheen, een verdovende stof die ze ook bij de tandarts gebruiken. zover ik weet ook gewoon bij de headshop te koop.. wordt vnml met coke versneden maar met speed kan dat uiteraard ook.

WieIsHet

ik kom de laatste tijd ook heel veel troep tegen... ongelofelijk wat een bende allemaal.
Laatst een partij in het zuiden des lands gescoord en het rook goed en zag er goed uit. lekkere pasta.
Test ik die shit is het gewoon maar 15% en de rest caff :(

In amsterdam kwam ik zelfs meerdere soorten tegen die niet eens 1% bevatte..

Als ik terug ben van vakantie ga ik in limburg kijken of daar nog wat moois is.

Het lijkt wel of de markt helemaal naar de klote aan het gaan is met al die troep! geen mdma meer te krijgen en bijna alleen maar rondjes met MCPP erin of <50 mg mdma.
Ik heb vorige week 1 pil gekregen die 120MG mdma bevatte maarja als je de prijs hoort schrik je je dood!

Komt dit nu door de vakantie dat er niemand meer is of wat??

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik word echt altijd super vaag van speed, half grammetje of een hele.
dan ben ik volledig van de kaart met men gedachten, op een feestje mensen die verdwijnen en terug verschijnen. mja zal wel aan mij liggen :grin:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Goede pep is zeer schaars de laatste tijd, het lijkt wel of sinds de kredietcrisis de dealers hun spul nu ook meer versnijden, zodat ze er meer aan kunnen verdienen?

Taat

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Goede pep is zeer schaars de laatste tijd, het lijkt wel of sinds de kredietcrisis de dealers hun spul nu ook meer versnijden, zodat ze er meer aan kunnen verdienen?
Hier écht geen last van..vorige week weer 10 gram getest en het was 56% amfetamine en geen caffeine :hearteyes: :wave:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dan heb je mazzel met behoorlijk redelijke pep idd! Het kan altijd nog wat beter, maar vergeleken met wat ik de laatste paar maanden allemaal voor teleurstellende bende heb gezien! :(

*jaloers*

Wat ik hier veel zie momenteel, is dat de pep na het drogen een beetje er uit ziet als platte, "kristalachtige vlokjes". Beetje papierachtig lijkt het soms wel. Na fijn hakken, wordt het een beetje "stoffig", er ontstaan dan echt zwevende deeltjes. Het ruikt een beetje naar rotte vis/zweet voeten en brandt zwaar in de neus. Naarmate het langer open ligt, verdwijnt deze geur steeds meer (blijft wel erg "prikken" in de neus). Van deze "speed" krijg ik dan vervolgens een licht onrustig/nerveus gevoel (niet lekker!), slapen en eten geeft geen problemen. Deze "speed" weiger ik inmiddels nog te gebruiken, zodra ik het herken, verdwijnt het in de prullenbak en kan ik weer een dealer schrappen uit mijn steeds korter wordende lijstje...

Herkenbaar?

de_psychonaut

Taat zei:
Marla Singer zei:
Hier écht geen last van..vorige week weer 10 gram getest en het was 56% amfetamine en geen caffeine :hearteyes: :wave:

Ik heb liever amfetamine met alleen cafeïne, die cafeïne heb je er zo uit gehaald.

Taat

Bewuste gebruiker
de_psychonaut zei:
Ik heb liever amfetamine met alleen cafeïne, die cafeïne heb je er zo uit gehaald.
- De zin voor de komma is wel heel krom :tearsofjoy:
- 56% Amfetamine en de rest onschadelijk spul wat verder geen functie/effect heeft op je lichaam lijkt mij beter, wat ik dus heb de afgelopen weken..

Als je een gram haalt met bijvoorbeeld 10% amfetamine en de rest cafeïne hou je een klein stront lijntje over, uit je hele gram, als je de cafeïne eruit filtert..
Dan kun je net zo goed 1 gram met 56% amfetamine en de overige 44% ''lucht/niets'' voor dezelfde prijs kopen, want dan hou je sowieso 5 'pure' lijnen amfetamine over en dan haal je dus veel meer uit je gram en heb je dezelfde kwaliteit

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
liever inderdaad geen bloeddrukverhogende middelen erdoor, doe dan creatine of druivensuiker ofzo

nee sorry
NIET VERSNIJDEN
klote dealertjes denken slim te zijn ofzo :(

Siemie

NOISESUPRESSOR zei:
Siemie zei:
ook verdooft het me tanden,
Je moet het ook niet op je tanden smeren :grin:

ik smeer het ook niet op me tanden, hallo! ik ga me mooie tandjes niet verpesten :rolleyes: maar ik bedoel als je het gewoon neusaal naar binnen werkt. maar zulke enorme troep is het geloof ik ook weer niet want ik was een tijdje naar nl geweest en toen ik vorige week terugkwam en nog wat had liggen dacht ik dat het nooit van zn leven meer zou werken maar ik stond toch flink te hupsen de hele nacht, op 1lijntje... :confused: en de volgende ochtend kon ik niet eens slapen!!

Taat

Bewuste gebruiker
Damn over vage pep gesproken, nja maak er maar kut pep van..

Komt net een maatje van me naar mij toe in 'paniek'..

Heeft ie 10 gram gekocht voor 35 euro en hij wilde weten wat ik er van vond, omdat hij er niet zo veel van voelde..

Ik heb nu 3 lijnen van 7 cm lang en normale dikte op en voel bijna geen kloot :tearsofjoy:
Deze gaat het laatje in en morgen laten we het testen, kan niet meer dan 5% amfetamine in zitten :tearsofjoy:

Gelukkig heb ik nog killer pep over :hearteyes:

Bovenaan