hey guys
ik heb echt vage pep. gister gehaalt n t ruikt wel naar pep maar smaakt anders en brand niet echt.. t was nog wel lichtelijk vochtig dus ik heb t gedroogt en tis nu echt heel fijn poeder, dat lukt me normaal nooit. ook verdooft het me tanden, dat heb ik altijd als ik coke doe. maar kan me moeilijk voorstellen dat er coke doorzit.. heeft iemand een id waarmee het versneden kan zijn?
ik woon ook niet in Nl...
ik heb echt vage pep. gister gehaalt n t ruikt wel naar pep maar smaakt anders en brand niet echt.. t was nog wel lichtelijk vochtig dus ik heb t gedroogt en tis nu echt heel fijn poeder, dat lukt me normaal nooit. ook verdooft het me tanden, dat heb ik altijd als ik coke doe. maar kan me moeilijk voorstellen dat er coke doorzit.. heeft iemand een id waarmee het versneden kan zijn?
ik woon ook niet in Nl...
Neem een lijntje keta voor mij 
maar ik bedoel als je het gewoon neusaal naar binnen werkt. maar zulke enorme troep is het geloof ik ook weer niet want ik was een tijdje naar nl geweest en toen ik vorige week terugkwam en nog wat had liggen dacht ik dat het nooit van zn leven meer zou werken maar ik stond toch flink te hupsen de hele nacht, op 1lijntje...