vakantie

jaa het is weer zover.. vakantie tijd..

donderdag gaan wij naar frankrijk.. met de auto en de caravan erachter.. we hebben dit al vaker gedaan en nooit controle met honden gehad.. maar we hebben ook die xren geen speed megenomen nou dit jaar toch van plan.. hebben jullie tips waar en hoe en op welk plekje ik het het beste mee kan nemen.. ??
ik kreeg bijvoorbeeld al de tip om het in een siroop fles te doen goed afgesloten en al.. maarja zal dit echt werken??

Lauu

Badass junkie
je kan niet even zonder pep?

in een zakje tussen koffie bonen ofzo.....gewoon tussen iets met een hele sterke geur

Taat

Bewuste gebruiker
Ga dit jaar met het vliegtuig, dus neem niks mee..

Maar ben vorig jaar met de auto en caravan naar het zuiden van frankrijk gegaan, had 5 gram pep en 10 gram wiet gewoon in een doosje gedaan en op de hoedenplank bij de rest van mun spullen voor onderweg gezet(dvd's enzo)..
Niks aan de hand, 1x moeten stoppen omdat een tunnel was afgesloten en we moesten omrijden..

Mun zus heeft dit meerdere keren gedaan, nooit problemen mee gehad..

Geloof ook niet dat ze caravans gaan aanhouden voor controles ofzo, als ik weer met de auto zou gaan zou ik het gewoon weer doen, dus ik raad het je niet af, weinig kans dat je gepakt word hoor, aangezien ze niet meer bij elke grens controles uitvoeren

Flameon

Badass junkie
De kans dat je gecontroleerd wordt is vrij klein. Dus als je het een beetje goed opbergt dan is de kans niet groot dat ze je pakken. Het enige punt waar ze de laatste tijd vrij vaak staan te controleren is de grensovergang maastricht, maar daar hebben ze het meestal gemunt op drugsrunners en buitenlandse automobilisten.

Een vakantie zonder pep zou eens goed zijn denk ik. Neem je het mee, zul je altijd het risico kunnen lopen dat de vakantiepret bedorven wordt door een controle. Maargoed dat weet je als je wat mee smokkelt, het is immers niet legaal.

Bovenaan