Nou, ik heb het kinderfeestje overleefd hoor, was een hele opgave maar toch blij dat ik het gedaan heb. na de hete douche voor het vertrek ging het al wat beter, toen die ene tem genomen en een pammetje. uiteindelijk in de loop van de dag maar 2 pammetjes bijgeslikt.
tot aan de film ging het best redelijk, maar na 10 minuten in die stoel te zitten kreeg ik het wel moelijk, om de 10 seconden van positie van veranderen omdat ik maar niet lekker zat, ik kreeg spierpijn in mijn benen en in mijn rug, het zweet brak me uit en toen kwam het kippenvel ook nog op zetten. wat was ik blij toen halverwege de pauze kwam. meteen een pammetje ingenomen op het toilet, wat rond gelopen daar, want stilzitten is voor mij op het moment echt een straf en toen was het weer houdbaar. de tweede helft van de film was ook niet echt aangenaam. m'n nichtje van 3 jaar wou per sé bij mij op schoot. normaal vind ik dat juist fijn, maar was nu een extra moilijkheidsgraad. gelukkig was ze superlief en lag ze gewoon languit op mij stilletjes naar de film te kijken. na de fil meteen het tweede pammetje genomen, waarna we friet gingen eten. om 17u30 waren we weer terug bij m'n broer.
Rond 18 uur was ik weer terug thuis. zojuist dus meteen m'n dosis tem van 18 uur ingenomen, samen met nog een pammetje. voor vananvond 23 uur heb ik nog 1 tem en 2 pammetjes over.
Heeft me echt veel energie gekost om "normaal" over te komenen mijn benen stil te houden dat ze niet alle kanten op wiebelden etc. maar tis gelukt.
Morgen de verjaardag van m'n broer nog (die wordt 40 jaar dus geeft een extra groot feest).
Dan kan ik veel makkelijker naar huis mocht het niet meer gaan.
vandaag had ik m'n auto vol kinderen zitten om ze mee naar de bios te brengen, en moest ze dus ook weer terug brengen.
eerder vertrekken was dus geen optie.
Morgen rijd ik maar alleen, dus kan ik dus wel vertrekken wanneer ik wil.
sarori en ra, allebei bedankt voor jullie tips.
alles wat het ook maar enigszins kan verlichten grijp ik aan.
Junkfood had ik inmiddels ook al bedacht.
de afgelopen dagen ben ik al 2x langs mc drive geweest, 3 keer dôner gehaald, en dat buiten de normaal maaltijden. werkt idd wel goed. niet voor heel lang, maar toch even lekker.
thee lust ik helaas niet, maar ik drink wel veel koffie.
Dat was de afgelopen 5 jaar iedere ochtend wanneer ik m'n methadon innam wat ik er bij dronk.
SIndsdien is dat verband tussen beter voelen en koffie geboren.
Enkel een kop koffie werkt dus bij ook.
Een bad heb ik helaas niet, maar een hete douche daar knap je idd ook van op.
Dat heb ik vandaag ook wel gemerkt.
ook qua films en tv series ben ik voorzien, ik hoef me daarmee niet te vervelen.
vooral het veel water drinken zou ik nog kunnen proberen.
op een of andere maniier zit er bij tussen m'n orern iets waardoor ik denk dat veel water drinken averechts werkt, maar ik ga het toch proberen.
ik hoor het van meer mensen, dus zou het moeten kloppen.
betreft het hele emotie verhaal, jullie slaan allebei de spijker aardig op zijn kop.
Door het zo uit te typen en er daardoor dus nog eens goed en lang over na te denken moet ik tot de zelfde conclusies komen. geeft me wel wat antwoorden die ik al een tijdje zocht.
Het harddrugsgebruik in het algemeen, en toch zeker toen ik met heroine begon heeft zeer zeker te maken met het verleden. een stukje destructief, maar toch voornamelijk het verder blokkeren van emoties. steeds als er weer iets tegenzat werd m'n middelengebruik alleen maar meer. nu het allemaal toch weer bovenkomt zal ik er maar het beste van maken.
Jullie zeggen het al, forceren en gaan zitten van: NU moet ik gaan huilen, dat werkt niet.
Wel kan ik het provoceren dmv van muziek.
Ik had gisteren al e.e.a op willen zoeken maar was zo uitgeput dat ik er mezelf niet toe kon zetten. vanavand dan maar. eigenlijk mag ik al niet klagen.
Het feit dat ik uberhaupt al emoties terug begin te krijgen is idd al heel wat na al die jaren.
Ik zal het allemaal wel weer te snel willen. net als het lichamelijk afbouwen gaat daar nou eenmaal tijd overheen. Ik zal dus wat meer geduld proberen te krijgen.
Het komt allemaal vast vanzelf wel, maar ik ga het toch een zetje in de rug proberen te geven.
ik heb al bij de familie door laten schemeren dat ik me niet zo lekker voel, beetje grieperig zeg maar. Mijn plan is om maandag nadat ik bij de arts ben geweest en weer een nieuwe dosis oxazepam heb gehaald mezelf thuis "ziek te melden."
idd gewoon een paar dagen ziek op bed zodat ik met rust gelaten word.
laptop en films bij de hand, en dan hopen dat na een paar dagen de scherpe kanten eraf zijn.
ik ben trouwens nog bij de tattooshop geweest gisterenavond.
hij zou een paar opzetjes maken aan de hand van mijn wensen.
Zou wel een week of 3 duren, misschien langer.
Maar ik heb er ook niet zo'n haast mee hoor.
Als het maar wordt zoals ik wil, het gaat ook meer om het idee.
ik laat zo nu en dan uiteerd wel wetenhoe het allemaal gaat, kan ik m'n ei weer kwijt.
En iedere keer komen jullie toch weer met tips en ideëen waar ik zelf nog niet aan gedacht had.
THX