Drientje zei:
Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?
oude speed smaakt zooooo vies

en ruikt ook heel muf vind ik.
liever verse speed of invriezen hé, dan gaat het effect niet verloren

als je nog thuis woont het wel goed verstoppen

ik steek het in een heel klein soort potje waar smink ingezeten heeft (het potje is er egt voor gemaakt :P de geur kan er ook niet uit want het is een goed gesloten potje, best want als al je eten naar speed gaat beginnen ruiken...

), en leg het tussen en onder de ijsblokken, helemaal vanachter in de vriezer op een plaatsje waar we bijna noois moeten zijn. Me moeder zit bijna noois in de vriezer, want als we iets moeten uithalen om te eten ofzo doe ik dat altijd. ( want ik maak altijd het eten klaar

) Het is wel maar voor een paar dagen dat ik het erin leg, tot het weekend is want meestal krijg ik mijn speed de dinsdag of woensdag al. zodat het lekker vers blijft
Want speed van een paar dagen vind ik al minder eerlijk gezegt.. de smaak enzo. de werking is er wel nog maar de geur en de smaak begint al muffig ( of hoe je het ook moet omschrijven) te worden.
Heb veel liever verse

met een sterke geur en sterke smaak
wel niet egt met het topic te maken denk ik maar hé, kwou het even zeggen
leg graag dingen uit op de speed