van pasta naar droge

frenchcore

Experimenterende gebruiker
is goed gelukt , gwn alles in een pot gedaan met wat bloem erbij goed poeder van gemaakt , dan wat druppels water erbij mengel druppel water enz.. uiteindelijk op de weegschaal nog 115gr.. allemaal paketjes van 1gr gemaakt.. dit weekend heeft hij ervan verkocht en niemand die klaagde iedereen van het goed spul dus zou ni weten wat er mis is met bloem... beter als gore caffeine hoor. maar toch iederen bedankt voor de reacties..

3970

Wijs gebruiker
frenchcore zei:
ExceptionalInsight zei:
En jij bent een grote man op een drugsforum.

Ikke wel; loser...

caatje

Badass junkie
frenchcore zei:
is goed gelukt , gwn alles in een pot gedaan met wat bloem erbij goed poeder van gemaakt , dan wat druppels water erbij mengel druppel water enz.. uiteindelijk op de weegschaal nog 115gr.. allemaal paketjes van 1gr gemaakt.. dit weekend heeft hij ervan verkocht en niemand die klaagde iedereen van het goed spul dus zou ni weten wat er mis is met bloem... beter als gore caffeine hoor. maar toch iederen bedankt voor de reacties..

Dan heb je het vast aan kleine onwetende kinderen verkocht. L L L L L L oserrrrrrrrr Ik hoop dat je het zelf nog eens gaat meemaken.

Antigone

Belezen gebruiker
frenchcore zei:
...... 130 gram pasta had gekregen op krediet van een dealer , hij zou die dan verkopen en zou de dealer dan 1040 euro moeten betalen.......
Whoooo :openmouth:

Er is er maar eentje écht slim hier en dat is die dealer :grin:

frenchcore

ja idd 8 euro per gram , maarja dat is ook om een vriend verder te helpen om het te verkopen , best veel wel idd. Hij koopt het zelf waarschijnlijk tegen een euro of 3,4 per gram aan. Maarja hij laat natuurlijk ook degene die het verkoopt iets verdienen. En ja jullie mogen ons dan losers en sukkels noemen omdat we het versnijden met bloem, maar we hadden op dat moment geen ander alternatief , en zoveel bloem hebben we er nu ook niet bijgedaan, we hadden gewoon schrik dat we de dealer zelf verlies zouden laten maken en dan zouden wij hem op 1 of andere manier moeten terugbetalen en dat ging gewoon niet.. Maarja ik ben blij dat het in orde is gekome en dat niemand klaagt , je merkt het ook helemaal niet dat er bloem bijzit de kwaliteit van de speed is dan ook zeer goed vind ik , 1 van de beter die je hier in de buurt (Belgie, Vlaanderen) kunt vinden. De standaard prijs voor een gram is hier dan ook 10 euro.

Cole

Belezen gebruiker
beetje late reactie maar hieer in belgie/mechelen in de buurt vind je soms echt rotslechte speed hoor. heb al vaker een vanille/bloem achtige smaak in de speed geproefd :(

kutdealers hier ook

Kmind

Belezen gebruiker
Wat een apen, versnijden met bloem..
En wat ik hier een paar posts terug lees, een paar druppels water erbij?
Wilt ge nog minder overhouden ofwat?

Belgo

Belezen gebruiker
Jullie zijn echt een stelletje prutsers.Sukkels!Zowiezo hebben jullie geen bal verstand van waar je mee bezig bent en je koop op krediet 130 gram speed voor 8 euro :confused:

Dopezilla

Badass junkie
't Is wel lief van ze dat ze er geen gore caffeïne ingooien, maar om nu aan de pep van hooguit 30% te zitten, als het meezit, nee bedankt.

Olle

Belgo

Belezen gebruiker
Hej maar caffeine lost toch niet op in je slijmvliezen ? Teminste dat heb ik gehoord van een kameraad die het in poedervorm had.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Belgo zei:
Jullie zijn echt een stelletje prutsers.Sukkels!Zowiezo hebben jullie geen bal verstand van waar je mee bezig bent en je koop op krediet 130 gram speed voor 8 euro :confused:

Is topic van meer dan een jaar oud en word ff gebump :grin:
Niemand die dat nog heeft opgemerkt:P
Hoop inmiddels dat deze mensen niks meer op de marktgooien...

Alhoewel er altijd veel te veel van dit soort blijft bestaan..

Noizzee

frenchcore zei:
1 van de beter die je hier in de buurt (Belgie, Vlaanderen) kunt vinden. De standaard prijs voor een gram is hier dan ook 10 euro.
Wat lult ge hier nu? :kots: Ik koop mijn speed aan 300euro - 100gr of als ik per gram zou kopen 6 euro de gram. In pasta vorm uiteraard en enorm goed spul.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Noizzee zei:
frenchcore zei:
1 van de beter die je hier in de buurt (Belgie, Vlaanderen) kunt vinden. De standaard prijs voor een gram is hier dan ook 10 euro.
Wat lult ge hier nu? :kots: Ik koop mijn speed aan 300euro - 100gr of als ik per gram zou kopen 6 euro de gram. In pasta vorm uiteraard en enorm goed spul.

was goed dan ?

:mrgreen:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
lysergine25 zei:
Noizzee zei:
frenchcore zei:

was goed dan ?

Neee, niemand kan aan jouw 73% tippen :wink:

Belgo zei:
Hej maar caffeine lost toch niet op in je slijmvliezen ? Teminste dat heb ik gehoord van een kameraad die het in poedervorm had.

Waarschijnlijk wel, ik had pas enorm slechte pep met enorm veel caff. erin en hoewel ik me niet erg plezierig voelde heb ik toch heel de nacht niet kunnen slapen.. Denk dat door het chemische proces het omgezet word naar een door neusslijmvlies opneembaar zout. Net als de ampfetamine..

Noizzee

lysergine25 zei:
Noizzee zei:
frenchcore zei:

was goed dan ?

Draait meestal rond de 65-68% wat goed is in mijn ogen aan die prijs :P

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nou ja,

Ik begon mijn junken carriere 6 jaar terug toen met 45% zonder cafeine, en toen had die gozer plots 35% zonder cafeine.
Toen kwam die dexvogel met 68% .... dat was gauw op he :openmouth:

Toen kwam er maanden niets en een paar keer pure bagger, met dank aan Gydos aan Leeuwarden de tyfusoplichter.
Na heel veel gedram en gemopper en heel veel kilometers rijden en maar door zeiken kwam er iemand met een drijfnat sampletje 73%.

Het schijnt door heel nederland te koop te zijn, dus alleen ben ik niet.
En ALLE pep zonder toevoegingen boven de 65% is uberpep, vanaf de 50% zonder cafeine ook.

Wat betreft de prijs kan ik alleen maar zeggen: Goedkoop is meestal bagger.

En nu ik me medicijnen op recept krijg hoef ik nooit meer die kut dealers op te zoeken en in het illegale circuit pep kopen. Net 2x5 mg gedropped en dat gaat goed, meer wil ik niet. Amfetamine sloopt je compleet !!

3970

Wijs gebruiker
Noizzee zei:
lysergine25 zei:
Noizzee zei:

was goed dan ?

Draait meestal rond de 65-68% wat goed is in mijn ogen aan die prijs :P

Dus je hebt hem zelf laten testen, in NL? :rolleyes:

Hierzo ook "goed" spul, 71%-73%. Getest, in NL...

Carlitos

Badass junkie
Teringgoed,65% voor de amfetamine.. en helemaal als het zo op je pad komt of was het een zoektocht ?
Nooit een keer minder gekregen dan 65?
De procenten proefen ze soms niet, zo bracht ik 2 verschillende pep aan de man bijzelfde persoon met verschil van 20% en hij dacht dat het evengoed was ?

Noizzee

Carlitos zei:
Teringgoed,65% voor de amfetamine.. en helemaal als het zo op je pad komt of was het een zoektocht ?
Nooit een keer minder gekregen dan 65?
De procenten proefen ze soms niet, zo bracht ik 2 verschillende pep aan de man bijzelfde persoon met verschil van 20% en hij dacht dat het evengoed was ?
Via via de persoon tegen gekome met deze goede pep. Ik koop laat ons zeggen om de maand een 100gr aan 300euro en daarvoor is voor eigen gebruik bij en ook om door te verkopen (natuurlijk onversneden in pastavorm). En ik rijd om de 3 a 4 maanden eens terug naar een testlab om te zien of er veranderingen zijn opgedoken. Daarom dat ik zei dat het gemiddelde rond de 65 - 68% draait natuurlijk heb ik al wel eens een levering gehad aan 50 of 55% maar bijna 85% van het spul dat ik bij hem koop draait rond de 65% :stoned:

DanceHall_Drug

Drientje zei:
Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?

oude speed smaakt zooooo vies :grin: en ruikt ook heel muf vind ik.
liever verse speed of invriezen hé, dan gaat het effect niet verloren :wink:
als je nog thuis woont het wel goed verstoppen :grin:
ik steek het in een heel klein soort potje waar smink ingezeten heeft (het potje is er egt voor gemaakt :P de geur kan er ook niet uit want het is een goed gesloten potje, best want als al je eten naar speed gaat beginnen ruiken... :openmouth: ), en leg het tussen en onder de ijsblokken, helemaal vanachter in de vriezer op een plaatsje waar we bijna noois moeten zijn. Me moeder zit bijna noois in de vriezer, want als we iets moeten uithalen om te eten ofzo doe ik dat altijd. ( want ik maak altijd het eten klaar :grin: ) Het is wel maar voor een paar dagen dat ik het erin leg, tot het weekend is want meestal krijg ik mijn speed de dinsdag of woensdag al. zodat het lekker vers blijft :smoke:
Want speed van een paar dagen vind ik al minder eerlijk gezegt.. de smaak enzo. de werking is er wel nog maar de geur en de smaak begint al muffig ( of hoe je het ook moet omschrijven) te worden.
Heb veel liever verse :grin: met een sterke geur en sterke smaak :hearteyes:

wel niet egt met het topic te maken denk ik maar hé, kwou het even zeggen :beer:
leg graag dingen uit op de speed :rolleyes:

DanceHall_Drug

frenchcore zei:
ja idd 8 euro per gram , maarja dat is ook om een vriend verder te helpen om het te verkopen , best veel wel idd. Hij koopt het zelf waarschijnlijk tegen een euro of 3,4 per gram aan. Maarja hij laat natuurlijk ook degene die het verkoopt iets verdienen. En ja jullie mogen ons dan losers en sukkels noemen omdat we het versnijden met bloem, maar we hadden op dat moment geen ander alternatief , en zoveel bloem hebben we er nu ook niet bijgedaan, we hadden gewoon schrik dat we de dealer zelf verlies zouden laten maken en dan zouden wij hem op 1 of andere manier moeten terugbetalen en dat ging gewoon niet.. Maarja ik ben blij dat het in orde is gekome en dat niemand klaagt , je merkt het ook helemaal niet dat er bloem bijzit de kwaliteit van de speed is dan ook zeer goed vind ik , 1 van de beter die je hier in de buurt (Belgie, Vlaanderen) kunt vinden. De standaard prijs voor een gram is hier dan ook 10 euro.

ja idd 10euro voor een gram...
best dat het 1 van de goedkoopste drugs is.
want voor coke is het 50euro voor een gram. heb nix tegen coke, vind het wel leuk om het samen te doen met vrienden, maar zelf gekocht heb ik nog noois gedaan... dat vind ik egt te veel voor wat je maar krijg... een paar strepen en je gram is op en een paar uur later is het alweer uitgewerkt..
Ik koop dan liever 5gram speed dan 1gram coke hoor.
daar heb je dan een paar dagen plezier van dan een paar uur
Nuja, de een vind coke lekkerder om te nemen dan speed en omgekeerd.
Maar ik verkies tog speed, het is al altijd mijn favo drugs geweest en zal wss blijven. :hearteyes:

DanceHall_Drug

Cole zei:
beetje late reactie maar hieer in belgie/mechelen in de buurt vind je soms echt rotslechte speed hoor. heb al vaker een vanille/bloem achtige smaak in de speed geproefd :(

kutdealers hier ook

i know, ze draaien er hier ook medicatie erin en nog andere shit om meer te kunnen verkopen. Je ruikt het zelfs bijna niet dat het speed is, al die speed dat ze verneuken.. zonde. Maar ik weet wie het zijn dus weet ik dat ik niet van hun moet kopen :grin:
heb een hele goeie vriendin waarvan haar vriendje verkoopt en het is egt ZALIGE speed! :hearteyes:
die speed is altijd zoooo inorde en soms is het veel meer dan een gram ( wat ook zalig is natuurlijk :P )
heb dus noois problemen om goeie te vinden :beer: hehe

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
DanceHall_Drug zei:
Drientje zei:
Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?

ik steek het in een heel klein soort potje waar smink ingezeten heeft (het potje is er egt voor gemaakt :P de geur kan er ook niet uit want het is een goed gesloten potje, best want als al je eten naar speed gaat beginnen ruiken... :openmouth: ), en leg het tussen en onder de ijsblokken, helemaal vanachter in de vriezer op een plaatsje waar we bijna noois moeten zijn. Me moeder zit bijna noois in de vriezer, want als we iets moeten uithalen om te eten ofzo doe ik dat altijd. ( want ik maak altijd het eten klaar :grin: ) Het is wel maar voor een paar dagen dat ik het erin leg, tot het weekend is want meestal krijg ik mijn speed de dinsdag of woensdag al. zodat het lekker vers blijft :smoke:
Want speed van een paar dagen vind ik al minder eerlijk gezegt.. de smaak enzo. de werking is er wel nog maar de geur en de smaak begint al muffig ( of hoe je het ook moet omschrijven) te worden.

wel niet egt met het topic te maken denk ik maar hé, kwou het even zeggen :beer:

Als je het al merkt dat het een paar dagen oud is, hoe komt het dan dat je niet merkt dat de speed die je krijgt de ene keer al 5 weken oud is en andere keer 5 dagen? Of je moet het rechtstreeks uit het vatje hebben natuurlijk.

Maar als dit niet zo is weet je nooit of je 'verse' hebt, en wie het allemaal hebben gehad voor jou. Sommige dealers krijgen het droog binnen en pleuren er gewoon allemaal rotzooi bij waardoor het weer pasta word.

Verder wel mazzel dat je ut in de vriezer kunt doen.

DanceHall_Drug

PepTalk zei:
DanceHall_Drug zei:
Drientje zei:

Als je het al merkt dat het een paar dagen oud is, hoe komt het dan dat je niet merkt dat de speed die je krijgt de ene keer al 5 weken oud is en andere keer 5 dagen? Of je moet het rechtstreeks uit het vatje hebben natuurlijk.

Maar als dit niet zo is weet je nooit of je 'verse' hebt, en wie het allemaal hebben gehad voor jou. Sommige dealers krijgen het droog binnen en pleuren er gewoon allemaal rotzooi bij waardoor het weer pasta word.

Verder wel mazzel dat je ut in de vriezer kunt doen.

Ik ken me dealer en kben een hele goeie vriendinn van zijn meisje. Zij 2 verkopen samen. Die vriendinn zou er egt noois iets bijdoen ofzo hoor, ik ken haar al veel te lang daarvoor, ze is daar te eerlijk voor.. kweetni al ze het bij andere mensen wel doen, maar mijn speed dat ik krijg van haar is altijd heel inorde, en werkt altijd heel lang, soms een beetje te lang naar mijn gedacht :grin: maarja. Vanaf dat zij hun lading speed krijgen steken ze dat direct in de vriezer hoor, hij woont alleen met haar dus das gemakkelijk om zoveel speed erin te steken.
Nuja, ik weet dat er zowiezo rotzooi in zit,want pure speed heb ik nog noois gezien...hehe. bij de een meer dan bij de andere. Maar kweet wel dat zij er geen rotzooi nog bijdoen hoor, ben ik 100% zeker :grin: de speed van bij iemand anders was wel minder dan van bij die vriendinn. maarja de laatste tijd verkopen ze nix anders dan rotzooi, wat ze allemaal voor geld doen hé.... ben blij dat ik mijn vriendinn heb en dat ze tog eerlijk. en het voordeel is ook dat ik af en toe speed krijg voor nix :hearteyes: zalig hé :grin: als testertje :wink:

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
ja daar moet je voor uitkijken ga altijd van het drooggewicht uit

want als het nog vochtig is weegt het 2keer zoveel

en dat verkoopt lekker makkelijk natuurlijk ons kopen en als het droog is 60% overhouden als je mazzel hebt

snap ik niet als je goeie pep hebt verkoop het dan gewoon
dat versnijden met shit

mensen komen wel waar goeie shit is

dus als je denk snel geld te verdienen met shit verkopen heb je het wel mis

als je klanten niet weer komen omdat je ze verneukt heb
door versnden bagger te verkopen

beter weinig en puur dan versnijden met shit en nooit geen klanten weer zien :smoke: :smoke: :smoke:

Bovenaan