Van welke drugs wordt jij het scheefst?

Welke dope?

• MDMA/XTC

Stemmen: 10 55,6%
  • Paddo's

Stemmen: 2 11,1%
  • Alcohol

Stemmen: 1 5,6%
  • GHB

Stemmen: 0 0,0%
  • Cannabis

Stemmen: 1 5,6%
  • LSD

• 2c-b, 2c-i, enz..

• Ketamine

• Coke

• Heroine

• Totaal aantal stemmers
    18

Jeller

Badass junkie
Van welke drugs word je het scheefst bij een gemiddelde dosis?

met scheefst wil ik zeggen, meest van nuchter verwijderd, moeilijkst om nog rechtop te lopen,moeilijk wegsteken dat je onder invloed bent, niet meer goed kan praten, weinig controle enzovoort :p

ik denk dat het bij mij paddo's is

en bij combinaties, wiet en alcohol en zeker ook lsd en alcohol :p

Hier ook paddestoelen denk ik ... maar bij iedere drug is dat zo op z'n eigen manier. Ook van alchol en xtc kun je echt scheef lopen doen, gezien door de ogen van een nuchter persoon.

idd alcohol en xtc daar heb ik de mensen echt al onbereikbaar op zien doen, en dat ziet er ook echt voos uit

ik denk dat je het scheefst wordt als je in een zatte bui beslist om iets van drugs te nemen (behalve coke of speed)

Maar ook iemand die alleen alcohol op heeft.. gewoon flink bezopen is. Dat kan er gaarder uitzien dan onder invloed van menig andere middelen.

ik ook mdma en xtc, vooral als een pil niet snel genoeg opkomt naar mijn zin heb ik vaak de neiging een paar pilsjes te gaan drinken, (of er nog eentje bij te steken, en dan een paar pilsjes te gaan drinken) Dan gebeurt het regelmatig dat ik serieus scheef ga.

Goanaut zei:
Maar ook iemand die alleen alcohol op heeft.. gewoon flink bezopen is. Dat kan er gaarder uitzien dan onder invloed van menig andere middelen.
zeer zeker, meer mdma vind ik toch een tikkeltje schever dan..

ma van paddo's zit je het meest verward

buzzy zei:
Met MDMA heb ik echt een IQ van -120 dus daar ga ik wel het scheefst van zeg maar :P

Ja bij hoge dosissen mdma ga ik stotteren en versta / interpreteer ik de helft van wat er tegen me gezegd word verkeerd. Intelligent overkomen zit er dan niet in.

Van alcohol(+wiet) ga ik scheef lopen.

Eigenlijk toch wel alcohol. Op lsd kan ik me sociaal prima redden in principe, ook hogere dosissen (maar geen hele hoge dosissen), en dan merken mensen alleen af en toe dat ik toch wel erg hard trip. En met paddo's weet ik meestal wel iets zinnigs eruit te krijgen omdat ik al zo vaak paddo's heb gedaan, die heb ik een beetje leren sturen.
Maar een halve fles whiskey en ik kan niet lopen, praat met dubbele tong, lul aan een stuk door onzin en vertel mijn diepste geheimen dus ja alcohol.

Van alcohol ga ik meestal wel horizontaal, maar technisch gezien is dat weer niet scheef.

Alcohol vaker, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik meestal net teveel drink :P maar van MDMA kan ik ook goed scheef worden idd :D

Deep Blue zei:
een lijntje speed en dan blowen = stonedheid ²
alle int kopke dan toch want tam worde zitter dan nimmer in

ik dacht dat speed en wiet elkaars effect juist tegenwerkten? dat je dus min of meer terug nuchter werd ofzo
was zelfs van plan om eens speed te proberen en dan voor het slapengaan een jointje (nog nooit speed geprobeerd btw)

OT: ik ga (tot nu toe) het scheefste van alcohol
als je jezelf echt lam zuipt kan je zelfs niet meer rechtstaan, iets zeggen, iets denken...
ook bij iets gematigdere dosissen begin ik ook al moeite te krijgen met wandelen, met wiet valt dit allemaal goed mee.

Ik word toch wel van GHB het scheefste. Want ik ben er al verschillende keren van neer gegaan. En pas uren daarna pas wakker geworden.

Ik heb voor lsd gekozen, Als ik lsd op heb ziet me hoofd er behoorlijk vaag en verward uit en ik kan dan ook soms lastig uit m'n woorden komen. Het proberen te verbergen dat je iets gebruikt hebt valt bij lsd ook erg tegen. :P

Tedere tronika zei:
ik ook mdma en xtc, vooral als een pil niet snel genoeg opkomt naar mijn zin heb ik vaak de neiging een paar pilsjes te gaan drinken, (of er nog eentje bij te steken, en dan een paar pilsjes te gaan drinken) Dan gebeurt het regelmatig dat ik serieus scheef ga.

het zelfde hier :wave:

BillyBilo zei:
hahahaha heroine! waarom staat dat er niet tussen, of is dat zó passé?
ja zoals in dit liedje van de dany warhols

maar gebt gelijk kzal da er bij zetten
edit: kan één van de mods dat doen of vervangen door wiet,speed, coke of 2c-b?

Speed of mdma + ghb, tot het randje dat ik net niet nock ga, dan voel ik me niet het scheeft maar dan doe ik het scheefst

psilocybine zei:
Tedere tronika zei:

het zelfde hier :wave:

Ja, idem. Bier icm xtc/mdma en dan vaak nog 'dingen' tussendoor om de boel weer op rails te krijgen, wat vaak toch mislukt.

Pff ik ben één keer keistrak van de speed, en tegelijk knetter- knetterstoned geweest, was van te voren niet helemaal de bedoeling. Dat was ook echt een aparte manier van scheefheid... maar opzich kwam ik gewoon rustig over. =P

Bij paddo's. M'n trips zijn altijd super intens en heftig. Dan ben je niet echt in staat om nog normaal op de buitenwereld te reageren.

Van veel xtc. Mijn pupillen worden gigantisch, ik heb lichte visuele hallucinaties, ik beeld me gesprekken in die helemaal niet hebben plaatsgevonden en ik kan me absoluut niet meer normaal gedragen. Alhoewel dat ik van alcohol ook wel heel scheef kan zijn en van wiet ook.

zeker wel alcohol, daarna pillen, want als ik pillen op heb hoeveel dan ook kan ik altijd nog wel reageren. Echt veel alcohol zeker niet, meer gestrekt dan :D

Terug
Bovenaan