Van welke drugs wordt jij het scheefst?

Welke dope?

• MDMA/XTC

Stemmen: 10 55,6%
  • Paddo's

Stemmen: 2 11,1%
  • Alcohol

Stemmen: 1 5,6%
  • GHB

Stemmen: 0 0,0%
  • Cannabis

Stemmen: 1 5,6%
  • LSD

• 2c-b, 2c-i, enz..

• Ketamine

• Coke

• Heroine

• Totaal aantal stemmers
    18
Alcohol en coke is blackout land. Maar alleen alcohol is ook wel voldoende hoor ;) Met K,thc, ghb oid ben ik niemand tot overlast, van alcohol is dat eerder regel dan uitxondering....

ultima_nova zei:
Ik word toch wel van GHB het scheefste. Want ik ben er al verschillende keren van neer gegaan. En pas uren daarna pas wakker geworden.

dan ga je gewoon out van de gea, overdosis....
is niks scheefs aan :rolleyes:

Bruin doet het aardig. Kan je verzekeren dat je een gebruiker goed kan herkennen. Ook de ''niet-junky-streetstyle-people'' zijn zichtbaar voor je naaste.

Maar XTC is voor de doorsnee drugsgebruiker hét middel om scheef op te gaan.

Alcohol speed en xtc :eek: :eek: Ik ben nog nooit zo wazig geweest maar het was helemaal geweldig :D Achteraf nog vaak om gelachen met vrienden :D

Alcohol :p is echt wel scheve drugs imo :)

paddos en lsd ook wel (vooral dan gedrag), maar kan ik nog redelik recht van wandele

ja dan moet je die 3 echt niet samen doen want als je je scheef zuipt van de alcohol, dan nog wa trisp en of padod's pakt en voortzuipt wordt ge echt nie normaal scheef :p

en ja keta staat er nie bij (kwas die net als hero oo kvergeen :() dus die mag er ook wel bij ipv speed

dank u wel :)

Ik denk dus dat je van mdma wle het scheefst gaat en dien mensen zien er eigenlijk ook de scheefsten uit :)

ofwel wint da juist omda bijna iedereen hier mdma pakt :p

^Eh, tripreports spaar ik op op dit moment; maar die is er en hij is positief. Erg creatief in elk geval, en ik bruis van bruikbare ideeen nu. Die ik snel ga opschrijven voor ik ze kwijt ben.

Ik heb geen enkele do-x als vergelijking en ga de anderen ook niet doen ( te langdurig, er moeten keuzes gemaakt worden) ; dit is een gouden exemplaar in elk geval! Stond al jaaaaaaren op mijn verlanglijstje, dus ben ik blij, zelfs al zou het een bad trip zijn ;)

Geen speed in de lijst?
Moet je eens een par nachten doorhalen en dan een gram doorslikken.
Kompleet van de kaart, hallicuneren en dat leuke catatonische gedrag.

jerrytv.jpg

Vant weekend ad dus zo x voor !
begon vrijdagmiddag in de middag pauze , 2 Sigaarkes ( joints voor degene die da nie snappe )
achter school 4 , dan naar qubus geweest eerst Paar vodkatjes gedronke & jenevers , ebe ze mij naar buite gebracht ( kon al niemeer op mijn bene staan ) toen et begon te betere terug beginne smore & 1 pil gepakt ( nen dollar ) terug naar binnegaan & terug beginne drinke op mijn pille achter een uurtje heb ik toen nog een gepakt ! & nog 1 en ebk nog een klein beetje speed gepakt .
deze keer naftepompke . kon niemeer stil staan van die muziek , kzag ineens zwart voor mijn ogen toen ben ik naar buite moete gaan want mijn hart begon kei snel te slaan echt nie normaal ! buite voelde ik mij dan een beetje beter ebk nog 1 genome + sigaar gesmoord .. rond 4uur smorgens ebe ze mij naar buite moete elpe drage benk ineens door mijn benen gezakt & begon mega te trille .. achter een halfuurke buite zitte sprong ik recht en ging naar binne , mijn bene konde gewoon nie meer stil staan . en zaterdag eb ik nog gesmoord zonder te slape

mijn ergeste weekend ooit ! wilk nooit meer meemake ( was 9maande gelede dak pille ad gepakt & speed , kwas afgekikt maar met die probleme dat ik had , ben ik terug begonne )

Echt nie normaal weekend , keb mij wel geamuzeerd :rolleyes:

snuif ketamine en dan proberen te gaan lopen.. dat is altijd toppuntje scheefheid bij mij..

ik voind het raar dat veel mensen hier mdma boven paddos kiezen. Eet een fatsoenlijke dosis paddos en je bent echt wel meer van de wereld, logisch ook, je tript.

Alcohol is ook wel een goeie inderdaad. :mrgreen: :mrgreen:

Meest achterlijke beslissingen neemt men over 't algemeen met alcohol in 't spel.

Ok ik heb nog niet bijster veel geprobeerd maar van wiet word ik echt belachelijk onaanspreekbaar. Er valt dan volgens mij echt niet meer met me te communiceren. En het voelt ook alsof ik niet aanwezig ben.

ZERO- zei:
Ok ik heb nog niet bijster veel geprobeerd maar van wiet word ik echt belachelijk onaanspreekbaar. Er valt dan volgens mij echt niet meer met me te communiceren. En het voelt ook alsof ik niet aanwezig ben.
denk niet dat ze dat me scheef bedoelen
van wiet word je gewoon asociaal :p (allé ik toch) :stoned:

Ik zeg ook, ik heb nog niet bijster veel geprobeerd. De rest van mijn ervaringen beperkt zich tot xtc en 2cb, dus ja. Dan is dit voor mij op dit moment toch echt wel het scheefst! Naast dronken zijn dan.

Terug
Bovenaan