vanaf je hoest ben je smoor...

PePhenkie___//

Experimenterende gebruiker
als je hoest wanneer je een slok neemt ben je smoor.

dit verhaal is serieus waar ik hoeste zonet bij een slok bier en nu ben ik smoor :openmouth: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :stoned: :stoned:

Osi`

Bewuste gebruiker
Ge meent het jong. :openmouth:
Hoesten = Zuurstoftekort. Dan word je voor je gevoel idd stoneder.
But hey, it's okay to being stoned like this way.

Osi`

Bewuste gebruiker
Smoor is hier iets als, ik ga een safke roken, ik ga een safke smore. Ik smoor een safken.

of Kzen smoor verliefd, ma bon :tongueout:

Eier

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Smoor betekend verliefd waar ik woon, dus wtf?
Klopt. Maar wij friezen hebben een teer hartje, dus vinden wij 'straalbezopen' te aggressief klinken. Daarom smoor(bezopen.) :beer:

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Nou ik heb zelf dat ik stoned word wanneer ik het zelf voel, niet door hoesten ofzo, 'k ga alleen hoesten als ik of een te sick shotje krijg of een te diepe hijs van 't laatste stukkie van de splif neem...maar op alle 2 momenten ben ik wel flink stoned vaak dus...Maar als ik niet hoef te hoesten ben ik alsnog stoned hoor :stoned:

Bail

Experimenterende gebruiker
Ik heb net begrepen dat veel mensen hun joint roken constant verhit te worden door een aansteker. Als je daar niet aan gewent ben dan kan je wel hoesten ja =/

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Hmm, doe ik alleen als ik em wat wij noemen "indiaantje" tussen m'n vingers doe en dan een vuist maak van 2 handen en dan zuigen, dan laat ik em wel verhitten door vrienden van me...maar daar ga 'k eigenlijk nooit van hoesten

Bovenaan