Adrenochroom
Wijs gebruiker
Ik heb donderdag een vaporizer van azarius besteld. Heeft iemand anders er ook een of dezelfde? Ik kan niet wachten tot ik hem binnen heb
Eindelijk 'gezond' blowen :P
teebo zei:je zult ervan verschieten hoeveel minder leuk blowen is zonder tabak
Loenatik zei:het is niet dat er geen teer en alles meer inzit
gewoon dat er iets minder inzit dan een gewone joint
MetaalKonijn zei:teebo zei:je zult ervan verschieten hoeveel minder leuk blowen is zonder tabak
je zult ervan verschieten hoeveel minder verslavend blowen is zonder tabak![]()
Loenatik zei:Ik had gelezen dat er gewoon minder rotzooi inzit, maar erzit nogal in

Loenatik zei:Ik had gelezen dat er gewoon minder rotzooi inzit, maar erzit nogal in
Nostic zei:Eej Adrenochroom,
Ik was erg benieuwd of je hem al binnen had van Azarius.
Ik ben dan nu toch eindelijk gestopt met het roken van sigaretten en wil het liefst niet de stonedheid opgeven nu ik gestopt ben met roken. Vandaar dat ik vanavond onderzoek heb gedaan naar vaporizers en de werking daarvan.
Ik heb al een aantal sites waar je kunt bestellen maar vind zelf azarius wel betrouwbaar en vroeg me dus af hoe de bestelling bij jou is verlopen en of het bevalt heheh?
Dinaatjuh zei:Loenatik zei:het is niet dat er geen teer en alles meer inzit
gewoon dat er iets minder inzit dan een gewone joint
Ik weet niet wat voor wiet jij rookt maar in de mijne zit geen teer hoor.
Adrenochroom zei:Voor jou is een vaporizer wel echt een dikke aanrader omdat de teer van wiet, tabak en de vloei niet in je longen komt en vooral omdat je dan geen tabak hoeft te roken. (eigelijk rook je helemaal niet) Veel mensen die stoppen met roken gaan meer blowen, dus ik zou er wel even naar gaan kijken.
Aha, jah nu was het wel zo dat ik graag zachte hasjies rookte maar dan ga ik is een wat poederigere hasj proberen.Dissonant zei:Met hash moet je oppassen. Sommige vaporisers raken verstopt als je er plakkerige nepalese hash insteekt.

DreamWeaver zei:Handig en gezonder, maar geef mij de good old waterpijp maar![]()
Zo net naar de shop geweest voor 25 euries aan lekkere wiet gehaald en vaporisen maar heheh.Adrenochroom zei:Eerst denk je dat je niet heel erg stoned word, maar daarna klapt het er ineens in en ben je helemaal van de kaart.
Succes Nostic![]()

Dinaatjuh zei:Ik weet niet wat voor wiet jij rookt maar in de mijne zit geen teer hoor.
Armani7 zei:Dinaatjuh zei:Ik weet niet wat voor wiet jij rookt maar in de mijne zit geen teer hoor.
in wiet zit wel teer
iddbarry zei:Armani7 zei:Dinaatjuh zei:Ik weet niet wat voor wiet jij rookt maar in de mijne zit geen teer hoor.
in wiet zit wel teer
ik dacht zelf meer dan in sigaretten

Armani7 zei:iddbarry zei:Armani7 zei:Dinaatjuh zei:Ik weet niet wat voor wiet jij rookt maar in de mijne zit geen teer hoor.
in wiet zit wel teer
ik dacht zelf meer dan in sigaretten![]()
space scientist zei:de rook van cannabis bevat drie keer meer teer en vijf keer meer koolmonoxide dan de rook van tabak; de rook die ontstaat bij de verbranding van cannabis is dus schadelijker dan de rook van tabak
te lezen op de site: http://www.unitydrugs.nl/index.php?page ... b=cannabis
zit zelfs meer teer in dan een gewone sigaret