Veel roken bij sos?

ParanoidAndroid

Experimenterende gebruiker
Als ik t een beetje begin te voelen, steek ik al de ene na de andere peuk op, tijdens uitgaan zit ik dan ook vooral op t terras :P. Ik rook gemakkelijk 1 pakje weg in een uurtje of 2. Dit heb ik overigens ook met MDMA...

Zijn er meer mensen die zo ongelooflijk gaan stomen tijdens sosgebruik?

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ja, herkenbaar.. maar niet dat ik ervaren ben met sos. mdma nooit gedaan.

Ik draai zelfs een sjekkie voor ik een punt neem, direct na de punt steek ik m sjekkie op.

Javaanse Jongen.

Experimenterende gebruiker
tuurlijk rook me helemaal suf als je aan de drugs zit dan is het toch ook extra lekker. nja niet alle drugs uiteraard maar sos en M inderdaad het meest vind ik persoonlijk.

Holden

Bewuste gebruiker
Heeft zowat iedereen aan de hand met sos/mdma denk ik..De éne al wat meer dan de ander. Ik rook dan gemakkelijk een pakje op op 3-4 uur..Zonde, maarja 't is toch o zo lekker dan hè :smoke:

Gemini

Badass junkie
Deed ik ook altijd, ja. En idd ook veel drinken, om die ranzige smaak steeds tegen te gaan.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik werd eens wakker toen was heen mijn middelvinger geel. Dat wil zeggen dat ik meer peuken vast gehouden heb dan dat ik er van gerookt heb..

iNkz

Belezen gebruiker
Jah als de sos vollop aan het werken is veel sigaretjez
als de sos uitwerkte ging ik vollop blowen :rolleyes:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
iNkz zei:

Tijdens de sos blowen, gelijk na de eerste lijn. Het liefst bij elke lijn een nieuwe blow. :hearteyes:

raging_bull

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
iNkz zei:

Tijdens de sos blowen, gelijk na de eerste lijn. Het liefst bij elke lijn een nieuwe blow. :hearteyes:
Lekker nuttig, een upper en een downer bij elkaar.. Ik krijg er een raar gevoel van als ik blow bij de sos. Wel 1 keer gedaan, ik voelde me vaag ik kreeg ook lichtelijk hartkloppingen..

Beter bewaar je die blow en rook je gewoon normale sjekkies tijdens de sos. Beter blowen als het uitgewerkt is.. en dat voel ik altijd als ik weer zat aan het worden ben, snel blowen dan en slapen.

Bovenaan