veel speed snuiven?

flash kieke

Wijs gebruiker
toen ik begon met speed was ik gwn om alty een klein lijntje te snuiven

maar ik heb ondervonden op de drugsforum en van vrienden
die ne gram of zelf 2 gram speed VOOR 1ne avond opsnuift

is dat normaal dat je zoveel snuift?
en kan je er rap een overdosis krygen?
:wave:

matthijs

Badass junkie
Het is natuurlijk altijd beter als je maar 1 lijntje snuift... Maar goed, ik heb nooit speed gehad dus ik weet er verder ook niet veel vanaf

GabberFreak17

Belezen gebruiker
ondervond zelf vroeger altijd hoe meer speed hoe meer gellukzaligheid en dikke euforie tmja merkt t snel dan wat de negatieve efecten van speed ook weer zijn omdat je met zo een dosis de negatieve efecten eigk zo goed als oproept

roaren*

Bewuste gebruiker
jah je kiest zelf hoeveel je snuift..

wil je in een keer keihard gaan.. ja snuif dan een lijn van 50 cm :rolleyes:

maar kzie het nut er niet van in ..

geef mij maar een lijntje van 10 cm :) en als je goed spul hebt hoef je niet zoveel te snuiven :wink:

Cordini

Experimenterende gebruiker
de 1e x dat ik speed snoof, snoof ik 2,5 gram. Dat was egt niet lekker meer, pijn in me maag, koppijn, en een week moeten slapen om weer bij te komen.

Je moet denk ik gewoon normale lijntjes doen, wanneer je dan weer zin hebt in 1, doe je er 1, en anders geniet je ff verder...

Chimera

Bewuste gebruiker
Ja dat viel me inderdaad ook al op..
Ik ben wat dat betreft een hele beschaafde gebruiker :wink:
Maar dat wil ik graag zo houden

Frisko

Badass junkie
mjah,een gram krijg ik niet op op 1 avond,maar wel kwaliteit speed dan...bucht kan ik ook 2 of meer gram van snuiven!!! :)

cunt

Wijs gebruiker
mijn 1e keer speed was 2,5 gram van 11uur savonds en volgende dag om 12uur smiddags ongeveer de laatste lijn. daarna kon ik ook echt niet slapen. en het was geen slechte speed btw.

Frisko

Badass junkie
cunt zei:
mijn 1e keer speed was 2,5 gram van 11uur savonds en volgende dag om 12uur smiddags ongeveer de laatste lijn. daarna kon ik ook echt niet slapen. en het was geen slechte speed btw.
1ste keer dat je speed deed????
haha zeg ik dan...niet slecht maar ook niet retegoed dan wss??? :confused: :confused: :confused: :rolleyes:

Frisko

Badass junkie
als je nog nooit speed gedaan had,dan had je geen echte kwaliteit speed nodig om wakker te blijven en het goed te voelen(neem dit maar van mij aan)

vroeger 1ste paar keren datik speed deed moest ik echt niet meer dan 3 miezerige lijntjes nemen om de volgende dag nog tot 12/1u wakker te liggen....(echte kwaliteit shit dan hé)

cunt

Wijs gebruiker
waarom beoordeel jij iedereens shit altijd? je roept de hele dag maar door hoe goed de rotzooi van iemand anders is terwijl je er zelf niet bij bent geweest.

Frisko

Badass junkie
cunt zei:
waarom beoordeel jij iedereens shit altijd? je roept de hele dag maar door hoe goed de rotzooi van iemand anders is terwijl je er zelf niet bij bent geweest.
ik zie genoeg dingen kerel,en ik ken mensen genoeg die NEST verkopen,en dan weer andere die de beste shit verkopen die jij je maar kan inbeelden....
als jij mij zegt 1ste keer speed dan, denk ik aan de 1ste keer dat jij speed deed...

wel als jij die 1ste keer 2.5gr opsnoof,dan kan ik er niet inkomen dat dat kwaliteit speed was....aangezien ik en de mensen rondrom mij toen we begonnen niet eens ieder 3 lijnen moesten nemen,omde volgende dag om 13u NOG wakker te zijn....
dus nu jij weer???
ik zeik helemaal niet iedereens shit af...maar blaat verhaaltjes tja,kan ik niet mee om!
sry :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

cunt

Wijs gebruiker
ik zeg dat het geen slechte speed was, maar je hoort me ook niet zeggen dat het creme de la creme was ofzo. en ik heb gezegd dat ik om 12uur smiddags de laatste lijn nam. in totaal 13 uur gedaan over 2,5g speed.
heb niet gezegd dat ik gelijk daarna sliep. sliep namelijk pas om 11uur savonds met 2 slaappillen op (die ik om 4u smiddags al genomen had.)

Frisko

Badass junkie
cunt zei:
ik zeg dat het geen slechte speed was, maar je hoort me ook niet zeggen dat het creme de la creme was ofzo. en ik heb gezegd dat ik om 12uur smiddags de laatste lijn nam. in totaal 13 uur gedaan over 2,5g speed.
heb niet gezegd dat ik gelijk daarna sliep. sliep namelijk pas om 11uur savonds met 2 slaappillen op (die ik om 4u smiddags al genomen had.)
amen

ik doelde dus wel op goeie shit...maarja maakt nie uit! :wave:
ik krijg iig geen 2.5gr op 13u door mn neus (denk ik)heb het nog nooit geprobeert want voor mn gram op is ben ik kotsmisselijk!! :rolleyes: :rolleyes:

cunt

Wijs gebruiker
Frisko zei:
cunt zei:
amen

ik krijg iig geen 2.5gr op 13u door mn neus (denk ik)heb het nog nooit geprobeert want voor mn gram op is ben ik kotsmisselijk!! :rolleyes: :rolleyes:
ja vraag me ook niet hoe ik het voor elkaar kreeg hoor haha, zou het geen 2e keer doen / kunnen.

boy

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
cunt zei:
amen

2,5 gram krijg je er makkelijk doorheen als je even doorsnuift. Als het goede kwaliteit is word je er alleen maar nog leiper van :smoke:

Frisko

Badass junkie
huhu tuurlijk,echt goeie shit krijg jij de 1ste maal je speed snuift/snoof echt geen 2.5gr van op hé...ja op een zeer lange tijd miss,...maar van savonds tot smorgens???
ik ben nu niet zoooooo een ervaren speed snuiver,maar ik heb het al talloze keren gedaan,en ik moet zeggen,van deze speed die hier de ronde meestal doet snuif ik nog geen gram op op 1 nacht.
word er echt heel waus van....ijle praat vertellen etc etc,en ik voel me ook kots kots kots misselijk na die gram,dus die resterende 1.5 zou ik althans echt niet opkrijgen!!! :rolleyes: :) :grin:

J0rrit

Badass junkie
als je speed snuift, dan wordt t ook al opgenomen in je neus? of is t de bedoeling dat het door je keel gaat?

Mac...

Badass junkie
Ja je kan er veel van hebben van speed, heb ook mijn momenten gehad. Misschien het enige wat ik anders zou hebben gedaan in mijn drugsverleden. Veel pep pakken heeft gewoonweg totaal geen zin. Ik denk dat je op max 0,5 gram al heel makkelijk een nacht kan doortrekken. Je voelt je ook een stuk minder verrot de dag erna, mja ieder zijn keuze!

Frisko

Badass junkie
Mac... zei:
Ja je kan er veel van hebben van speed, heb ook mijn momenten gehad. Misschien het enige wat ik anders zou hebben gedaan in mijn drugsverleden. Veel pep pakken heeft gewoonweg totaal geen zin. Ik denk dat je op max 0,5 gram al heel makkelijk een nacht kan doortrekken. Je voelt je ook een stuk minder verrot de dag erna, mja ieder zijn keuze!
idd ja,een onervaren gebruiker heeft van kwaliteit speed zelfs nog geen 0.5 nodig denk ik!!!

SpringPack

Ik ben ook gewoon een beschaafde gebruiker: alleen in het weekend :P

Maar ik denk dat de hoeveelheid er niet echt toe doet, ja jezelf naar de klote helpen. De na-effecten van speed duren met een hoge dosis langer, maar speed heeft effect op de dopamine en adrenaline in het lichaam, en op=op, en dan komt de kater :cry: Kijk ik wil best geloven dat je harder gaat als je meer neemt, maar waarom meer risico nemen als het effect ook met een lagere dosis kan worden behaald. Kijk als je veel wilt gebruiken, verhoog je tolerantie en raak verslaafd. Zelfde voor XTC, sertonine is op een gegeven moment op, kun je wel meer pillen gaan slikken maar...bedoel 8 pillen op een avond hoeft van mij niet! :openmouth:

SpringPack

boy zei:
dopamine raakt niet zo snel op als je serotonine
Klopt, dopamine wordt idd sneller aangevuld!
Maar dopamine moet ergens laag zijn, waarom dan nog meer snuiven, vergroot je zo niet alleen maar de bij-effecten?

Bal0n

Badass junkie
Het wordt idd sneller bijgevuld, of het echter ook minder snel opraakt? Dat zij nwel 2 verschillende dingen. En idd, uiteindelijk zal het wel "opraken", geen idee wat er dan gebeurd :P

SpringPack

Bal0n zei:
Het wordt idd sneller bijgevuld, of het echter ook minder snel opraakt? Dat zij nwel 2 verschillende dingen. En idd, uiteindelijk zal het wel "opraken", geen idee wat er dan gebeurd :P

Ziekte van Parkinson hang ook samen met de dopamine vooraad(is dan te laag), ga je trillen en shit :cry: Maar heb weleens katers dat ik me echt de tering tril :)

BTW: ook een keer een docu gezien dat mensen met Parkinson (mogelijk) baat hebben bij een XTC-pil, dus als we allemaal ons best doen, dan zijn we mogelijk een Parkinson-vrije generatie!

EDIT: redelijk off-topic allemaal

Bal0n

Badass junkie
ja klopt, maar alleen tijdens de high van de MDMA he. Lijkt me niet dat het permanente effecten heeft? :)

SpringPack

Bal0n zei:
ja klopt, maar alleen tijdens de high van de MDMA he. Lijkt me niet dat het permanente effecten heeft? :)

Ja klopt, maar wilde net mijn post aanpassen, lijkt me idd niet dat die oudjes ook na gebruik trilvrij zijn, zal misschien nog wel iets erger worden, stuiteren ze helemaal door het verzorgingshuis. :mrgreen:

Bovenaan