veel weed maar geen hasj

ik ben altijd een weedroker geweest maar na enkele keren hasj gerookt te hebben ben ik er helemaal weg van , dus ik dacht ik ga ng eens op zoek naar die zooi maar wegens de overmatige politiecontrole's in belgie is die zooi niet meer te vinden , dus ik vroeg me af is het aan te raden zelf hasj te maken en zo ja op welke manieren kan je dat zo alemaal doen

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
techno_eendje zei:
ik ben altijd een weedroker geweest maar na enkele keren hasj gerookt te hebben ben ik er helemaal weg van , dus ik dacht ik ga ng eens op zoek naar die zooi maar wegens de overmatige politiecontrole's in belgie is die zooi niet meer te vinden , dus ik vroeg me af is het aan te raden zelf hasj te maken en zo ja op welke manieren kan je dat zo alemaal doen

is als niet kweker bijna niet te doen, je hebt veeeeel knipafval nodig(afval dat overblijft na het knippen van wiet)
mocht je daar over beschikken kun je het beste op de ice o later manier hasj maken....je moet maar effe googlen...en anders moet je bij het wietforum kijken of op youtube(iceolator zoekterm)...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Precies wat dr. Gonzo al zei, als jij normaal je wietje op de hoek van de staat koopt is het lastig daar hasj van te maken.

Van 10 gram wiet, ga je misschien 1 gram hasj maken. Zonde dus...

Gewoon goed blijven zoeken bij je kennissen.

Maddo17

Belezen gebruiker
Haal gewoon een voorraad uit Nederland.

En daar in Belgie moet heus wel hasj te vinden zijn..

Bovenaan