dit is echt een typisch geval van ,spoel de tijd 10 jaar door en je bent dakloos en steelt geld om een oplossing van geacetyleerde morfine in je ader te brengen
tenzijje wat aan de problemen doet die je hebt, ik weet niet wat ze zijn, maargoed ik ben zo ook aan de bruin begonnen, (langdurige depressie en wat nare ervaringen in het leven + achterlijke nieuwsgierigheid), ik heb mn problemen nu voor een groot deel overwonnen, maar daar heb ik hard voor moeten vechten, en dan bedoel ik niet voor de problemen zelf, maar om uit de verslavingscirkel te komen, en dan BEGINNEN aan je problemen te werken, waar ik nu mee bezig ben, wat nog goed gaat ook, ik heb nog wel medicijnen nodig, doordat ik aardig wat psyschische klachten erBIJ heb gekregen DOOR het gebruik van vooral heroïne en crack
dit klinktmisschien alsof ik een opa ben van 80 maar ik ben gewoon 18 en 4 maanden verslaafd geweest heroïne en methadon. sindsdien kan ik niet meer zonder kalmeringstabletten (ja, ik heb het geprobeerd, maar als dat langer dan 1-3 weken duurt dan gebeurt er iets dat niet leuk is)