Hoezo niet?Joopiejo zei:Gbl drinken is ook niet verstandig.
Druglord zei:Hoezo niet?
Gbl heeft toch hetzelfde effect in gbh
Druglord zei:alleen de dosering is hoger.
Om de bovengenoemde redenen.Druglord zei:Hoezo niet?Joopiejo zei:Gbl drinken is ook niet verstandig.
Als je GBL genoeg verdund zal het je ingewanden niet aantasten, daarnaast heb je het voordeel dat het niet extreem veel natrium of kalium bevat i.t.t. GHB. Grote hoeveelheden natrium kunnen je nieren bijvoorbeeld aantasten en zorgen voor een flink verstoorde vochthuishouding.Fool zei:Nee, joopiejo bedoelt denk ik te zeggen dat GBL veel slechter voor je lichaam is dan GHB, omdat het je ingewanden kan aantasten (i.t.t. GHB).![]()
Nee het is dus niet per definitie minder slecht, maar GBL drinken is ook niet alles :PJoopiejo zei:O dat wist ik niet, ik dacht dat ghb per definitie minder slecht voor je is dan gbl.
In dat geval is het inderdaad erg verstandig om gbl te drinken. :P
Zijn er uberhaubt velgenreinigers beschikbaar die wel gbl bevatten?SmartieAndMe zei:Verstandig? Nee zeker niet... De meeste velgenreinigers bevatten geen GBL en zullen dus ook niet dezelfde werking hebben.
GBL kun je niet zomaar kopen in de winkels in Nederland, ook niet in de vorm van velgenreiniger.