Et pour les français, la même chose 🤓😂
Nee nee nee nee nee nee nee nee, dit gaan we niet doen. Geen Frans. 👈
Laat dat maar aan Theo Maassen over! Die kan dat wel.Nederlands graag! Anders druk ik op de spamknop!
Te Chinees? 😂😂Nee nee nee nee nee nee nee nee, dit gaan we niet doen. Geen Frans. 👈
Chinees is een hele mooie taal met klanken en verschillende geschreven karakters.Te Chinees? 😂😂
Elk zijn specialiteit 😉 voor mij is Frans logica 🤷♀️ en scheikunde… 🥴🥴Chinees is een hele mooie taal met klanken en verschillende geschreven karakters.
Frans is gewoon stront met onlogische regels en uitzonderingen, letters die je schrijft maar niet uitspreekt (itt Spaans bijvoorbeeld), en het klinkt bekakt en snobberig.
De taal van scheikunde daarin tegen is gebaseerd op logica en structuur.
Ik weet meer van heterocyclische aromatische verbindingen dan van de vervoegingen van een enkel Frans werkwoord.Elk zijn specialiteit 😉 voor mij is Frans logica 🤷♀️ en scheikunde… 🥴🥴
Ik kan het allebei 😁Elk zijn specialiteit 😉 voor mij is Frans logica 🤷♀️ en scheikunde… 🥴🥴
Niet eens que'est-ce que c'est?Ik weet meer van heterocyclische aromatische verbindingen dan van de vervoegingen van een enkel Frans werkwoord.
Et pour les français, la même chose 🤓😂
Biensur! Rien de plus beau que la langue de Molière/l’amour 🥰Niet eens que'est-ce que c'est?
Vrij vertaald: wat is dat wat het is.
Dat is toch gewoon logisch?
Toujours* 😉🤪😘hee, l amour toujoer oid
Het is inderdaad verdomd schadelijk en zou het zeer limiteren op gebruik. NOOIT 3cmc meerdere keren per week gebruiken!3cmc vind ik best lekker ,maar voor mij te schadelijk en te aanlokkelijk.
Hoe snel merkte je de tolerantie bij dit middel?Het is inderdaad verdomd schadelijk en zou het zeer limiteren op gebruik. NOOIT 3cmc meerdere keren per week gebruiken!
Tolerantie bouw je te snel op. Waardoor je te veel neemt. Waardoor je te veel chloor tot je op neemt. Dit gaat op je hartslag slaan en als je het nasaal gebruikt...mag je hopen dat je geen infectie krijgt. Als je er gevoelig voor chloor bent zou ik het niet nasaal nemen.
Spreek uit ervaring.
Na 5 dagen 4 a 5 gram elke avond verdeeld. Begint met een simpele dunne lijn. elke avond steeds ietsjes meer dan de dag ervoor. dag 4 merkte er niks meer van de effecten en moest meer bijnemen, dag 5: rest van het zakje 1 a 2 gram deed helemaal niks, ... maar de chloor wel. Dat is niet goed voor je lichaam.Hoe snel merkte je de tolerantie bij dit middel?
Na 5 dagen 4 a 5 gram elke avond verdeeld. Begint met een simpele dunne lijn. elke avond steeds ietsjes meer dan de dag ervoor. dag 4 merkte er niks meer van de effecten en moest meer bijnemen, dag 5: rest van het zakje 1 a 2 gram deed helemaal niks, ... maar de chloor wel. Dat is niet goed voor je lichaam.
Oh dan zit ik wel safe met mijn 300-500 mg eens in de 2-3 weekNa 5 dagen 4 a 5 gram elke avond verdeeld. Begint met een simpele dunne lijn. elke avond steeds ietsjes meer dan de dag ervoor. dag 4 merkte er niks meer van de effecten en moest meer bijnemen, dag 5: rest van het zakje 1 a 2 gram deed helemaal niks, ... maar de chloor wel. Dat is niet goed voor je lichaam.
Heb je bronnen voor je claims over chloor?
De bronnen zijn meestal de mensen die dit soort middelen gebruiken. Verhalen van kapotte neuzen vol korsten. Uit eigen ervaring vond ik die cmc erg toxisch en schadelijk aanvoelen bij 1 enkele dosering.
Ik ook, echter kan ik verder niks vinden qua bron o.i.d.Ik kreeg net een email van een bekende vendor dat het verbod vanaf morgen ingaat.
Er is vandaag idd een e-mail van een bekende rc vendor in omloop waarin staat dat 3-cmc en eutylone vanaf morgen verboden zijn.Ik ook, echter kan ik verder niks vinden qua bron o.i.d.
alsof wat hun zeggen daadwerkelijk gebeurtHad er ook eentje binnen gekregen, nog best snel gegaan dan d8 dat dat voor 2024 gepland stond👀
Heb je een punt 😅🙈alsof wat hun zeggen daadwerkelijk gebeurt
www.officielebekendmakingen.nl
Brorphine heb ik ooit eens literatuuronderzoek naar gedaan en viel af voor me. Ik weet niet meer waarom.Het is waar. 3-cmc en eutylone zijn vanaf morgen verboden. Hier is de officiële bekendmaking:
Brorfine en metonitazeen worden ook verboden. Geen idee wat dat is.Staatsblad 2023, 289 | Overheid.nl > Officiële bekendmakingen
www.officielebekendmakingen.nl
Hmm… de aankondiging is vandaag om 9 uur gepubliceerd, maar op 4 september ondertekend. De wet was al langer in de maak natuurlijk.Ik kreeg vorige week die mail 🙄
Idd toch nog snel laatste bestelling gemaakt 🤭Hmm… de aankondig is vandaag om 9 uur gepubliceerd, maar op 4 september ondertekend. De wet was al langer in de maak natuurlijk.