Verbod 3-CMC en EUTYLONE

Neo-Shulginist

Badass junkie
Laatst bewerkt:

Dirkdirk

DF-koning
Te Chinees? 😂😂
Chinees is een hele mooie taal met klanken en verschillende geschreven karakters.

Frans is gewoon stront met onlogische regels en uitzonderingen, letters die je schrijft maar niet uitspreekt (itt Spaans bijvoorbeeld), en het klinkt bekakt en snobberig.

De taal van scheikunde daarin tegen is gebaseerd op logica en structuur.

PinkFluffyUnicorn

Badass junkie
Chinees is een hele mooie taal met klanken en verschillende geschreven karakters.

Frans is gewoon stront met onlogische regels en uitzonderingen, letters die je schrijft maar niet uitspreekt (itt Spaans bijvoorbeeld), en het klinkt bekakt en snobberig.

De taal van scheikunde daarin tegen is gebaseerd op logica en structuur.
Elk zijn specialiteit 😉 voor mij is Frans logica 🤷‍♀️ en scheikunde… 🥴🥴

Flack

Newbie
3cmc vind ik best lekker ,maar voor mij te schadelijk en te aanlokkelijk.
Het is inderdaad verdomd schadelijk en zou het zeer limiteren op gebruik. NOOIT 3cmc meerdere keren per week gebruiken!
Tolerantie bouw je te snel op. Waardoor je te veel neemt. Waardoor je te veel chloor tot je op neemt. Dit gaat op je hartslag slaan en als je het nasaal gebruikt...mag je hopen dat je geen infectie krijgt. Als je er gevoelig voor chloor bent zou ik het niet nasaal nemen.

Spreek uit ervaring.

Bear

Experimenterende gebruiker
Het is inderdaad verdomd schadelijk en zou het zeer limiteren op gebruik. NOOIT 3cmc meerdere keren per week gebruiken!
Tolerantie bouw je te snel op. Waardoor je te veel neemt. Waardoor je te veel chloor tot je op neemt. Dit gaat op je hartslag slaan en als je het nasaal gebruikt...mag je hopen dat je geen infectie krijgt. Als je er gevoelig voor chloor bent zou ik het niet nasaal nemen.

Spreek uit ervaring.
Hoe snel merkte je de tolerantie bij dit middel?

Flack

Newbie
Hoe snel merkte je de tolerantie bij dit middel?
Na 5 dagen 4 a 5 gram elke avond verdeeld. Begint met een simpele dunne lijn. elke avond steeds ietsjes meer dan de dag ervoor. dag 4 merkte er niks meer van de effecten en moest meer bijnemen, dag 5: rest van het zakje 1 a 2 gram deed helemaal niks, ... maar de chloor wel. Dat is niet goed voor je lichaam.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Na 5 dagen 4 a 5 gram elke avond verdeeld. Begint met een simpele dunne lijn. elke avond steeds ietsjes meer dan de dag ervoor. dag 4 merkte er niks meer van de effecten en moest meer bijnemen, dag 5: rest van het zakje 1 a 2 gram deed helemaal niks, ... maar de chloor wel. Dat is niet goed voor je lichaam.

Heb je bronnen voor je claims over chloor?

Bear

Oh dan zit ik wel safe met mijn 300-500 mg eens in de 2-3 week

LucidLucy

Verslaafde in herstel
De bronnen zijn meestal de mensen die dit soort middelen gebruiken. Verhalen van kapotte neuzen vol korsten. Uit eigen ervaring vond ik die cmc erg toxisch en schadelijk aanvoelen bij 1 enkele dosering.

Ik vond dat juist weer niet 🤷‍♂️

Ervaringen van gebruikers over hoe toxisch iets aanvoelt of hoeveel korsten er in je neus zitten zegt helemaal niets over hoeveel chloor je lichaam opneemt.

Je zou mijn neus eens moeten zien de dag na 0,3g goede coke. Dat is echt niet grappig meer...

Er zit een chloorverbinding aan 3-cmc. Maar dat zegt niets over hoeveel chloor je lichaam daadwerkelijk opneemt als chloor. Er zit ook chloor aan ketamine, maar daar hoor je niemand over.

Het zou goed kunnen dat 3-cmc schadelijk is en zo toxisch als de pest. Het kan net zo goed dat er vele verschillende batches met verschillende vormen van vervuiling rondgaan. En het zou ook kunnen dat men gelijk heeft over het chloor.

Ik vind het alleen zo jammer dat voor sommige verschijnselen een leuke verklaring wordt bedacht die wel leuk klinkt, maar totaal ongefundeerd is.
Zo ontstaan van die junkie fabeltjes als dat je speed per se nat in de vriezer moet bewaren omdat het anders potentie verliest.

Droog, donker en koel bewaren zou dan uit den boze zijn. Het slaat helemaal nergens op, maar is een zeer hardnekkig gerucht onder gebruikers.

Ach, aan de andere kant moet ik me er misschien niet mee bemoeien. Ik gebruik het immers niet meer 😂

OtherShore

Badass junkie
Ik ook, echter kan ik verder niks vinden qua bron o.i.d.
Er is vandaag idd een e-mail van een bekende rc vendor in omloop waarin staat dat 3-cmc en eutylone vanaf morgen verboden zijn.

Edit: Het wordt inmiddels bevestigd door andere vendors. Het zal wel waar zijn.

Laatst bewerkt:

Hippie Langwaus

DF-koning
Het is waar. 3-cmc en eutylone zijn vanaf morgen verboden. Hier is de officiële bekendmaking:
Brorfine en metonitazeen worden ook verboden. Geen idee wat dat is.
Brorphine heb ik ooit eens literatuuronderzoek naar gedaan en viel af voor me. Ik weet niet meer waarom.

Metonitazeen leek me wel interessant, maar nooit ergens gevonden waar ik vertrouwen in had. Nu dus verboden, waardoor ik er ook waarschijnlijk niet meer naar zal zoeken.

3-CMC en eutylone leken me niet interessant genoeg.

Bear

Oke oke,
Wat zou er nu gebeuren met de beschikbaarheid van 3m op de illegale wijze?
Komt 3mmc weer meer terug of nemen we binnenkort in z’n geheel afscheid van de 3m reeks.

wat denken jullie

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
3mmc was sowieso al bijna nooit 3mmc maar verschillende cathinones die nog wel legaal waren.
Denk dat het sowieso gaat verdwijnen tenzij de labs in China het nog maken maar denk dat het meeste oude stock als je nog legitieme 3mmc had.

Bovenaan