1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

verdwijnend vertrouwen

Discussie in 'Verslaving' gestart door Spacieweezie, 2 mei 2011.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Spacieweezie

Spacieweezie Experimenterende gebruiker

Voor bijna 2 jaar ben ik samen met een grote schat van een jongen. Hij is echt heel lief alleen er is een probleem. Vanaf t begin van de relatie heeft ie gelogen over drugs en over de hoeveelheid die hij nam. En dan krijg ik het een dag, een week of zelfs een maand later te horen of te horen dat het compleet anders ging dan mij werd verteld. Meestal lekker laat zodat ik er niet wat van kon zeggen of boos worden. Vaak heb ik het hier met hem over gehad. Dat ik bezorgd om hem ben, dat snapt ie nog wel. Maar als ik vertel hoe ik me erdoor voel komt het niet door. Ik verlies hier langzaam mijn vertrouwen in hem. Want t blijft gebeuren. En niet alleen het vertrouwen ivm drugs gaat weg, doordat dit steeds weer opnieuw gebeurd weet ik soms ook niet of ie shit flikt met andere meisjes of dat ie iets verteld wat werkelijk gebeud is. En al die onzererheid wordt nu bijna te zwaar om allemaal aan te kunnen. Wat moet ik doen? Hoe moet ik het duidelijk maken?

2. Tufnut

Tufnut Badass junkie

Heel duidelijk zijn in wat je van hem verwacht. Ik zou niet teveel consquenties zetten op gebruik; blijkbaar is hij al niet eerlijk en als hij negatieve gevolgen gaat verwachten dan zal dat niet helpen. Wel kun je consequenties zetten op niet eerlijk zijn. Hat lijkt hetgeen te zijn wat je het vervelendst vind. Geef hem aan wat je verwacht en waar je grens ligt. Wees daar dan ook conseuent in. Uiteindelijk kan het betekenen dat hij niet de juiste voor jou is. Wanneer die grens is bereikt kun je alleen zelf bepalen.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - verdwijnend vertrouwen
  1. Roykuh
    Reacties:
    15
    Weergaven:
    2.124
  2. Mindless
    Reacties: