vergeten ademen door stoneheid

Ites

Experimenterende gebruiker
heeft er iemand soms lost in de zin dat hij soms wakker schiet omdat hij verkeerd te ademen na te blowen?
ik heb da namelijk voor. tis zeker ni altijd, en gebeurt vaak als ik alleen ma cannabis binnenheb. nog nooit voorgehad als ik genoeg met alcohol had gemixt..
en wat kan je hieraan doen?

Ites

Experimenterende gebruiker
niet zoveel denken?
ma stoppen... das ni elke keer, en alleen als neus wa 'verstopt' is, ni echt verstopt maar ale.
en dus nooit als er ook alcohol is(festival ofzo, nooit geen last van)

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik heb soms welleens dat ik even zo diep in een 'space' zit dat ik tijdelijk me adem inhou. Niet expres, maar het gebeurt wel.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Klopt ik heb het soms ook als ik zeer stoned ben, je gedachten zitten dan zo ver dat ik het soms ook merk van: oh ik heb al best een tijdje geen adem meer gehaald.

Maar gelukkig heeft ons lichaam daar weer allemaal trucjes voor.
Je hersenen sturen bij zuurstoftekort een reflex door waardoor je zo 'wakker schiet' en weer gaat ademen.

Alleen als je echt zwaar weg bent ( bijv. zeer diepe slaap na alcohol + ghb ofzo) kan je wel stoppen met ademen volgens mij..
Maar nog nooit gehoord dat iemand dood is gegaan van wiet opzich, zeker niet doordat die vergat te ademen.. so don't worry..

Bovenaan