1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verkoopwebsites - De waarheid en onzin

Discussie in 'Drugs' gestart door שמש, 13 jan 2019.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Als ik jou was zou ik gewoon eens een aankoop proberen te doen, wellicht dat het geld er dus wel opstaat, maar dat dit simpelweg niet te zien is op je wallet omdat deze niet gesynchroniseerd is.

Dit maakt toch niets uit? Dit is het mooie van een decentrale bank; het is een open netwerk. Je kan daarbij je bitcoin-adres ten allen tijden wijzigen. En daarbij is het totaal oninteressant voor mensen om te volgen waar Zwijgrecht zijn crypto's naartoe stuurt.

2. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

Haal t zi
    oke even voor de duidelijkheid ;
    Dit is een bevestigingsmail van Bitonic, aan de persoon waar we het over hebben natuurlijk dan :)
    Deze ontvangen na betaald te hebben en zijn Market adress (die je te zien krijgt als je een deposit wil doen op de site zelf) opgegeven als adres waar ze heen gestuurd worden.

En ze mogen deze transactie best herleiden, er zijn tenslotte alleen maar bitcoins gekocht. Heb de tekst eerder een beetje aangepast want wil niet zomaar met een beetje ctrl+c ctrl+v werk op google te vinden zijn.

Er zijn aankopen gedaan na bewuste transactie, veel zelfs. En ook veel geld weer op gestort en alles werkte gewoon prima

3. Zwijgrecht

You have a punding incomjing depositas of ฿**************. The confirmeetion takes 20 minutos (2 confirmeetions) in average.

Depositvcf (Uncoinnfirmed)
    ฿***************

Depositvc
    ฿
    Balancexc
    ฿****************************
    (Spelling is bewust veranderd)

Dit zie ik dus al 2 weken

4. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Mss is het dan wat Avici zei, dat je vriend's wallet nog niet sync was ten tijde van deze transactie.
    https://coinguides.org/wallet-not-syncing-fix/

5. Zwijgrecht

maar hoe komt dat geld dan terug? Als ik het ontvangstadres opzoek op blockchain explorer of andere sites staat hij overal nog als unspent. En het adres was dus wel kloppend (niet gescamd of fout ingetoetst) Want hij staat op mijn account op de market als Incoming Transaction (Pending)

Dingen kopen zonder saldo lukt niet, kan wel gewoon geld eropzetten, afhalen of dingen kopen op het moment dat ik weer stort.

6. שמש

שמש Bewuste gebruiker

7. Zwijgrecht

Kan niet want het is gestuurd naar de marketplace wallet toch

8. PsychedelicMagic

PsychedelicMagic Bewuste gebruiker

Mijn ervaringen ermee zijn wisselend. Het kan ten eerste zo drie werkdagen duren voordat het op de mat ligt (afhankelijk van waarvandaan het pakket wordt verstuurd) en ik heb weleens meegemaakt dat van dezelfde verkoper, de kwaliteit echt uitstekend was. En dan bij de vijfde bestelling krijg je ineens rotzooi:imp:Of heb ook weleens meegemaakt dat ik bij de zoveelste bestelling ineens niks kreeg, omdat de site uit de lucht is gehaald.... Maar er gaat daar kwalitatief goed spul in omloop en dat is echt positief.

9. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Binnen NL duurt het meestal een dag, soms iets langer. Vanuit Engeland duurt het soms twee weken... Daarom koop ik alleen buiten NL wanneer het strikt nodig is :wink:
    Heb het ook wel eens gehad. Kan gebeuren. Maar ik wil dan toch gewoon 100% vervanging. Lijkt me fair.
    Was dat recent? Of bij die sites die in 2017 zijn opgerold?

10. acht.zes

acht.zes Badass junkie Donateur

Blijft een gedoe allemaal, niet aan mij besteedt. Ik ga wel gewoon fysiek naar den dealer zolang ik daarmee perfecte kwaliteit in huis kan blijven halen voor een hele mooie prijs!

Mocht dat nou op de een of andere manier wegvallen kan ik het alsnog eens gaan proberen via het internet.

11. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Ok.

12. Zwijgrecht

@Avīci
    Jij ook geen idee wat het kan zijn? Ik had even hoop gister :P

13. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Welke e-wallet heb je?

14. Zwijgrecht

Litebit, blockchain, maar dat staat buiten de situatie toch?

15. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Je hebt het naar een bepaald btc-adres toegestuurd die is gekoppeld aan een wallet, right? Aangezien je transactie 1700+ bevestigd is, moet het er technisch gezien gewoon opstaan. Heb je de btc's toegestuurd naar je blockchain of litebit wallet?

Laatst bewerkt: 15 jan 2019
  16. Zwijgrecht

Ik heb de bitcoins direct naar het adres van de marketplace gestuurd, die je te zien krijgt als je een deposit wil doen

vandaar dat ik dus op mijn account op market zie dat er een incoming transaction is

17. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Ok, dan is vraag 2 of deze marketplace te vertrouwen is. Wellicht hebben ze je gescamd voor een aantal euro. Ik heb het bij een niet nader te noemen 'marketplace' ook een keer meegemaakt.

Nogmaals, technisch gezien is alles gegaan zoals het zou moeten, dus het is uitermate vreemd dat het geld er niet opstaat.

18. Zwijgrecht

Nouja omdat het wel als incoming staat aangegeven denk ik niet dat ik gescamd ben. Ook daarna is er voor een stuk meer geld in omgegaan en nooit meer problemen gehad.
    Gaat niet eens om heel veel geld maar is gewoon zwaar frustrerend, kan er niet tegen haha

19. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Stuur me ff een PB, welke marketplace gebruik je?

20. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Dit kan je uitlezen op je account? Probeer eens gewoon een aankoop te doen. Wellicht staat het geld er dus wel op maar zie je dit niet wegens een technische fout op hun eigen site.

Laatst bewerkt: 15 jan 2019

21. Interessant artikel! Heb het helemaal doorgelezen, dankjewel voor het posten.

שמש vindt dit leuk.
Laden...