verkruimelde pillen

dd84

Newbie
Hee ik heb een vraagje! Misschien dat iemand mij wat meer kan vertellen...

Heb net 20pillen gehaald bij iemand en zie dat ze heel makkelijk te verkruimelen zijn, sommige vallen zelfs al uit zichzelf uit mekaar. Is dit slecht of juist goed? Of maakt t helemaal niks uit?
Het zijn trouwens witte ronde pillen met een breeklijn en een hartje erop gedrukt.

Burningred

Experimenterende gebruiker
Misschien nat geweest? Ik heb het nooit met X gehad maar weles met valium die nat was geworden en die vielen ook half uit elkaar.

shiva

Belezen gebruiker
kerel als ik zeg dat die pillen bucht waren dan waren ze bucht je moet me nieks meer wijsmaken over xtc ze heb het genoeg gedaan om te weten of het goeie waren of niet

^_^

Bewuste gebruiker
Dat die van jou kut waren betekend nog niet dat de zijne dat zijn dat bedoelt hij heeft het over het algemeen niet over jouw persoonlijke ervaring.

shiva

Belezen gebruiker
ok dan
heeft idd met bindmiddel temaken maar who cares in je maag blijven ze ook nie volledig hoor
kap het boeltje in een bekertje drank en binne werken die handel

dd84

Newbie
hee bedankt voor de reacties! ik ga ze van t weekend testen dus zie dan snel genoeg of t shit pillen zijn of niet! maar t kan dus aan t bindmiddel liggen dus, oke... vroeg die gozer van wie ik ze had trouwens nog waardoor t kwam dat ze zo verkruimelde, hij zei dat tie ze net gemaakt had? weet niet of die pillen eerst nog moeten uitharden ofzo nadat ze gemaakt zijn? misschien dat dat ook de oorzaak kan zijn?

lazybones

Experimenterende gebruiker
Het is mogelijk dat die pillen van jou wel sneller effect geven. Omdat ze veel sneller in je systeem oplossen dan pillen die met een hamer nog niet zijn te verkruimelen. De werkzame stoffen komen nu dus eerder waar ze wezen moeten. Het is maar een gokje van mijn kant, maar het lijkt me logisch. Als het voorgaande klopt zou je er dus ook minder lang plezier van moeten hebben. Ben benieuwt wat je ervaring is. Er van uitgaande dat je ook echt te maken hebt met xtc en niet met een soort placebo.. :mrgreen:

cadou

Belezen gebruiker
Wat ik wel weet is dat kruimels een stuk viezer smaken, bluh.
Of kruimels minder lang werken weet ik niet want daar slik ik teveel voor op een avond :flushed:
Maar dat lijkt me sterk, kruimels worden sneller afgebroken dan een comoplete pil maar de werkzame stof gaat daardoor toch niet in rook op? lijkt me dat het eerder begint te werken maar dat de werking net zolang duurt als bij een hele pil.

Bovenaan