Vermiculiet

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Ik ben op zoek naar vermiculiet om paddo's te kweken, maar ik vind het dus nergens. Liefst in van die zakken van 100 l, heb geen zin om per liter aan te kopen via een smartshop of dierenzaak (veel te duur). Heeft iemand specifieke suggesties voor een online zaak of anders een zaak in Belgie waar ze het verkopen?

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Hmm was ik al tegengekomen, maar ik denk niet dat ik daar gewoon 1 zak kan bestellen. Ten eerste staat daar iets van enkel binnen Nederland (en ligt veel te ver om zelf heen te rijden) en ten tweede denk ik niet dat je daar 1 zak kan kopen. Is meer voor bouwondernemingen in grote hoeveelheden als ik het goed heb.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Er staat dat ze zelfs kleinverpakkingen ( kleiner dan de door jou gewilde 100L) verkopen.
Dat ze niet naar België verstuurden wist ik niet.

Maar dan rij je toch 1 keer, en koop je groot in? (vind 100L voor paddo kweek al wel veel)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
KoxBox zei:

Gaat per 10L daar, en is behoorlijk prijzig.

E-bay daarin tegen is wel een goeie lijkt me!
Ook kun je een goedkope verkoper contacteren en vragen of hij ook in bulk verkoopt.

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Bedankt voor de tips.

Ik ben zelf ondertussen http://www.seedo.nl tegengekomen. 100 liter voor 25 €, terwijl Azarius bv. 30 € voor 10 liter vraagt. :) En ja, 100 liter is inderdaad veel meer dan ik nodig heb, maar het maakt het gewoon zo veel goedkoper.. Ben ik ineens gesteld voor een heel lange tijd. :)

sky

Belezen gebruiker
Heb nog een zak over van zo'n 90 liter. Alleen afhalen voor 25 euro, zuiden des lands. PM me maar.

Bovenaan