Verschil 4-Fluor-Amphetamine en MDMA

J0rrit

Badass junkie
Bal0n zei:
spacekonijn zei:
Bal0n zei:
4-Fl-Amph is een serotonine agonist (net als MDMA dus) en speed alleen dopamine :). Of voornamelijk dopamine dan, ook noradrenaline en serotonine.
maargoed wat is dan het verschil met mdma?

Werkt langer, de piek duurt zo'n 5 á 6 uur, ik heb geen dip gehad ervan (maar die hebben mensen bij de eerste keren MDMA ook niet, dus dat zegt niet veel).

Verder weet ik het eigenlijk niet, want ik heb nog nooit MDMA op :).

uhm, wrm heb je nooit 1 keertje mdma gedaan? is t wel tzelfde dan, kan miss iemand zegge die ze allebei kent? Maar is t verschil in effect tusse speed en mdma alleen doordat mdma meer serotonine afgeeft en speed meer noradrenaline? want k vind de effecten heel erg verschillen?

Bal0n

Badass junkie
Geen tijd/behoefte aan gehad nog. Ik bewaar het voor de zomer :). En er is, naar wat ik van mensen heb gehoord, weinig verschil verder behalve de werkingsduur dus.

En ik zou het niet weten of speed hetzelfde is als het ook een sterke serotonerge agonistische werking had. Maar dat weet niemand he :)

J0rrit

Badass junkie
idd hoe drugs precies werken is helemaal niet duidelijk tog
maarum ff vraagje offtopic, wat wordt er bedoeld met bijv. x veranderd het bewustzijn? dat je je anders bewust bent van dinge? zo simpel?

EDIT: trouwens balon, heb jij deze topic net aangemaakt of word k nou gek?:P

Bal0n

Badass junkie
Mja, is veel onder te bevatten, maar hoe kom je er zo opeens bij :confused:

Ander denkproces
Anders opvatten van dingen
etc etc

Bovenaan