Verschil in Mdma

xPlaystationx

Experimenterende gebruiker
Ik had gisteravond van die kleine witte mustangs genomen. Nu staat er op pillreports dat er 143 mg MDMA in zit. (labtest) http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=7719 Nu voel ik wel dat er een vrij groot verschil is tussen bij voorbeeld de mustangs en de blauwe mitsibutsi of een AP (170mg MDMA). http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=13234 Bij de mustangs krijg je wel het MDMA gevoel...en tanden bijten alles maar gewoon veel stukken minder dan bij die Ap bijvoorbeeld. Net of die MDMA veel slaper is dan bij die andere pillen. Wie kan mij er wat over vertellen. (misschien dat die mustang veel schooner is, dat het daarom veel minder heftig gevoel geeft.?)

Alvast bedankt

(Ik had er trouwens 6 genomen van die mustang, terwijl als ik 2 of 2 en halve Ap of blauwe driehoek
op heb ik niet eens meer wil nemen.

J86

Bewuste gebruiker
Jij gaat ervan uit dat jou pillen precies dezelfde zijn als die op pillreports?

Alle MDMA is PRECIES hetzelfde. Het gaat dus puur om de hoeveelheid, jou lichamelijke conditie (vooral je serotonine niveau's) en of er nog andere werkzame stoffen in zitten.

Je hebt dus maar 1 manier om erachter te komen... laat ze testen

Wacky

Badass junkie
Bij zowel LSD als MDMA hoor ik veel mensen zeggen dat er verschil in zit omdat het effect anders was dan een andere keer.

Het verschil zit hoogst waarschijnlijk in jezelf ipv in de drugs.

Wacky

Badass junkie
Worstenjongen zei:
Chappie's...

Bijna in elke schijf zit speed/caffeine
Denken jullie niet dat dat verschil maakt :tongueout:
Jawel dat doet het :tongueout:

Lul niet, in bijna niet een pil zit speed/caffeine. (rapportage resultaten testcentra)

kiekert

Bewuste gebruiker
Worstenjongen zei:
Chappie's...

Bijna in elke schijf zit speed/caffeine
Denken jullie niet dat dat verschil maakt :tongueout:
Jawel dat doet het :tongueout:
Jij blijft ook een ontzettende kneus hè. In bijna geen enkele pil zit cafeïne of speed. Ongeveer 5% van de geteste pillen bevatten een amfetamine achtige stof. En dan anderen hier 'Chappies' noemen, terwijl je zelf geen kant noch wal van mdma/xtc snapt. Op partyflock ben je ook al eens gigantisch op je plek (voor lul) gezet, t wordt tijd dat dat hier ook eens gebeurt.

Gewoon dom blijven joh.

@topicstarter: laat je pillen testen, want pillreports moet je NOOIT maar dan ook NOOIT geloven. Die site zit vol met kneuzige dealertjes die hun rotzooi kwijt willen. Ga er maar niet vanuit dat er 130mg in je pillen heeft gezeten. (zeker in deze tijden niet)

Verder staat er ook: State/Province: Lausanne
Dat is dus ZWITSERLAND... jij denkt dat jouw pillen PRECIES hetzelfde MOETEN zijn?

Date Submitted: August 13, 2007, 4:00 pm GMT
ANDERHALF jaar geleden op pillreports gezet... jij denkt dat jouw pillen PRECIES hetzelfde MOETEN zijn?

LAAT JE PILLEN TESTEN VOOR JE GEBRUIKT, DAN WEET JE WAT ERIN ZIT, WAT JE KAN VERWACHTEN EN HOEVEEL JE ONGEVEER NODIG HEBT

xPlaystationx

Ah thnx voor de reacties ik ga ze cker laten testen. Volgende week als ik tijd heb. (helaas lukt dat niet meer voor reverze)
Ik ging er inderdaad vanuit dat het de zelfde waren, dat zijn ze denk ik ook, maar wat jullie zeggen dat er net zo goed bullshit op pillreports staat begin ik steeds meer te geloven.
Dus zodra ik die test resultaten heb zal ik het wel in dit topic vermelden. :sunglasses:
Gelukkig heb ik nog 2 gramm mdma poeder kunnen regelen dan neem ik wel een beetje van dat in vloeitjes mee :mrgreen:

anon22

Belezen gebruiker
de AP tjes die ik nu regelmatig koop zijn 155mg.
super knallers, wel duur
maar kan goed zijn dat er meerdere versies in omloop zijn zoals met de meeste.

Provenzano

Wacky zei:
Bij zowel LSD als MDMA hoor ik veel mensen zeggen dat er verschil in zit omdat het effect anders was dan een andere keer.

Idd, gewoon een kwestie van setting.

Alex36

Newbie
Vraagje, ik heb wel ervaring met xtc, maar dat is enkele jaren geleden, toen was ferrari en mitsubishi nog het meest gangbaar.

Als ik jullie berichten zo lees, is er nu wel heel veel verschil, nu weet ik dat de verschillende soorten, verschillende stemming opleveren.

Wat zijn volgens jullie, leuke om mee te beginnen, en vooral het sensuele boven te laten komen, en luisten naar muziek, lekker chillen dus.

Alex

anon22

Belezen gebruiker
plantenbak zei:
anon22 zei:
de AP tjes die ik nu regelmatig koop zijn 155mg.
super knallers, wel duur
maar kan goed zijn dat er meerdere versies in omloop zijn zoals met de meeste.
hoe duur als ik vragen mag?

afhankelijk van afname maar uitgegaan van 1 - 5 stuks 4 euro per stuk

TrippyShit

Badass junkie
Provenzano zei:
Wacky zei:

De drugs kan toch ook verschillen in zuiverheid..

J86

Bewuste gebruiker
Alex36 zei:
Vraagje, ik heb wel ervaring met xtc, maar dat is enkele jaren geleden, toen was ferrari en mitsubishi nog het meest gangbaar.

Als ik jullie berichten zo lees, is er nu wel heel veel verschil, nu weet ik dat de verschillende soorten, verschillende stemming opleveren.

Wat zijn volgens jullie, leuke om mee te beginnen, en vooral het sensuele boven te laten komen, en luisten naar muziek, lekker chillen dus.

Alex

gast... ten eerste zit je iemand anders z'n topic te kapen

ten tweede zeggen kleur en logo helemaal NIIIKSSS over wat er in de pil zit.

Alex36

Newbie
J86 zei:
Alex36 zei:

Alex

Dat kleur en logo niets zeggen over wat er in zit is duidelijk, daarom vraag ik juist aan jullie wat er in moet zitten ( wat voor testuitslag ) een goede rit geeft voor eeen bepaalde setting.

In dit geval dus thuis op de bank met je partner, rustig muziek luisteren en mischien meer.

Is dus niet de bedoeling iets te kapen,

caatje

Badass junkie
Alex36 zei:
J86 zei:
Alex36 zei:

Alex

Dat kleur en logo niets zeggen over wat er in zit is duidelijk, daarom vraag ik juist aan jullie wat er in moet zitten ( wat voor testuitslag ) een goede rit geeft voor een bepaalde setting.

In dit geval dus thuis op de bank met je partner, rustig muziek luisteren en misschien meer.

Is dus niet de bedoeling iets te kapen,

MDMA moet je hebben. Beter score je dat dan pillen waar op dit moment een hoop troep van in omloop is. De percentage van het MDMA is per pil erg verschillend of soms zelfs nihil maar dan nog; de een heeft een hogere tolerantie dan de ander. 2 Dezelfde pillen, jij en ik nemen ze tegelijk in, jij word energiek en blij, ik word flauw en mellow. Er is gewoon echt geen pijl op te trekken.

Limer

Provenzano zei:
Wacky zei:

Er is een zeer kleine kans dat de chemist 2 verschillende percentages van isomeren bij elkaar heeft gemixt. Bij een normale batch MDMA is het altijd 50%-50% r-MDMA en s-MDMA (racemisch). De chemist kan echter ook eerst een batch maken met alleen r-mdma, en daarna een van s-mdma, om ze vervolgens in een bepaalde verhouding de mengen.

Je snapt dat dit echt heel zelden gebeurt, aangezien de chemist dan twee verschillende batches moet maken en dit VEEL meer tijd/geld/moeite kost.

Dus het klopt idd dat het meestal aan de setting ligt :grin: :grin:

kiekert

Bewuste gebruiker
Limer zei:
Provenzano zei:
Wacky zei:

Er is een zeer kleine kans dat de chemist 2 verschillende percentages van isomeren bij elkaar heeft gemixt. Bij een normale batch MDMA is het altijd 50%-50% r-MDMA en s-MDMA (racemisch). De chemist kan echter ook eerst een batch maken met alleen r-mdma, en daarna een van s-mdma, om ze vervolgens in een bepaalde verhouding de mengen.

Je snapt dat dit echt heel zelden gebeurt, aangezien de chemist dan twee verschillende batches moet maken en dit VEEL meer tijd/geld/moeite kost.

Zou je me eens in kindertaal ( :grin: ) Uit kunnen leggen wat s-MDMA en r-MDMA is? Ik heb die termen echt nog nooit gehoord namelijk.

Alvast bedankt!

kiekert

Bewuste gebruiker
Limer zei:
Provenzano zei:
Wacky zei:

Zou je me eens in kindertaal ( :grin: ) Uit kunnen leggen wat s-MDMA en r-MDMA is? Ik heb die termen echt nog nooit gehoord namelijk.

Alvast bedankt!

321123

Alex36 schreef:

Ik zou in dat geval wel MDMA nemen, xtc is ook leuk maar doordat er wel vaak speed of andere stoffen in zitten kan het meer en opgepept gevoel geven wat leuker op een feest is ( niet dat mdma niet leuk is op een feest :hearteyes: ). Bovendien zin de pillen tegenwoordig niet zo sterk (meeste rond de 90/100 mg) wat nog wel oke is. Ik zou als je xtc gaat doen ze wel ff laten testen. :stoned:
:wave:

tomz0r

Badass junkie
kiekert zei:

Alvast bedankt!

Dat zijn twee verschillende isomeren van MDMA. Isomeren zijn moleculen met dezelfde molecuulformule, maar met een andere structuurformule. Er zitten dus dezelfde atomen in, maar ze zitten op een andere plek.
s-MDMA is rechtsdraaiend en werkt heftiger dan r-MDMA. r-MDMA werkt daarentegen weer langer.

In de praktijk zin in pillen van beide soorten MDMA ongeveer even veel.
Dit is wat ik gelezen heb in ieder geval :P

kiekert

Bewuste gebruiker
tomz0r zei:
kiekert zei:

Alvast bedankt!

Dat zijn twee verschillende isomeren van MDMA. Isomeren zijn moleculen met dezelfde molecuulformule, maar met een andere structuurformule. Er zitten dus dezelfde atomen in, maar ze zitten op een andere plek.
s-MDMA is rechtsdraaiend en werkt heftiger dan r-MDMA. r-MDMA werkt daarentegen weer langer.

In de praktijk zin in pillen van beide soorten MDMA ongeveer even veel.
Dit is wat ik gelezen heb in ieder geval :P
Kijk, duidelijk! Bedankt.

En hoe zit t dan met kristallen die versneden zijn met bakpoeder van 85%? :tearsofjoy:

xPlaystationx

Ik heb de MUSTANGS in roosendaal laten testen. Ik heb net opgebeld en er zit 71 mg MDMA in en voor de rest geen andere stoffen. Alleen een bindmiddel dat niet schadelijk is en waar je niks van merkt. Zeer zuiveren pil dus.
Alleen voor mij zelf een te laage dosis mdma. Als je ze hebt neem je er hoogstwaarschijnlijk ook meer van dan normaal. Ik had er ook 6 op duss dat klopt dan wel ongeveer. Ook heeft mevrouw mij uitgelegt dat het gevoel van verschillende pillen niet alleen komt door wat er nog meer in zit behalve mdma maar ook door hoe de pil is gemaakt? Ze zei dat zelfs als je een pil links draait of een pil rechts draait als hij word samen geperst, je dan al verschillen kan merken. Dus de meesten van jullie hadden wel gelijk en bedankt allen voor de comments. Ik zal er binnekort ook nog ff een foto van maken. :grin:

Bovenaan