Na een lange weg van experimenteren zit ik momenteel redelijk stabiel op de volgende dosering (tabletten van 5mg). Eerst 2 stuks in de ochtend, met een bescheiden ontbijt. Rond 12.00 neem ik met de lunch 3 stuks in, om 16.00 nogmaals 3. Dan 's avonds, uurtje of 19.00 nogmaals 2 tabletten, naar gevoel. Heel soms sla ik de laatste dosering over, puur om even wat extra rust te nemen.
De komende tijd zal de dosering nog iets verder omhoog gaan. Maar op dit moment zijn het zo'n 10 tabletten per dag, verstrekt in potjes van 30 stuks. Je wil niet weten hoeveel potjes er inmiddels op de plank staan. Ergens ervaar ik dat wel als prettig.. Er zijn ook langwerkende varianten, maar het telkens wat 'kunnen nemen' voelt fijner dan wanneer 1 tablet genoeg is voor een 24-uurs effect (ongetwijfeld een gevolg van jarenlange verslaving, psychologisch effect).
Slechts heel af en toe ga ik nog eens voor de straat-pep. Maar kwalitatief is deze steeds vaker niet naar m'en zin. Bovendien was overgaan op dex-amfetamine wat minder schadelijk voor mijn levenswijze. Naast de dex eet ik dagelijks (desnoods geforceerd) yoghurt met een berg fruit en slik ik nog wat aanvullende supplementen. Belangrijkste daarvan is wat mij betreft magnesium- heeft ondersteunende werking t.o.v. tolerantie.