Verslaafd, ja eindelijk kan ik het toegeven

Tomsluis

Newbie
Ik ben Tom, 34 jaar en cocaïneverslaafd. Ik gebruik nu toch al 7 jaar, de eerste 3 jaar vrij veel, 5 gram per week ongeveer. De laatste tijd gebruik ik minder maar toch raak ik er niet helemaal van af. Ik kan het meestal een week of 2 volhouden maar na weken word ik chagrijnig en opgefokt, dan haal ik 2 gram en die gebruik ik in 1 avond op, gewoon thuis alleen, even helemaal weg van de wereld. Op het moment dat ik gebruik vind ik het echt lekker, ik snuif veel en snel, 2 gram is op uurtje of 3 weg. Dan lig ik heel de nacht wakker, steek ik allerlei gekke ideeën in Mn hoofd en de dag erna ben ik zo mak als een lammetje, en dan kan ik er weer week of 2 tegen. Ik ben getrouwd en heb een prachtige dochter, ben dolgelukkig dus daar ligt het zeker niet aan. Heb een goeie job, geen financiële problemen een leuk huis, alles wat ik maar wensen wil en toch heb ik nood aan cocaïne, het is een visieuze cirkel waar ik maar niet uitraak. Mochten mensen zich hier in herkennen dan hoor ik het graag..

Klein Pierke

Experimenterende gebruiker
HM. Er moet toch een reden zijn? Als je 2 weken zonder kan maar toch die drang krijgt. Al geprobeerd om het te verleggen naar iets of zaken geprobeerd waar je u energie in kwijt kan ( fitness, krachttraining, ..).

Ik snap wat je bedoelt. Nam het ook vroeger maar dan omwille van een vlucht uit bepaalde situaties waar ik me van bewust was. Niet zomaar... ) . Als je het liggen hebt moet het op. Zo werkt c nu eenmaal als je het buiten sociale kring begint te nemen .

Toevallig geen add of adhd of.. dit kan een reden zijn waardoor het je rustiger maakt voor even maar daar bestaan andere oplossingen voor.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Ik was ook ooit heel erg verslaafd aan drugs. Om er van af te komen heb ik elke week 5 ml 96% ethanol in elke testikel geïnjecteerd (intratesticulair), 26 weken achter elkaar. Na die 26 weken waren de testikels pap geworden en kreeg ik een mooie zachte huid, vrouwelijke vormen en mooie ronde strakke kleine borstjes. Ik werd gelukkig.

De testikels zijn verwijderd en de penis is omgebouwd tot een prachtige vulva. Mijn leven werd aangenaam.

Zonder testosteron en toegevoegde estradiol verandert het impulsieve gedrag in weldenkend en verstandig gedrag. Nu gebruik ik nog wel af en toe een beetje pep maar dat mag geen probleem heten.

Anitaa

Ik ben Tom, 34 jaar en cocaïneverslaafd. Ik gebruik nu toch al 7 jaar, de eerste 3 jaar vrij veel, 5 gram per week ongeveer. De laatste tijd gebruik ik minder maar toch raak ik er niet helemaal van af. Ik kan het meestal een week of 2 volhouden maar na weken word ik chagrijnig en opgefokt, dan haal ik 2 gram en die gebruik ik in 1 avond op, gewoon thuis alleen, even helemaal weg van de wereld. Op het moment dat ik gebruik vind ik het echt lekker, ik snuif veel en snel, 2 gram is op uurtje of 3 weg. Dan lig ik heel de nacht wakker, steek ik allerlei gekke ideeën in Mn hoofd en de dag erna ben ik zo mak als een lammetje, en dan kan ik er weer week of 2 tegen. Ik ben getrouwd en heb een prachtige dochter, ben dolgelukkig dus daar ligt het zeker niet aan. Heb een goeie job, geen financiële problemen een leuk huis, alles wat ik maar wensen wil en toch heb ik nood aan cocaïne, het is een visieuze cirkel waar ik maar niet uitraak. Mochten mensen zich hier in herkennen dan hoor ik het graag..

Ik heb dit ook. Drugs blijft altijd een soort van rol spelen in mijn leven. In goede en slechte tijden.
Ik zie het als fases. Dan gebruik ik een lange tijd heel veel en vaak, dan tijdje weer minder of even niet. Maar kom ik er nooit langer vanaf dan 3 maanden ofzo. Tot nu toe.
Ik gebruik trouwens verschillende soorten drugs.

Voor de rest net als jij ook gewoon een “normaal” leven. Geen moeilijke tijden of reden voor mijn gebruik.
Ik zie het altijd als een soort van los gaan. Even van de realiteit weg (terwijl mijn realiteit niet kut is ofzo)

Maar als je dan zo’n sos avondje hebt, drink je er dan bij? Of alleen sos. En met vrienden? Of altijd alleen zegmaar?

Groetjes:wave:

Klein Pierke

Ik was ook ooit heel erg verslaafd aan drugs. Om er van af te komen heb ik elke week 5 ml 96% ethanol in elke testikel geïnjecteerd (intratesticulair), 26 weken achter elkaar. Na die 26 weken waren de testikels pap geworden en kreeg ik een mooie zachte huid, vrouwelijke vormen en mooie ronde strakke kleine borstjes. Ik werd gelukkig.

De testikels zijn verwijderd en de penis is omgebouwd tot een prachtige vulva. Mijn leven werd aangenaam.

Zonder testosteron en toegevoegde estradiol verandert het impulsieve gedrag in weldenkend en verstandig gedrag. Nu gebruik ik nog wel af en toe een beetje pep maar dat mag geen probleem heten.
Een grapje?

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker

Wees gewaarschuwd, zo kan je dus ook eindigen :grimacing:

Maar even serieus, Kan je geen zinnig advies geven, maar goed dat je t herkent en je er bewust van ben... Het beste :boxright1:. Feit dat je het zo weet te verwoorden en de moeite doet spreekt voor je. :thumbsup: @Tomsluis

Laatst bewerkt:

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Wees gewaarschuwd, zo kan je dus ook eindigen :grimacing:

Maar even serieus, Kan je geen zinnig advies geven, maar goed dat je t herkent en je er bewust van ben... Het beste :boxright1:. Feit dat je het zo weet te verwoorden en de moeite doet spreekt voor je. :thumbsup: @Tomsluis

Zinnig advies bestaat niet. Wat voor de 1 werkt hoeft niet te werken voor een ander.

Jij had het laatst over blijvende schade door drugs. Wat voor de 1 schade is kan een upgrade zijn voor een ander.

Laatst bewerkt:

रति

Wijs gebruiker
Ik herken de aantrekkingskracht van coke. Maar je moet jezelf eens goed in de spiegel kijken wanneer je steeds weer zo makkelijk toegeeft aan je zwakte. Blijkbaar kan je het niet alleen oplossen dus ik adviseer je hulp te zoeken bij verslavingszorg en een psycholoog.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Drie keer per week pep gebruiken ‘af en toe’ noemen vind ik persoonlijk al wijzen op/onderdeel uitmaken van een probleem, hoe je het ook wendt of keert, welk verhaal er ook achter schuilt.

@Tomsluis: goed dat je onderkent dat je een probleem hebt met cocaïne. Ik zou ook zeker hulp van verslavingszorg overwegen, ga eens vrijblijvend naar je huisarts om de mogelijkheden te horen.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Een schreeuw om aandacht.

Hahaha. Dat is wel erg kort door de bocht. Heb jij je nooit onder invloed overgegeven aan diepe verlangens? Ik heb altijd nog een dikke smile op mijn gezicht als ik terug denk aan de momenten dat ik met een dikke spuit 3 cm diep..... mijn ballen injecteerde zwaar onder invloed om een doel te behalen.

Nu gebruik ik nog wel pep maar verzorg me zelf goed en heb al mijn zaakjes op orde. Dat kan ik niet zeggen van de tijd dat ik ongelukkig was met mezelf en zwaar aan heroïne, crack, wiet en zo nu en dan exotische drugs zat.

Het balletje prik verhaal is gewoon een mooi verhaal. Ik hou wel van extreem, bizar en pervers.

:tonguewink::grin:

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker
Hahaha. Dat is wel erg kort door de bocht. Heb jij je nooit onder invloed overgegeven aan diepe verlangens? Ik heb altijd nog een dikke smile op mijn gezicht als ik terug denk aan de momenten dat ik met een dikke spuit 3 cm diep..... mijn ballen injecteerde zwaar onder invloed om een doel te behalen.

Nu gebruik ik nog wel pep maar verzorg me zelf goed en heb al mijn zaakjes op orde. Dat kan ik niet zeggen van de tijd dat ik ongelukkig was met mezelf en zwaar aan heroïne, crack, wiet en zo nu en dan exotische drugs zat.

Het balletje prik verhaal is gewoon een mooi verhaal. Ik hou wel van extreem, bizar en pervers.

:tonguewink::grin:

Er is wat grondig mis in jou bovenkamer. :neutral:

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker
@Amfitamientje Power

Weet je wat een kampioen, aka champ zijn inhoud? Of winnaar zoals je jezelf graag noemt.

Een champ heeft het niet nodig anderen omlaag te halen, zodat hij zelf in vergelijking een "winnaar" lijkt. Een champ trekt mensen omhoog, ook als hij of zij misschien wel denkt eigen schuld. Een champ denkt niet "dat overkomt alleen mensen zwakker dan ik", een champ kijkt, leert en trekt zijn lessen eruit. Hoe ver-van-je-bed show het ook lijkt, gaat sneller dan je denkt. Probeer een goed persoon te zijn, wees vriendelijk en charmant, of het nou tegen de cassiere van de AH is of iemand in jou vakgebied. Iedereen verdient dezelfde behandeling.

Niet echt champ waardig om anderen omlaag te trappen, half gare berichten te posten om mensen te shockeren en vooral hetzelfde riedeltje af te spelen.

Heb je niet door dat mensen een beetje meesmuilend, voor zover dat online kan, zitten te kijken. Niet wetend of het nou grappig is of gewoon ronduit zielig. Ik denk dat je een hoop onzekerheid probeert af te dekken door maar heel hard te schreeuwen. Geloof me, zo gaat het niet weg, wordt alleen maar erger :wink:

Dit is geen winnaarsgedrag zoals je jezelf graag noemt, eerder een meelijwekkend gebeuren. Mensen vinden je veel leuker als je gewoon normaal doet :)
Weet je wie wel een champ is? TS, omdat hij zijn trots opzij zet en een gezonde zelfreflectie heeft. Chapeau @Tomsluis , goed bezig

Tomsluis

Newbie
HM. Er moet toch een reden zijn? Als je 2 weken zonder kan maar toch die drang krijgt. Al geprobeerd om het te verleggen naar iets of zaken geprobeerd waar je u energie in kwijt kan ( fitness, krachttraining, ..).

Ik snap wat je bedoelt. Nam het ook vroeger maar dan omwille van een vlucht uit bepaalde situaties waar ik me van bewust was. Niet zomaar... ) . Als je het liggen hebt moet het op. Zo werkt c nu eenmaal als je het buiten sociale kring begint te nemen .

Toevallig geen add of adhd of.. dit kan een reden zijn waardoor het je rustiger maakt voor even maar daar bestaan andere oplossingen voor.
Ik heb dit ook. Drugs blijft altijd een soort van rol spelen in mijn leven. In goede en slechte tijden.
Ik zie het als fases. Dan gebruik ik een lange tijd heel veel en vaak, dan tijdje weer minder of even niet. Maar kom ik er nooit langer vanaf dan 3 maanden ofzo. Tot nu toe.
Ik gebruik trouwens verschillende soorten drugs.

Voor de rest net als jij ook gewoon een “normaal” leven. Geen moeilijke tijden of reden voor mijn gebruik.
Ik zie het altijd als een soort van los gaan. Even van de realiteit weg (terwijl mijn realiteit niet kut is ofzo)

Maar als je dan zo’n sos avondje hebt, drink je er dan bij? Of alleen sos. En met vrienden? Of altijd alleen zegmaar?

Groetjes:wave:
Neen, ik drink er geen alcohol bij, enkel een pak kauwgom . Altijd alleen omdat ik tijdens het gebruik helemaal niet overdreven sociaal word zoals velen, maar net het tegenovergestelde, ik krijg er geen woord meer uit, terwijl anders Mn mond niet stilstaat

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker
Neen, ik drink er geen alcohol bij, enkel een pak kauwgom . Altijd alleen omdat ik tijdens het gebruik helemaal niet overdreven sociaal word zoals velen, maar net het tegenovergestelde, ik krijg er geen woord meer uit, terwijl anders Mn mond niet stilstaat
Dat herken ik wel. Dat is ook geen leuke manier van gebruiken meer toch?

EDIT

Zinnig advies bestaat niet. Wat voor de 1 werkt hoeft niet te werken voor een ander.

Jij had het laatst over blijvende schade door drugs. Wat voor de 1 schade is kan een upgrade zijn voor een ander.
Hier had ik overheen gelezen. Daar had ik het inderdaad over. Maar in welk opzicht is bijvoorbeeld een slechter geheugen of emotioneel instabiel een upgrade ? Want in dat geval ben je aardig aan het upgraden krijg ik het idee

Laatst bewerkt:
T

ToetjesMonster

Gast
@Tomsluis in ieder geval 'netjes' dat je het enkel bij coke weet te houden. De combinatie met alcohol is nog veel verslavender, schadelijker en acuut gevaarlijker.

Misschien een optie om eens langs de huisarts te gaan en wat aan je probleem te doen. Ik vind het ten eerste al heel moedig dat je je probleem erkent. Ten tweede maakt het willen oplossen van je je probleem, je een winnaar die zichzelf wilt verbeteren!

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker
Om toch maar wat zinnigs te zeggen ;
Blijkbaar zit je er genoeg mee om er een account voor aan te maken en je verhaal te doen. Ook al is de rest van je leven prima in orde. Nou klinkt hulpverlening gelijk wel heel zwaar en ook niet echt van toepassing in jou situatie denk ik. Ik zou is een afspraak maken bij de POH, praktijkondersteuner van je huisarts. Dat is vrijblijvend, diegene is wegwijs en heeft ongetwijfeld het al eerder gehoord en nog vele malen erger. Erover praten kan al een halve oplossing zijn, als je geen referentiekader of reflectie hebt wordt het alleen maar groter in je hoofd. Mocht je het niks vinden, voel je je in ieder geval goed over jezelf omdat je wél de ballen hebt om een stap te zetten. Win-Win lijkt mij

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zullen we het gezellig houden? Wat een negativiteit weer allemaal.....
Misschien moet je je eigen posts eens kritischer bekijken ipv de schuld bij anderen te leggen. Feit is namelijk dat je steeds vaker in herhaling begint te vallen, anderen steeds vaker omlaag haalt en steeds minder vaak ook maar iets relevants in een topic zet.

Tja, dan is het natuurlijk wachten tot daar commentaar op komt. Bovendien zeggen de heren het hierboven nog netjes en onderbouwd ook. Ik zou eerder zeggen dat jij het ongezellig maakt ipv zij.

रति

Wijs gebruiker
Misschien moet je je eigen posts eens kritischer bekijken ipv de schuld bij anderen te leggen. Feit is namelijk dat je steeds vaker in herhaling begint te vallen, anderen steeds vaker omlaag haalt en steeds minder vaak ook maar iets relevants in een topic zet.

Tja, dan is het natuurlijk wachten tot daar commentaar op komt. Bovendien zeggen de heren het hierboven nog netjes en onderbouwd ook. Ik zou eerder zeggen dat jij het ongezellig maakt ipv zij.
Ach, het is altijd makkelijker om harder voor een ander te zijn dan voor jezelf. Ik meen toch dat verscheidene van bovenstaande personen die commentaar hebben op @Amfitamientje Power zich zelf ook niet altijd van hun beste kant hebben laten zien...

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker
Ach, het is altijd makkelijker om harder voor een ander te zijn dan voor jezelf. Ik meen toch dat verscheidene van bovenstaande personen die commentaar hebben op @Amfitamientje Power zich zelf ook niet altijd van hun beste kant hebben laten zien...

Het zit je hoog, of niet?

Ah, zit dat zo? Bovenstaande personen zijn goed bezig, beter dan anderen?

Staat dat ergens? Of is dat de conclusie die je er lichtelijk aangevallen uit trekt?

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Hey, beste vriendjes en vriendinnetjes van drugsforum. Ik heb besloten dat mijn kerstvakantie vanaf nu ingaat. De centen zijn dubbel en dwars binnen voor dit jaar. Zometeen een paar tickets boeken voor mezelf en een paar dierbaren. Voorlopig ben ik op vakantie in een warm oord. Dat geeft bovenstaande personen de tijd om na te denken over hun gedrag en zorgt ervoor dat ik een paar weken geen pep meer gebruik.

Tot volgend jaar. Lots of love.

रति

Wijs gebruiker
@Rayyar
Als je het hebt over drugsgebruik zijn bovenstaande personen wel degelijk regelmatig kritisch naar zichzelf.
ok nog even off topic dan :wink:
Als drugsgebruikers gaan we soms allemaal (althans velen...) wel eens over persoonlijke grenzen van ons zelf of anderen heen. Laten onszelf soms van een kant zien die wat minder prettig is. Ik ben zelf ook beslist niet vrij hiervan. Daarom denk ik dat het prettiger is voor ons allemaal wanneer we niet meteen iemand hard aanpakken wanneer die in onze ogen iets fout doet, of wanneer we het niet eens zijn met diegene. Even het 'probleem' aanstippen is ok, maar daarna weer verder. Je wil zelf ook niet zo hard worden aangepakt. (de algemene 'je')
Volgens mij moet dit forum toch vooral een veilige plek zijn voor iedereen en moeten we begrip hebben voor persoonlijke fouten. Dan hoeven mensen daarna ook niet in de verdediging met escalatie tot gevolg.
Ik zit hier zelf vooral voor mijn plezier en ontspanning. Ik neem aan jullie ook! Namasté.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Rayyar
Als ik zo overduidelijk de realiteit uit het oog verlies dan hoop ik toch maar dat er mensen zijn die me weer met beide benen op de grond proberen te zetten.

Wat ik er verder van moet denken weet ik echt niet meer. Zelfverklaarde hoogbegaafde Rotterdamse succesvolle zakenvrouw van middelbare leeftijd die vroeger als man door het leven ging en die ook nog een status heeft als bekende Nederlandse, wat ik eigenlijk niet kan voorstellen want geen enkele bekende Nederlandse voldoet aan die beschrijving. En dan ook nog het feit dat de aard van de berichtgeving een nogal negatieve wending heeft genomen in de 9 maanden dat ze hier op het forum zit. Toen ze hier net was kon je er nog een discussie mee voeren maar dat is dus langzaam maar zeker veranderd in onzinnige oneliners, zelfverheerlijking en het zich boven anderen verheven voelen alsmede de hele tijd precies dezelfde berichten posten, welk topic dan ook. En als je dan ook nog totaal niet snapt waarom de mede df-ers steeds meer moeite met je hebben dan ben je echt niet zo slim als je zelf stelt. Of ben je zo ver heen dat je dat niet kan begrijpen.

Laatst bewerkt:
T

ToetjesMonster

Gast
@Rayyar
Als ik zo overduidelijk de realiteit uit het oog verlies dan hoop ik toch maar dat er mensen zijn die me weer met beide benen op de grond proberen te zetten.

Wat ik er verder van moet denken weet ik echt niet meer. Zelfverklaarde hoogbegaafde succesvolle zakenvrouw van middelbare leeftijd die vroeger als man door het leven ging en die ook nog een status heeft als bekende Nederlandse, wat ik eigenlijk niet kan voorstellen want geen enkele bekende Nederlandse voldoet aan die beschrijving. En dan ook nog het feit dat de aard van de berichtgeving een nogal negatieve wending heeft genomen in de 9 maanden dat ze hier op het forum zit. Toen ze hier net was kon je er nog een discussie mee voeren maar dat is dus langzaam maar zeker veranderd in onzinnige oneliners, zelfverheerlijking en het zich boven anderen verheven voelen alsmede de hele tijd precies dezelfde berichten posten, welk topic dan ook. En als je dan ook nog totaal niet snapt waarom de mede df-ers steeds meer moeite met je hebben dan ben je echt niet zo slim als je zelf stelt. Of ben je zo ver heen dat je dat niet kan begrijpen.

Precies dit dus. Ik reageer dr maar gewoon niet meer op, maar ik denk toch echt dat we met een troll te maken hebben. Of deze persoon leeft echt volledig in z'n eigen wereldje.

Tomsluis

Newbie
@Tomsluis in ieder geval 'netjes' dat je het enkel bij coke weet te houden. De combinatie met alcohol is nog veel verslavender, schadelijker en acuut gevaarlijker.

Misschien een optie om eens langs de huisarts te gaan en wat aan je probleem te doen. Ik vind het ten eerste al heel moedig dat je je probleem erkent. Ten tweede maakt het willen oplossen van je je probleem, je een winnaar die zichzelf wilt verbeteren!
Het is zeker niet dat ik geen alcohol drink hoor, maar niet (meer) in combi met coke, vroeger wel, in het uitgaan, dan snoof ik 3 gram en kwam smiddags om 14u thuis, maar dat is gelukkig voorbij, ook totaal geen zin meer in die zooi. Als ik nu een glaasje wijn ofzo drink krijg ik ook niet per se de zin om te gebruiken, staat bij mij echt los van elkaar. Kan bij alcohol makkelijk stoppen na 2 of 3 glazen doet me helemaal niks, terwijl ik bij C de zak zou uitlikken bij wijze van spreken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Nu weer netjes on topic met zijn allen, jullie kapen nu onnodig een serieus topic.

Iskra

Bewuste gebruiker
Misschien moet je een flinke dosis truffels/paddo's nemen. Waarschijnlijk krijg je bepaalde inzichten waarom je gebruikt. Je krijgt sowieso een andere state of mind ook na gebruik, misschien is dat wel fijn om je gewoonte daarmee te doorbreken.

Ik denk dat je alleen maar je voordeel eruit kan halen.

रति

Wijs gebruiker
Het is zeker niet dat ik geen alcohol drink hoor, maar niet (meer) in combi met coke, vroeger wel, in het uitgaan, dan snoof ik 3 gram en kwam smiddags om 14u thuis, maar dat is gelukkig voorbij, ook totaal geen zin meer in die zooi. Als ik nu een glaasje wijn ofzo drink krijg ik ook niet per se de zin om te gebruiken, staat bij mij echt los van elkaar. Kan bij alcohol makkelijk stoppen na 2 of 3 glazen doet me helemaal niks, terwijl ik bij C de zak zou uitlikken bij wijze van spreken.
Hoe was je hartslag eigenlijk op zo'n moment? 2 gram in een uur is veel. Coke is ook het enige dat echt een waanzinnige pull op me kan hebben. Het is soms moeilijk daar niet aan toe te geven. Soms ben ik strict voor mezelf door niets te gebruiken voor een week, soms iets meer toegevend. Maar je mind kan je soms goed voor de gek houden.

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker
Hoe was je hartslag eigenlijk op zo'n moment? 2 gram in een uur is veel. Coke is ook het enige dat echt een waanzinnige pull op me kan hebben. Het is soms moeilijk daar niet aan toe te geven. Soms ben ik strict voor mezelf door niets te gebruiken voor een week, soms iets meer toegevend. Maar je mind kan je soms goed voor de gek houden.

Mijn hart ging na een nacht en ochtend door op veel biertjes, ongeveer 1.8-2 gram sos en water als zo'n razende tekeer dat ik gelijk naar t ziekenhuis ben gebracht en de hele dag mocht blijven:sweatsmile: En ik kan best veel hebben maar dit voelde alsof ik een hartklapper zou krijgen, letterlijk uit mekaar klappen :nomouth:

Hoe dan 2 gram in 2 a 3 uur? Zal niet gelijk roepen slechte kwaliteit of tolerantie maar dat is wel echt veel toch? Ik zou t niet wegkrijgen iig

Bovenaan