Verslaafd

Ervaring

Newbie
Mocht je nog meer vragen hebben over verslaving?
Laat het maar weten.
Ik ben Onderhand al ongeveer 10jaar verslaafd aan cocaïne en heb bij meerdere instanties gelopen om af te kicken, maar dat is nooit gelukt. Ik zit op dit moment voor het eerst in een kliniek, omdat ik het tijd vond om er nu echt werk van te maken. Het is echt zwaar om hier te zitten, maar ik doe het met een lach op mijn gezicht en heb me nog nooit zo sterk gevoeld. De motivatie is nog nooit zo groot geweest en de wil om te stoppen maakt me zelfverzekerde dan ik ooit heb durven dromen. ik ga mijn ervaring straks gebruiken om zelf als ervaringsdeskundige aan het werk te gaan. Voorlichtingen geven en de verslavingszorg in om mensen te motiveren en mijn ervaring te gebruiken om cliënten leren om te gaan met situaties die zij in de toekomst zullen tegen komen.

Dus vraag maar raak
Ervaring

Amateurtje

Wijs gebruiker
Ik hoop in iig dat je de moed bij mekaar kunt rapen om toch door te zetten als de harde/zware momenten er aan komen. Je betn in iig heel goed bezig en ik hoop van harte dat je het blijft volhouden tot je termijn er op zit!. Nogmaals wens ik je alle sterkte toe!

Devilwish91

Newbie
Ik zit in een gelijkaardige situatie, ik gebruikte 1 jaar lang elke dag 5 gram mss, dankzij mijn dealer vriendje die ik eindelijk heb kunnen laten. Zit momenteel zeer afgesloten in een hotel, niet in mijn eigen stad, zodat ik aan niks kan komen en voor mij is het ook abnormaal moeilijk, ik ben ook sterker aan het worden vandaag is het juist 14 dagen clean, maar er passeert geen minuut voorbij dat ik niet aan coke denk. Ik word er zot van, heb veel gelezen en mensen die 5-6 jaar gestopt zijn vertellen dat het nog altijd moeilijk is en dat de drang nog altijd er is. Ik kan mij niet voorstellen dat ik heel mijn leven ga blijven vechten met het drang, aangezien ik ook zéér verslavingsgevoelig ben en dat ik ook in een heel moeilijke situatie zit en van alles al heb meegemaakt. Soms weet ik niet meer of er nog een kans is voor een normale leven. Ik vind het knap van je ,dat je naar een kliniek bent gegaan, ik wou het zelf ook, maar ben pas van alles aan het regelen documenten, nieuwe pas enzovoort en ik heb meer vrijheid nodig. Gelukkig heb ik een persoon die ik kan vertrouwen voor 100% ik ga nergens naar toe zonder hem en zo is er ook echt controle op wat ik doe. Ik vind het goed, want ik weet dat ik het alleen niet zou kunnen.

Bovenaan