Verslag GOA, nighttime lullabies

De jongen

Bewuste gebruiker
denk trouwens wel dat wat je op lsd ziet van mensen aan pillen een prachtig beeld geeft van wat je je lcihaam aandoet en dat je je eigen energie misbruikt....Alles ineens en derna heb je nog maar weinig over....Je moet het echt in jezelf vinde...Acja...Ieder zen ding.

jasper

Wijs gebruiker
zommes zei:
Tegen Matthijs door zinnen als "ik had hoger van mensen verwacht".

waarom vindt mathijs zich de man? omdat hij zegt dat hij mensen die te veel pillen nemen triest vind?

man als ik wanneer ik een zatlap zie waggelen over straat tegen mijn vrienden zeg man dat is toch zielig
voel ik mij dan ook de man?

vind et vrij dom van je omdit te zeggen hoor

zommes

Badass junkie
Ik leg toch uit door welke zin het komt. Het is gewoon net zo triest om je verheven te voelen boven anderen omdat jij wel zogenaamd puur van de muziek geniet.

en ja: als je iemand triest noemt, ook al is het een zatlap, voel je je de man.

Nou kom jij weer dat het 'dom' van mij is om te zeggen, wat is er dan zo intelligent aan het verhaal van matthijs?

jasper

Wijs gebruiker
zommes zei:
Ik leg toch uit door welke zin het komt. Het is gewoon net zo triest om je verheven te voelen boven anderen omdat jij wel zogenaamd puur van de muziek geniet.

en ja: als je iemand triest noemt, ook al is het een zatlap, voel je je de man.

Nou kom jij weer dat het 'dom' van mij is om te zeggen, wat is er dan zo intelligent aan het verhaal van matthijs?

je kan toch voor dat moment het triest vinden zonder enige bijbedoelingen niet??
wanneer je op een of ander feestje komt en er is daar iemand zo schraal aan et doen kun je toch denken amai schraal of amai zielig zonder dat je jezelf beter of de man of wat dan ook vind

je neemt het veel te letterlijk en te hard op denk ik

Mindless1985

Badass junkie
Mwah, de toon die hij hier voert, en ook toen ik hem bij de uitgang tegen kwam is toch wel dat hij vond dat hij er een stuk boven stond. Denk dat hij dit heel serieus meent hoor.

zommes

Badass junkie
spacekonijn zei:
niet spammen!

valt wel mee toch :tongueout:

Eerlijk gezegd denk ik ook dat hij het serieus meent. Maar barry gaf aan van niet.

@Barry: Mijn reactie valt toch wel mee? Maar ik vond de argumentatie een beetje kansloos en dat zeg ik effe. Zal ik het nader verklaren? Ok:

Iemand even veel water geven als een vriend van je is niet echt een veel voorkomende versiertruc. Waarschijnlijk keek ze zo door de xtc. Is toch chill? Kijkt iedere vrouw je gewoon aan alsof ze je wil versieren.

Anderen de schuld geven van het feit dat een 17-jarig maat van je een groepsdrukslachtoffer is waar jij bij bent, vind ik ook kansloze argumentatie.

Jeller

Badass junkie
De jongen zei:
denk trouwens wel dat wat je op lsd ziet van mensen aan pillen een prachtig beeld geeft van wat je je lcihaam aandoet en dat je je eigen energie misbruikt....Alles ineens en derna heb je nog maar weinig over....Je moet het echt in jezelf vinde...Acja...Ieder zen ding.
bwaa.. op LSD misbruik je ook je eigen energie hoor.. alleen is het op een natuurlijkere manier, omdat je hart niet aan 100 per uur gaat is het dan ook gezonder..

Eerst dacht ik ook zo'n beetje als Matthijs maar zaterdag zat ik terug op de acid en kwam tot een "inzicht" dat mdma wel moet kunnen, maar dat je de drug gewoon niet mag misbruiken.. dan is MDMA (op de lichamelijke schade na) niet slechter of beter dan LSD.. Je mag je gewoon niet laten leiden door het vals gevoel van nuchterheid van de trip (heb ik toch alleszins) + door lsd krijg je ook hoogmoed (zie Leary zijn theorieën)..

moest je daar nuchter naartoe zijn geweest, dan had je meer recht tot praten.. langs de andere kant vind ik LSD ook een veel verstandigere keuze dan XTC, maar toch tis allebij wel harddrugs hé

jasper

Wijs gebruiker
zommes zei:
spacekonijn zei:
niet spammen!

valt wel mee toch :tongueout:

Eerlijk gezegd denk ik ook dat hij het serieus meent. Maar barry gaf aan van niet.

@Barry: Mijn reactie valt toch wel mee? Maar ik vond de argumentatie een beetje kansloos en dat zeg ik effe. Zal ik het nader verklaren? Ok:

Iemand even veel water geven als een vriend van je is niet echt een veel voorkomende versiertruc. Waarschijnlijk keek ze zo door de xtc. Is toch chill? Kijkt iedere vrouw je gewoon aan alsof ze je wil versieren.

Anderen de schuld geven van het feit dat een 17-jarig maat van je een groepsdrukslachtoffer is waar jij bij bent, vind ik ook kansloze argumentatie.

ben momenteel niet echt nuchter maar ik ga toch antwoorden verbeter me later maar :stoned: :)

ik vond je argumentatie eerlijk gezegt wel een beetje grof maar dat kan aan mijn interpreteren liggen dus ...

ik denk persoonlijk niet dat dat matthjs deze vrouw wou versieren verbeter me als ik fout ben matthijs :wave:

dat een 17 jarige of meerderjarige bezwijkt aan de "peer pressure" heb ik persoonlijk al vaak meegemaakt meestal kwam dit aan de alcohol maar soms ook niet

heb 1 keer meegemaakt dat men maat zei niet ik pak nix want ik ben met de auto (was toen al zo stoned dat ik toen niets meer kon terug zeggen of verdedigen(ik paf alleen en dat is de enige drug die ik gebruik buiten acohol) hij heeft toen toch een paar lijntjes speed gepakt (terwijl ik eerlijk waar me nix van deze wereld iets aantrok doordat ik zo stoned was :stoned: )(heb ik soms meer)

dus dat matthijs water ging halen voor zijn vriend terwijl hij onder invloed was van lsd en/of alcohol vind ik op zich al een hele verantwoordelijkheid dat hij met zich meeneemt/voortdurend bij zich heeft.

ik denk dus niet dat matthijs zich beter voelt dan al die mensen op die GOA want ik denk dat hij ooit ook eens compleet onder de pillen is geweest, daar twijfel ik precies wonder bij wonder niet eens aan. hij vind het gewoon zo rot voor deze mensen omdat hij het ook eens heeft meegemaakt

ben ik nu compleet fout dan komt het doordat ik zekr niet nuchter ben :wave: :stoned:

schrale post miss mja had er echt goesting in m te repostte :tongueout: :wave: :wave:

matthijs

Badass junkie
Ey zommes: Ja ik vind het heel erg dat mensen zich zo naar de tyfus slikken. Dat stelt me teleur en ja ik vind mezelf dan beter dan die mensen. Ik vind mezelf sowieso de beste persoon die ik ken.

***Star_System***

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
Hoewel ik deze avond LSD had genomen wil ik hier geen tripreport van maken. Dat is het namelijk niet. Het is een aanklacht tegen GOA's.
Gisteravond dus mijn eerst goa. Wanneer ik binnenkom slaat mijn blottertje in en het belooft weer vet te worden. Niet dus.
Iedereen op de GOA was, stuk voor stuk, zó ongelofelijk high van de pillen. Dat sloeg nergens meer op. Ik heb weinig recht van spreken omdat ik zelf ook wel eens wat gebruik maar dit was ook mij te extreem.
Van het hele feest waren waarschijnlijk 10 mensen niet aan de harddrugs en de mensen die er we aan waren konden geen zinnig woord meer uitbrengen. Ik snap niet wat the fuck je dan op zo'n feest doet want ik weet zeker dat die mensen net zo hard zouden gaan trippen van britney spears.
Dit heeft niets met psychonautisme te maken of "jezelf expressen" want dat is het gewoon niet...Als een schim van het leven door een goa-feest waggelen geeft absoluut geen meerwaarde aan je bestaan. Je krijg niets mee van de geweldige muziek.
Daarbij kwam ook nog eens dat een vriend van mij veel te veel XTC had geslikt, dit hij had gekregen van maten van hem van achter in de 20 die hem constant meer pillen en meer bier zaten te voeren. Uiteindelijk had hij 6 slechte kwaliteit pillen gehad. Hij is 17, erg licht en erg dronken... Dan moet je, hoe high je ook bent, toch de verantwoordelijkheid hebben om die kerel water te voeren in plaats van meer bier :confused:
En niet alleen de bezoekers, ook de vrijwilligers achter de bar, de garderobe en de security waren totaal naar de klere. Ik zou graag willen voordoen hoe een barmeisje mij probeerde te versieren door de glazen water die ik voor die vriend vroeg exact even ver te vullen en mij ondertussen aankeek met 2 doppen van ogen.
Sorry als ik mensen beledig die graag als zombies door een feest waggelen maar ik moest dit kwijt.
Ik raak van mijn leven geen pil meer aan.

Hoi
Ik heb ff n vraag he weet je niet wanneer en waar nog zo'n GOA party is
en dat vraag ik niet omdat ik zombie wil worden door de pillen maar gewoon omdat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt en heel graag zou willen zien hoe het t daar aan toe gaat, want iedereen heeft het er altijd over dus ben heel benieuwd

***Star_System***

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
"Let's get fucked up!!!" vind ik sowieso een foute instelling.
Ik gebruik LSD omdat ik het een hele vette drug vind en ik me er goed op voel op feestjes. Heb het nu 3 keer gebruikt en ben een beetje aan het uitzoeken hoe ik het het beste kan doen. Weet nu in ieder geval dat, dat niet een GOA is.

whahaha dat kan ik wel begrijpen, zou er zelf een bad trip van krijgen

matthijs

Badass junkie
***Star_System*** zei:
matthijs zei:
Hoewel ik deze avond LSD had genomen wil ik hier geen tripreport van maken. Dat is het namelijk niet. Het is een aanklacht tegen GOA's.
Gisteravond dus mijn eerst goa. Wanneer ik binnenkom slaat mijn blottertje in en het belooft weer vet te worden. Niet dus.
Iedereen op de GOA was, stuk voor stuk, zó ongelofelijk high van de pillen. Dat sloeg nergens meer op. Ik heb weinig recht van spreken omdat ik zelf ook wel eens wat gebruik maar dit was ook mij te extreem.
Van het hele feest waren waarschijnlijk 10 mensen niet aan de harddrugs en de mensen die er we aan waren konden geen zinnig woord meer uitbrengen. Ik snap niet wat the fuck je dan op zo'n feest doet want ik weet zeker dat die mensen net zo hard zouden gaan trippen van britney spears.
Dit heeft niets met psychonautisme te maken of "jezelf expressen" want dat is het gewoon niet...Als een schim van het leven door een goa-feest waggelen geeft absoluut geen meerwaarde aan je bestaan. Je krijg niets mee van de geweldige muziek.
Daarbij kwam ook nog eens dat een vriend van mij veel te veel XTC had geslikt, dit hij had gekregen van maten van hem van achter in de 20 die hem constant meer pillen en meer bier zaten te voeren. Uiteindelijk had hij 6 slechte kwaliteit pillen gehad. Hij is 17, erg licht en erg dronken... Dan moet je, hoe high je ook bent, toch de verantwoordelijkheid hebben om die kerel water te voeren in plaats van meer bier :confused:
En niet alleen de bezoekers, ook de vrijwilligers achter de bar, de garderobe en de security waren totaal naar de klere. Ik zou graag willen voordoen hoe een barmeisje mij probeerde te versieren door de glazen water die ik voor die vriend vroeg exact even ver te vullen en mij ondertussen aankeek met 2 doppen van ogen.
Sorry als ik mensen beledig die graag als zombies door een feest waggelen maar ik moest dit kwijt.

Hoi
en dat vraag ik niet omdat ik zombie wil worden door de pillen maar gewoon omdat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt en heel graag zou willen zien hoe het t daar aan toe gaat, want iedereen heeft het er altijd over dus ben heel benieuwd

Nouja...al;s je, jezelf dood wil slikken, moet je dat alsnog zelf weten hoor :tongueout: Mijn zegen heb je.
Maar die goa parties... Op www.goatrance.de staan veel data.
Waar woon je? Misschien zijn er wel clubs waar veel gehouden worden.

***Star_System***

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
***Star_System*** zei:
matthijs zei:

Hoi

Nouja...al;s je, jezelf dood wil slikken, moet je dat alsnog zelf weten hoor :tongueout: Mijn zegen heb je.
Maar die goa parties... Op www.goatrance.de staan veel data.
Waar woon je? Misschien zijn er wel clubs waar veel gehouden worden.

Ik wil mezelf niet doodslikken ik wil zien hoe het daar aan toe gaat, na dat verhaal wat je verteld had ^hierboven maar waarschijnlijk zal ik het helemaal niet leuk vinden als iedereen erzodanig van de wereld af is zoals je verteld had maar daar kan ik natuurlijk pas over oordelen als ik er geweest ben
Ik woon in Maastricht het liefste zou ik naar een feest in Amsterdam gaan

Ik ben ook wel vaker naar kraakpand feesten hier in de buurt geweest waar ook iedereen van de wereld af is, en ik vind dat fascinerend om te zien, en vooral op de mdma he

matthijs

Badass junkie
***Star_System*** zei:
Ik wil mezelf niet doodslikken ik wil zien hoe het daar aan toe gaat, na dat verhaal wat je verteld had ^hierboven maar waarschijnlijk zal ik het helemaal niet leuk vinden als iedereen erzodanig van de wereld af is zoals je verteld had maar daar kan ik natuurlijk pas over oordelen als ik er geweest ben

Ik ben ook wel vaker naar kraakpand feesten hier in de buurt geweest waar ook iedereen van de wereld af is, en ik vind dat fascinerend om te zien, en vooral op de mdma he

Als je ergens in amsterdam wilt kan ej het beste Ruigoord nemen. Dat is een plek waar nog steeds heel veel hippies wonen en waar erg veel goa's gehouden worden. Denk dat de nadruk daar meer ligt op LSD en paddo's, dan op XTC... Dat is toch iets minder hippieesque

***Star_System***

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
***Star_System*** zei:

Als je ergens in amsterdam wilt kan ej het beste Ruigoord nemen. Dat is een plek waar nog steeds heel veel hippies wonen en waar erg veel goa's gehouden worden. Denk dat de nadruk daar meer ligt op LSD en paddo's, dan op XTC... Dat is toch iets minder hippieesque

echt heel erg bedankt voor de tip ik ga er zeker aan denken ^^

Jeller

Badass junkie
als je eens wilt weten wat het precies is:
http://weyland.be/files/media/goareportage.avi

dit is een soort van amateur reportage over goa..
tis wel vooral sfeerbeelden en een paar korte interviews

de muziek is wel niet de hele tijd goa, tis ook een stuk hilight tribe, das zo tribal en instrumental goa

maar ik denk dat het toch een goed beeld geeft wat het is

Jeller

Badass junkie
die heeft een raar accent, omdat hij van roemenië is..

maar die organiseert heel grote feesten zoals dat van zaterdag

Bovenaan