Verslaving vraag en anwtwoord aub !

anno

Newbie
hey allemaal,

heel goed forum en 'plezant' forum voor persone met zo'n vrage.

IKzelf rook al meer als 4 jaar canabis.gemiddeld 3g per dag,
Het zit zo als ik echt ,maar echt niks meer kan score wat laag is bezien door andere junks die aan heavy shit geraken,
Voel ik mij echt rotslecht in mijn maag, krijg ik soms ineens zwart beeld en heb ik zin om ff door mijn bene te wille zakken,

maar het voornaaamste is dat ik alijd zo pisnijdig en aggressief word tegenover mijn ouders als ik niks kan hebben,ik werk het tegen hun op,

heb zelf heel veel spijt dat ik ze daarom soms is een klap geef zonder het te willen doen of beseffen gwn omdat ik zo down en deprimerend ben.

Heeft er hier soms iemand waardoor ik mij beter kan voelen of tips voor niet te denken aan joints te roken als ik zin heb in een.Zijn er toevallig geen medicamenten voor mensen zoals mij kalm te stellen
ZOU echt graag van die dope willen afblijven,het is echt mijn geest die het bedwingt.mvg david.

HDA

Bewuste gebruiker
Is dit niet iets voor categorie 'coffeeshop'... Ik denk niet dat dit in topic XTC thuishoort...

Intoxicated

Wijs gebruiker
psychische verslaving is heel goed mogelijk hoor...
probeer het gewoon af te bouwen... als je ook een dagje niet blowt, merk je dat je de volgende dag weer knetterstoned bent van 1 joint, wat op zich ook wel prettig is. :smoke:

Elektronik_dynamite

Badass junkie
een psychische verslafving is bij wiet alleen mogelijk als je de hele tijd denkt van ohw god, ohw god ik ben verslaafd het lukt me niet om er af te komen.
ik blowde zelf namelijk een tijd geleden de hele dag door en toen ging er wel meer door als wat hij gebruikt en toch had ik niet die problemen

Jeller

Badass junkie
volgens mij moet je gewoon even sterk zijn en doorzetten hoor..

ik ken nog iemand (niet zo goed) die precies hetzelfde had als jij en die is uiteindelijk naar een instelling voor psychose moetne gaan dus kraad je af om ana dit tempo nog voort te blowen

Elektronik_dynamite

Badass junkie
het tempo en de hoeveelheid maakt niet zoveel uit
ik bedoel mijn pa die blowt ook al 32 jaar non-stop en die gebruikt zon 5 gram per dag en die heeft ook nergens last van

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Ik zou zeggen, ga proberen af te bouwen. Van drie naar twee gram per dag, en als dat goed gaat, van twee naar één. Voor de rest moet je vooral ook niet gaan denken dat je verslaafd bent. Probeer meer te genieten van de kleine dingen in het leven, en zet kleine ergernissen sneller van je af. Hoe positiever je in het leven staat, hoe beter je om kan gaan met drugs.

A

Anonymous

Gast
Baukereg zei:
Ik zou zeggen, ga proberen af te bouwen. Van drie naar twee gram per dag, en als dat goed gaat, van twee naar één. Voor de rest moet je vooral ook niet gaan denken dat je verslaafd bent. Probeer meer te genieten van de kleine dingen in het leven, en zet kleine ergernissen sneller van je af. Hoe positiever je in het leven staat, hoe beter je om kan gaan met drugs.

Waarom ontken je dat hij een probleem heeft. Hij geeft het zelf toe ffs!
Inderdaad kan je afbouwen en wat hij zei, maar je moet jezelf niet wijsmaken dat je geen probleem heb.

Deranged

Badass junkie
Ben ook van de een op andere dag zonder problemen gestopt met (stevig) dagelijks blowen, als je het maar wil.

anno

Newbie
Nuja,rooktte eke dag zeker 3g,

Heb afgebouwd zoals je zei,het lukt,

wordt voor het minste kwaad,en maag grommeld voor weed,

In slaap vallen lukt ook niet,maar het afbouwen heeft wel geholpen,
thx voor de tip. :wave:

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Hm, aan een stof verslaafd raken om van een verslaving voor een andere stof af te komen.... lijkt me niet echt handig. Ik denk even doorzetten en zorgen dat je weer een degelijk ritme krijgt!

Bal0n

Badass junkie
Melatonine is niet verslavend. Het laat hormoonklieren namelijk met rust, en alleen het gehalte wordt verhoogd.

Elektronik_dynamite

Badass junkie
Bal0n zei:
Melatonine is niet verslavend. Het laat hormoonklieren namelijk met rust, en alleen het gehalte wordt verhoogd.
idd bal0n daar heb ik ook nog een potje van staan, het word alleen niet vergoed, maar ik heb het ook gebruikt toen ik wou stoppen met blowen..
het enige nadeel is.. bij mij werkte het na 3 tot 4 keer nemen niet meer :confused:

Bal0n

Badass junkie
Nouja, dat het niet vergoed wordt is niet echt een probleem lijkt me, het kost echt geen drol :).

Hoge dosissen werken bij mij overigens avé rechts, .2 mg is voor mij de ideale dosis, en .4 als ik echt lang wil uitslapen. En ik heb ook nachten dat ik bewust geen melatonine pak, omdat het volgens mij idd niet heel goed meer werkt als je elke dag pakt (maar dat is wel dosis afhankelijk).

Elektronik_dynamite

Badass junkie
hmm ja die kleine potjes kosten niet veel €11,96 maar de grotere potten waar 500 in zitten kosten toch al gauw wat meer.. maar daar doe je ook langer mee.
ik kom er overgens helemaal niet van in slaap.. mischien is sterkere proberen :rolleyes: :P

Bal0n

Badass junkie
Ik slaap er ook alleen maar slechter van als ik meer neem dan .7 mg, dan wordt ik 's nachts steeds wakker en voel ik me ontzettend weird.

Bal0n

Badass junkie
Mja, wat ik ook wel vermoedde ligt de ideale dosis tussen .1 en .3 mg. En hoge dosissen veroorzaken bij mij ook vervelende effecten. Geen lichamelijke klachten, zoals daar staat over hartklachten, maar wel slecht slapen, hoofdpijn, vreemde "illusies".

Gewoon voorzichtig zijn, en niet te regelmatig gebruiken zou mijn advies zijn. Maar als je het niet vertrouwt, moet je het natuurlijk sowieso niet doen :).

BacingsPen

Badass junkie
mmmmmm, interessant :)

Wou trouwens nog ff wat aan de topicstarter melden...

Heb zelf ook aardig snel last van 'teveel energie' of zelfs agressie. Maar ik denk dat je hier gewoon meet moet leren omgaan. Je kunt ook proberen de energie, of agressie, positief gebruiken! Is het energie, dwing je zelf dan een rondje te rennen (of verzin wat anders) Is het agressiviteit? Dan moet je denken aan boxen etc (verzin maar wat!)

Lukt het je dan nog niet om je zelf in bedwang te houden, dan zou ik hulp gaan zoeken als ik jou was. Met name als je agressief blijft, teveel energie hebben is een heel normaal en ongevaarlijk effect...

:smoke: :stoned:

Audio Scum

Belezen gebruiker
Als je er echt van af wil moet je meteen op de een op de andere dag stoppen want ander maak je het aleen moeilijk voor je zelf.
Stel je zelf een beloning voor als je het een week niet hebt gedaan.
Weet niet of je ook rookt, zo nee en je hebt savond`s trek in een joint, rook een peuk want je bent nl. ook stiekem nicotine verslaaft.

Sucses.

Bovenaan