• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Vertraagde werking MDMA

Tee

Newbie
Heb onlangs 5gr kwalitatief goeie MDMA poeder gescoord. Omdat dat erg smerig is in m'n mond (heb het wel een paar keer geprobeerd op die manier), heb ik een weegschaaltje en lege capsules aangeschaft. Omdat ik gisteravond half / half van plan was om (alleen) uit te gaan, had ik 1 capsule van 11mg en een van 7 mg klaarliggen. Om 8 uur, twee uur na mijn avondeten de 11 mg geslikt.Op de tong werkt dit spulletje altijd binnen een half uurtje dus toen ik om 8:45 nog niets voelde, heb ik de 7mg ook maar genomen. Om 10 uur een wat vaag gevoel, maar geen overweldigend effect. Dacht misschien dat ze niet zo goed werkten, omdat ik deze week al regelmatig Kanna en eXtreme Energy capsules had gebruikt, ook m'n dagelijkse portie van 2 5-HTP tabletjes was mischien van invloed. om 10:30 een jointje (wiet) gerookt, waar ik direct een vreetkick van kreeg, dus een zak chips leeggegeten en een bak kersen... (lekkere combo :P ).
Om 11 uur besloten om niet uit te gaan en m'n bed in gedoken. Was binnen 10 minuten in slaap. Werd om 4 uur vannacht -dus 8(!) uur na m'n eerste cap wakker en was volop in een MDMA-rush; fantastisch relaxed, mooie love-feel. Als ik me uitrekte voelde dat ook al enorm goed; bijna orgastisch gewoon. Ben nog een uur of zo in bed blijven liggen genieten en toen opgestaan. Het is nu zondagochtend bijna 11:00 en voel het MDMA effect nog steeds heel duidelijk. Enigzins spaced-out maar wel erg positief. Zweethandjes, geen overdreven grote pupillen; wel enigzins vergroot. Zit wat te chatten met vrienden die of vroeg opzijn of nu pas thuiskomen. Ondertussen dus 15 uur na de eerste capsule. Heb geen idee wanneer ze zijn gaan werken maar moet ergens tussen 11:00 en 4:00 zijn geweest. Heeft iemand ooit wel eens zo'n vertraagde reactie meegemaakt? Is er echt zo'n groot verschil tussen M op je tong of in een capsule waar het om response-time gaat? Of zouden de chips en kersen een rol hebben gespeeld bij de uitgestelde kick-in?

Zoari

Experimenterende gebruiker
Ik ben geen expert hierin, maar ben er wel belezen over.

Eigen Conclusie 1 :
Ik weet dat er bij truffels soms wel een hele dag niks word gegeten of hele lichte ontbijt (als je het in de avond gaat nemen). Zelfs dat kan je pas in een half uur / uur voelen.
Als jij net je maaltijd naar binnen heb gewerkt. Dan moet eerst alle eten verteerd zijn voordat jou capsules aan de beurt zijn. Dat zou dan dik 6 uur kunnen duren.

Eigen Conclusie 2 :
Die capsules waren moeilijk verteerbaar ofzo? :mrgreen:

Groetjes uit mijn trip :stoned:

mocridhe

Bewuste gebruiker
Ik twijfel ook een beetje aan je dosering inderdaad, als je echt 18 mg bedoelt, is het erg weinig om er uberhaupt iets van te voelen. En ik voeg me bij het eten-argument - ik heb een keer heel naief een heel bord kebap gegeten, 1,5 uur voordat ik MDMA pakte. Dat werd ruim 4 uur wachten :P

Tee

Newbie
Als ik het nu nalees; moet natuurlijk niet 18 mg zijn maar 180mg. De 11 is 110 en de 7 is 70. Was uiteraard niet helemaal helder vanochtend :stoned: . Voor de rest, ja, ik denk dat het inderdaad het eten is wat in de weg heeft gezeten. Overigens heeft het spulletje nog zo'n goeie 7-8 uur volop zijn werk gedaan,waarmee voor mij ook de kwaliteit onomstotelijk vast staat, waarna de come-down erg relaxed en geleidelijk was. Volgende keer dus gewoon niet toegeven aan de vreet-kick als gevolg van de wiet :grin: .

zaagmans

Bewuste gebruiker
Vertraagde reactie is onzin. Het zal wel iets uitmaken, maar een capsule lost echt enorm snel op in je maag (3 tot 6 minuten).

flankz

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
volgende keer eerst een halve pil innemen, en als je daar ook al maar iets van merkt een vingertopje mdma erbij. Dan ga je pas lekker :wink:

omfg

Belezen gebruiker
Als je er letterlijk op gaat zitten wachten komt het niet.

Been there done that. Ik heb wel ns gehad dat een pil pas na 7 uur begon te werken vanwege de mindset.

MDMA010

Newbie
Klopt inderdaad dat als je er op gaat wachten dat er niet veel van komt.
Bij mij sloeg die pas een keer na 3 uur in, en dat was het moment dat ik er ff 20 min niet aan dacht .
:P

Bovenaan