Vervanger 3/4mmc

Fransieee

Newbie
Goedendag allemaal!

ik ben nieuw op dit forum , en de vraag zal al 100x gesteld zijn maar toch hoop ik dat jullie niet irriteer door hem nogmaals te stellen.

wat is een goede vervanger voor 4mmc?
2cmc geeft niet dat heerlijke praat moment , en 4emc al helemaal niet .
Ik ervaar bij deze producten puur alleen de plafond diensten .
Kunnen jullie mij een goed alternatief bieden?

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Goedendag allemaal!

ik ben nieuw op dit forum , en de vraag zal al 100x gesteld zijn maar toch hoop ik dat jullie niet irriteer door hem nogmaals te stellen.

Er is geen alternatief voor 3- of 4mmc. Er is niks wat echt in de buurt komt. Dus als je er niet aan kan komen moet ik je helaas teleurstellen

Fransieee

Newbie
@TeveelKaas wat ik nou niet snap , ik heb redelijk wat contactpersonen voor chems.
Deze beweren nu allemaal 3/4 mmc te verkopen en elke keer als we het dan testen komt het geeneens in de buurt van het *oude* spul.
Als je nou de grondstoffen weet , kan het toch niet zo moeilijk zijn het te maken .Het is dan wel verboden maar waarom zou het lonen een fake te verkopen als real …. Als je ziet waarvan het allemaal komt zijn de grondstoffen nagenoeg even duur omdat ze veel op elkaar lijken .
Of ik moet iets missen…

TeveelKaas

Belezen gebruiker
@TeveelKaas wat ik nou niet snap , ik heb redelijk wat contactpersonen voor chems.
Deze beweren nu allemaal 3/4 mmc te verkopen en elke keer als we het dan testen komt het geeneens in de buurt van het *oude* spul.
Als je nou de grondstoffen weet , kan het toch niet zo moeilijk zijn het te maken .Het is dan wel verboden maar waarom zou het lonen een fake te verkopen als real …. Als je ziet waarvan het allemaal komt zijn de grondstoffen nagenoeg even duur omdat ze veel op elkaar lijken .
Of ik moet iets missen…
Krijg je kristallen of poeder? Want als t poeder is word t miss wel veel versneden

Fransieee

Newbie
Oke dan zou t daar niet aan moeten liggen (ik vind kristallen crushen altijd kut hahaha). Oke dus dan een andere vraag, breekt het kristal heel makkelijk of moet je echt goed crushen om t fijn te krijgen?
Zijn flink moeilijk te crushen!
Altijd wel even bezig om het tot poeder te krijgen .

Morethenafeeling🔒

Bewuste gebruiker
Goedendag allemaal!

bk-EBDB komt erg in de buurt met lange nastimulatie

cutepool

Bewuste gebruiker
Of ik moet iets missen…
Complete mephedrone synthesis vindt je ook gewoon op yt. Is niet zo moeilijk, kost tijd en geld.
Er is nog steeds top 3mmc verkrijgbaar omdat iedereen wist elwar er gaat gebeuren. Met 4mmc was het een ploteslijke ban, niemand was er klaar voor.

Bovenaan