foto papierQbus zei:Hoi. Mijn seal ziet er best slecht uit. En ik zou die graag tijdelijk willen vervangen. alleen ik heb geen nieuwe snowseals. Van wat kan ik nog meer een seal maken. het mag er niet doorheen bijten.
Saivy zei:Je gaat speed uitproberen en je weet nog niet eens wat een seal is.
Goed bezig![]()
Nou ja, een seal is zo'n speciaal geplooid 'envelopke' waar men speed in bewaard.
Saivy zei:Je gaat speed uitproberen en je weet nog niet eens wat een seal is.
Goed bezig![]()
Nou ja, een seal is zo'n speciaal geplooid 'envelopke' waar men speed in bewaard.
Deranged zei:Je hebt op dit forum een grammetje besteld?
Drientje zei:mijn smartshop verkoopt ze ook... en tijdschriften papier,van dat dikkere, doet het ook heel goed...
X Drientje
hij heeft gelijk!!berbe zei:Drientje zei:mijn smartshop verkoopt ze ook... en tijdschriften papier,van dat dikkere, doet het ook heel goed...
X Drientje
dat vind ik van niet door de pep vreet de kleur eraf en heb je dus regenboog kleurige speed![]()
Qbus zei:Hoi. Mijn seal ziet er best slecht uit. En ik zou die graag tijdelijk willen vervangen. alleen ik heb geen nieuwe snowseals. Van wat kan ik nog meer een seal maken. het mag er niet doorheen bijten.
wausie91 zei:als je het met foto paier doet moet de glanzende kant dan aan de binnen of buiten kant (buiten neem ik aan)