Vervanging seal.

Qbus

Newbie
Hoi. Mijn seal ziet er best slecht uit. En ik zou die graag tijdelijk willen vervangen. alleen ik heb geen nieuwe snowseals. Van wat kan ik nog meer een seal maken. het mag er niet doorheen bijten.

berbe

Bewuste gebruiker
Qbus zei:
Hoi. Mijn seal ziet er best slecht uit. En ik zou die graag tijdelijk willen vervangen. alleen ik heb geen nieuwe snowseals. Van wat kan ik nog meer een seal maken. het mag er niet doorheen bijten.
foto papier
of gewoon glanzend papier of plastic zak

Qbus

Newbie
okeej foto papier gaat hij daar echt niet doorheen
want ik had er al een gemaakt van papier van een cd kopie. die glanst ook.
maar dat slijt best snel af.

Qbus

Newbie
ja dat ga ik ok doen. maar het geld als tijdelijk vervanging want mijn seal is nu rot en ik moet een nieuwe hebben
alleen ik weet nog niet wanneer ik ze ga kopen.

Psilo

Bewuste gebruiker
Ik ben niet zo'n speed-gebruiker...maar waar gaat een seal over?

Ik heb door jullie gelul :wink: op dit forum ook maar een grammetje besteld om te s.ui.en. :wink:

Imke

Badass junkie
Je gaat speed uitproberen en je weet nog niet eens wat een seal is.
Goed bezig :wink:
Nou ja, een seal is zo'n speciaal geplooid 'envelopke' waar men speed in bewaard.

Mindless1985

Badass junkie
Een sealtje is een vetloos papiertje dat je vouwt tot een mini envelopje waar je je speed/coke/whatever in kwijt kan zonder dat je spul kwijtraakt dat in je papier/plastic gaat zitten.

Psilo

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Nou ja, een seal is zo'n speciaal geplooid 'envelopke' waar men speed in bewaard.

hahaha...ok dat is dus de term...die heb ik dus inderdaad.
Het is bij mij hetzelfde papiertje als bij coke....
Maar dan met geel/witte chemische shit.......
Nu al zin om er van te proeven....

Psilo

Bewuste gebruiker
Saivy zei:

Ik weet wel wat speed is.....maar dan in pil-vorm.....die volgen nog....
:wink:
Maar als ik hier zo lees is dat snuiven van speed veel leuker.

domzel

Belezen gebruiker
Sealtjes kan je in NL iig gewoon kopen. bij
"chinese winkels", kost geen drol. moet je wel zelf even vouwen.

Drientje

DF-koning
mijn smartshop verkoopt ze ook... en tijdschriften papier,van dat dikkere, doet het ook heel goed...

X Drientje

davie

Wijs gebruiker
Ik had eerst ook geen seals en pakte gewoon papier met plakband als versterking. Dat werkt echt niet want je prikt er zo door met je sleutel. maar ja je moet iets. Dat is k** op een party.

berbe

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
mijn smartshop verkoopt ze ook... en tijdschriften papier,van dat dikkere, doet het ook heel goed...

X Drientje

dat vind ik van niet door de pep vreet de kleur eraf en heb je dus regenboog kleurige speed:confused:

berbe

Bewuste gebruiker
en ja zoals je al las is sealke dus ni meer als envelopje

1 pakt 4kant papier
vouwt 2 overstaande hoeken mooi gelijk

houw je sealke zo voor je dat de vouw vanonder horizontaal ligt en pak je linker en rechter punt vouw je om nit in het midden maar zo zodat je eig een vierkant met een punt bove krijgt
die hoeken kan je als vervolgens in mekaar steke door dat het gevouwen is
dan vouw je van de overblijvende punt dit is de punt die je in het begin hebt gemaakt
vouw jem dubbel tot iets boven de onderkant zodat de punt nog beetje uitsteekt die punt vouw je weer om en kan je tusse de 2 in mekaar gestoke punte en de seal zeg maar steken nu is ie dicht doe open en je kan er zo pep of sos in :d liefst pep uiteraard:d

domzel

Belezen gebruiker
bij een zakje sealtjes zit een vouwhandleiding :wink:

trouwens, die salvia-buisjes (als je ze kent) zijn iedeaal om droge speed in te doen als je effe weg gaat, nooit gehannes met sleutels of papiertjes uitvouwen.

Drientje

DF-koning
Ik gebruik ook al een hele tijd geen seal meer...ik heb in een of andere xenos winkel van die soort zalf doosjes gehaald. daar gaat het prima mee...en op een feestje in een bullit...ideaal...

X Drientje

boels

Belezen gebruiker
Qbus zei:

simpelweg van printerpapier of cursusblok een envelopeke make

wausie91

Bewuste gebruiker
als je het met foto paier doet moet de glanzende kant dan aan de binnen of buiten kant (buiten neem ik aan)

boels

Belezen gebruiker
wausie91 zei:
als je het met foto paier doet moet de glanzende kant dan aan de binnen of buiten kant (buiten neem ik aan)

fotopaier kost toch veel te veel, kunde toch beter elke keer als ge snuif hed gewoon van het dichtsbijzijnde papierke een envelopke make

Bovenaan