Verveling

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

De Zandman

Badass junkie
Hmm. Ja, ik denk dat een deel van de verveling ook komt omdat ik diep .......

Ik herrinner me net dat ik vorig jaar met een mes houtjes aan het hakken was alleen maar omdat ik houtjes hakken leuk vond. Ik was totaal tevreden terwijl ik iets totaal onzinnigs aan het doen was.

Als je enige activiteit, wat dan ook, doet om jezelf niet te vervelen, dan is die activiteit dus niet onzinnig. In tegendeel!
Op de bank blijven hangen , deze activiteit is juist onzinnig....

Martinus

Wijs gebruiker
Als je enige activiteit, wat dan ook, doet om jezelf niet te vervelen, dan is die activiteit dus niet onzinnig. In tegendeel!
Op de bank blijven hangen , deze activiteit is juist onzinnig....

Zeker, ik was er meer op uit dat ik het niet voor een groter doel deed. Hakken omdat ik het hakken leuk vond.

Stukken beter dan een telefoon swipen 😊

GHBismijnietdebaas

Belezen gebruiker
Verveling is iets waar ik me vaak mee bezig hou. Ik vind het soort van interesant en irritant tegelijk.
Ik ben kwa karakter nog al obsessief met wat ik doe. Ik heb heel veel hobbies gehad en vele spelletjes gespeeld om mezelf maar niet te hoeven vervelen. Maar door dat ik er dan helemaal ham op ga ben ik er ook zo weer klaar mee.

Ik kom altijd weer uit op verveling. Zelfs het gebruiken van drugs ervaar ik soms als saai. Ik ben op het moment behoorlijk uitgekeken op mijn favorite middel, wiet.

Nu zit ik hier op de bank mij te vervelen en dacht ik zo. Laat ik mezelf afleiden door wat te schrijven over vervelen.

Paar dingen die in mij opkomen:

Wat is het verband tussen verslaving en verveling? Ik heb zelf altijd snel last van verveling en wijnig last van verslaving. Is verslaving iets dat je doe om niet verveeld te zijn of verslaaf je aan iets omdat het je het altijd fijn vind en dus nooit verveel?

Is verveling in de moderne wereld juist erger omdat alles zo systematisch en voorspelbaar word gemaakt?

Of is verveling een effect van afleiding. Omdat er nu zo veel afleiding is om je in te verdrinken. Zorgt dat er voor dat ieder moment van stilte meteen extra saai is terwijl dat eigenlijk niet is.

Is verveling iets dat je leuk kan vinden? Ik heb al moeite om me er maar een moment aan over te geven. Ik schiet meteen naar een gedachte of naar mn telefoon.

Ben benieuwd wat mensen doen met of tegen hun verveling.
Heb 15 honden en 17 katten, verveel me nooit, kan ook niet zeggen dag k drugs uit verveling gebruik.. was het maar zo, dan was mn verslaving makkelijker op te lossen haha

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan