Vervuilde ket omgeving antwerpen !

inner_search

Badass junkie
Gisteren kwam een maat van me langs , en hij gebruikt soms eens ket.
Het was al effe geleden voor hem en had wat gekocht , het was glinsterend poeder dat op ket leek en enig effect had.

Dus zo nieuwsgierig dat ik ben wou ik effe kijken hoe hard hij versneden was , dus heb ik snel effe een ethanol/water flush gedaan.

Eerst de ket gewassen met pure ethanol in de filter , alles bleef in de filter hangen (als het zuivere k is zou alles door de filter moeten lopen.)

Het witte dat overbleef in de filter heb ik met gedistilleerd water gewassen en was meteen verdwenen in het water (in een ander glas.)

Van de 50mg die ik gewassen heb schat ik een 3 a 4mg aan ket over te hebben gehouden en de rest is gewoon waste...

Ik upload straks nog effe 2 pics , 1tje van de terug gecrystaliseerde ket , en 1tje van de waste.

Juun

Badass junkie
Ket.
Bekijk bijlage 21260

Waste.
Bekijk bijlage 21261

Kan niet zeggen wat het is (is niet toegestaan en speculeren mag niet.)

Maar als de mogelijkheid er is laat in hem testen.
Zit idd wel veel troep in, benieuwd wat er bij gedaan is(als ze dat kunnen zeggen).

Ik wist niet eens dat je keta kon wassen😅
wel goed dat je dat gedaan hebt, het wordt hoogtijd dat je in België ook gewoon je drugs kan laten testen.

inner_search

Badass junkie
Beetje zoekwerk..
Was niet de ideale methode , tussen de waste zal ongetwijfeld nog wel wat ket zitten.
Maar ga er van uit dat het niet zo veel is , de ket is mooi terug gecrystaliseerd en de waste is hard poeder (droge speed met cafeïne achtig substantie)

Morgen als ik tijd heb doe ik nog een extra flush op het waste materiaal.
Denk dat in Belgie 90% van alle rondgaande poeders wel versneden is. Keta, coke, speed,... alles moet eraan geloven. Dealers spelen in op het feit dat we hier niet kunnen testen en de meeste gebruikers hun tijd niet nemen om te spoelen of wassen.
Ik poste het maar effe omdat ik vorige week nog mooie staafjes in handen had , en nu men maat met dit spul afkwam.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Zit idd wel veel troep in, benieuwd wat er bij gedaan is(als ze dat kunnen zeggen).

wel goed dat je dat gedaan hebt, het wordt hoogtijd dat je in België ook gewoon je drugs kan laten testen.
Het is niet ideaal, maar je kunt bij Bunk Police testkits kopen die werken met Thin Layer Chromatography (TLC) en met reagenstesten. Zo kun je erachter komen of er meerdere stoffen in je zakje drugs zitten, en of die stoffen een ander resultaat geven bij de reagenstest dan verwacht.

Het geeft geen zekerheid over wat er allemaal in zit, maar je kan met zo'n testkit zelf al een hoop rommel ontdekken. Je weet alleen dan niet zeker welke rommel; alleen dat er wat onverwachts in zit.

Ook is opsturen naar Energy Control in Spanje een optie. Daar moet je zelf aan meebetalen, maar dan weet je wel precies wat er in zit.

• Like
Waarderingen: Juun

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Keta uitwassen? Dat is nieuw..
Ik volg dit wel even.

Natuurlijk kan je staafjes meteen herkennen.
Maar suiker ook.
Want echte suiker is ook geen poeder.
Keta is wel de makkelijkste substantie om met het blote oog te onderzoeken.
Als een dealer mij keta wilt verkopen en het is poeder lach ik hem vierkant uit (en dat is gebeurd 1x) koop nooit keta in poeder vorm!

Bovenaan