Verwarring dubbele accounts? @Spyro & @GABA-B Bonanza

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Rotjoch

Badass junkie
Hoi. Het account van GABA-B bonanza vertoont (in mijn optiek in ieder geval) veel overeenkomsten met de manier waarop jij en/of blyatman vaak posten. Het is ook nieuw en geeft veel advies over GHB.

Mocht het wel een account van een van jullie zijn (wat me verder niet zou uitmaken hoor, ik ga niet lopen droeftoeteren), dan is het misschien handig om te proberen anders te formuleren. Voordat een mod het op valt.

Als het niet zo is, beschouw dit bericht dan maar als niet verzonden. Maar gewoon ff een heads up bij deze
Dit was mijn bericht. Lijkt me onnodig een topic voor aan te maken toch?

Spyro

DF-koning
Dit was mijn bericht. Lijkt me onnodig een topic voor aan te maken toch?
Uit respect wilde ik je nog anoniem houden.

En nee, ik vond het wel nodig. Ik snap je hele beredenering niet. En ik ben blijkbaar niet de enige.

Edit: Daarbij praten Blyat en ik totaal op een ander niveau wat ook best bekend hier is op het forum. Lijkt in de verste verte niet op elkaar.

Rotjoch

Badass junkie
Uit respect wilde ik je nog anoniem houden.

En nee, ik vond het wel nodig. Ik snap je hele beredenering niet. En ik ben blijkbaar niet de enige.

Edit: Daarbij praten Blyat en ik totaal op een ander niveau wat ook best bekend hier is op het forum. Lijkt in de verste verte niet op elkaar.
Ik dacht dat me iets op viel en ik benoemde het met alle respect naar je. Is toch onnodig om dit zoveel aandacht te geven?

Spyro

DF-koning
Ik dacht dat me iets op viel en ik benoemde het met alle respect naar je. Is toch onnodig om dit zoveel aandacht te geven?
Ik voel me er niet prettig bij. Ik mag dat toch best benoemen? Ik hield je niet voor niets anoniem.

Als er weer een dubbel account gaande is, hebben mods dat recht om te weten.

No hard feelings verder, hoor. Heb alleen geen zin in verdenkingen hierover. Blyat, die al 3 maanden bijna weg is, al helemaal niet.

Zand erover hoor.
Slotje mag wat mij betreft erop.

Mocht het een dubbel account zijn, de waarheid komt vast naar boven.

Daarbij ben ik ook niet “pro sjoemelen” in andere manieren van communiceren op dit forum.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Beste mods als jullie er niet uit raken of wij al dan niet onder een verschillend IP adres posten.. feel free om een geslachtsbepaling uit te voeren :laughing:

GABA-B Bonanza deelt geen IP-adressen met Spyro en Blyatman, wel met Couchlock en Anoniempje123456… explain. 👹

Overigens had er mijns inziens niet perse extra topic hoeven worden geopend over dit onderwerp. Nu het er eenmaal is, laat ik het maar gewoon even staan. Snap ook dat het vervelend is als je ervan verdacht wordt iemand te zijn die je niet bent en dat dit verwarring geeft @Spyro, zeker als je er meerdere PB’s over hebt gekregen.

Red pill

Badass junkie
GABA-B Bonanza deelt geen IP-adressen met Spyro en Blyatman, wel met Couchlock en Anoniempje123456… explain. 👹

Overigens had er mijns inziens niet perse extra topic hoeven worden geopend over dit onderwerp. Nu het er eenmaal is, laat ik het maar gewoon even staan. Snap ook dat het vervelend is als je ervan verdacht wordt iemand te zijn die je niet bent en dat dit verwarring geeft @Spyro, zeker als je er meerdere PB’s over hebt gekregen.
Aha nu valt de aap uit de mouw!! Het is @GABA-B Bonanza Die een triple account hebber is!!! JE HEBT WAT UIT TE LEGGEN JONGE DUS BETTER EXPLAIN FAST😇

Jane Margolis

Wijs gebruiker
Grappig ik deelde dit bericht vandaag:

https://drugsforum.nl/threads/de-trieste-waarheid-van-leden-op-een-forum.73183/#post-1793076

En als suggestie er onder staat deze post.
Dus @Spyro is @GABA-B Bonanza ..
En @Blyatman .. is @Dopemonster
Wel een duidelijk verhaal je kan het aan de manier van praten en aan de gesprekken terug zien.
Wel vreemd dat de moderaters dat niet opmerken en het forum laten vervuilen met nep gesprekken zoals hierboven..
Dan zit je flink mis.

Geeft niet, domme fouten maken is menselijk hopelijk leer je er wel van

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter

https://drugsforum.nl/threads/de-trieste-waarheid-van-leden-op-een-forum.73183/#post-1793076

Wel een duidelijk verhaal je kan het aan de manier van praten en aan de gesprekken terug zien.
Wel vreemd dat de moderaters dat niet opmerken en het forum laten vervuilen met nep gesprekken zoals hierboven..

Minder drugs doen mien jong, word je helemaal paranoia van...

Spyro

DF-koning

🤣🤣🤣🤣

Gaat het goed met je?

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Als mods een topic van je sluiten is het niet de bedoeling vervolgens elders aandacht te vragen voor datzelfde topic.
Niet alles wat je leest is waar. Je conclusie is onjuist.
Beter lezen, dan zie je duidelijke verschillen. En er is geen enkele IP-overeenkomst.
Als wij ergens op worden geattendeerd gaan we dat na, als er aanwijzingen zijn voor dubbelaccounts houden we dit strak in de gaten tot we het hard kunnen maken, dan wordt er geband. Of had je gedacht dat we nu naar aanleiding van jouw posts 4 accounts gaan bannen?

Nogmaals: als iemand je op een vervelende manier benadert kun je dat aan ons rapporteren en dan kijken we ernaar, delen we indien nodig een ban uit of spreken we iemand aan. Mensen zwart maken hier is niet de bedoeling, geen enkele kant op.

Haal de positieve vibes maar weer naar boven ipv dit vreemde gedoe.

Red pill

Badass junkie

Just leave my dick in your mouth, and keep my name out it

Lemmy

Badass junkie

Zo, de Stasi zit hier ook. :thinking:

GABA-B Bonanza

Belezen gebruiker

Aan iedereen bedankt: deze public shaming is zoals een boomerang wel heel hard terug gevlogen in het gezicht en heeft heel wat melktandjes in 2 gebroken vrees ik.

Jullie zijn toppers! Ik heb een traantje moeten laten van blijdschap.

Ik wil er niet veel woorden meer aan vuil maken, maar misschien interessant/grappig om de proloog te weten:

Hij rapporteerde in een privé gesprek dat ik een phenibut vendor naam heb gedropped, terwijl hij het lastig vond om aan kwaliteits pheni te komen en dit alles in de eerste week dat hij zich aansloot op het forum. Wijsneus vibe alert bij deze mens.

• Like
Waarderingen: Kota

Jane Margolis

Wijs gebruiker
Aan iedereen bedankt: deze public shaming is zoals een boomerang wel heel hard terug gevlogen in het gezicht en heeft heel wat melktandjes in 2 gebroken vrees ik.

Jullie zijn toppers! Ik heb een traantje moeten laten van blijdschap.

Ik wil er niet veel woorden meer aan vuil maken, maar misschien interessant/grappig om de proloog te weten:

Hij rapporteerde in een privé gesprek dat ik een phenibut vendor naam heb gedropped, terwijl hij het lastig vond om aan kwaliteits pheni te komen en dit alles in de eerste week dat hij zich aansloot op het forum. Wijsneus vibe alert bij deze mens.
Hou de eer aan jezelf grote vriend 👅

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hou de eer aan jezelf grote vriend 👅
Dit.
Ik wil er niet veel woorden meer aan vuil maken
Doe dat dan ook niet.
Nog maar eens ten overvloede:

Verkooppunten noemen is NIET toegestaan, ook niet in pb, ook niet van phenibut, gewoon niet. Wel handig om erbij te vermelden dat je daar een officiële waarschuwing voor hebt gehad en dat je daarmee dik bent gematst.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan