Verzegelde pep

peppie

Belezen gebruiker
Bestaat dat ?

Ik kan onversneden "appeltjes pep" krijgen maar dat is per ons en verzegeld door de maker, met zijn logo erop.
Dus er kan geen klein beetje uitgehaald worden om te testen.
Mocht het niet goed zijn kan ik het terug brengen, maar dat moet je ook niet altijd geloven.

Volgens mij is dat er niet , ik heb er nog nooit eerder van gehoord igg.

Wie wel ?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
peppie zei:
Ik kan onversneden "appeltjes pep" krijgen

die kans is 2%

appeltjespep bestaat niet, pep wel ...
vraag hem nu meteen op hoeveel % de amfetamine is gemaakt, sommige zijn zo stom om te zeggen het is puur het is 100% !! de max is 73%

ik zou van een onbekende alleen kopen als je ter plekke mag proeven en hij een 1 uur blijft wachten en jij die ons zelf mag vast houden, want je verteld hem dat je het gaat nemen.
als ie hier niet aan wil voldoen dan is ie een oplichter.
mag het wel ... dan open je de verpakking, de pep moet vochtig zijn je neemt er 100 mg van en dropt die in je keel.
30 minuten laten moet je duidelijk merken dat je pep op hebt.
twijfel je of heb je geen ervaring roep dan de hulp in van een junk.
hij of zij kan beter bepalen hoeveel werkzame stof erin zit.
geur zegt niets
nattigheid ook niet ...
ze maken alles na

meer oplichters dan pepdealers ..

88% cafeine 1 % amfetamine is normaal met wat meth sporen en 4fmp sporen je kan het zo gek niet verzinnen.

BBB

peppie

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
peppie zei:
Ik kan onversneden "appeltjes pep" krijgen

vraag hem nu meteen op hoeveel % de amfetamine is gemaakt, sommige zoijn zo stom om te zeggen het is puur het is 100% !!

70% zei hij

ik zou van een onbekende alleen kopen als je ter plekke mag proeven en hij een half uur blijft wachten en jij die ons zelf mag vast houden ....
als ie hier niet aan wil voldoen dan is ie een oplichter.
mag het wel ... dan open je de verpakking, de pep moet vochtig zijn je neemt er 100 mg van en dropt die in je keel.
in de keel :confused:
als het nat is maak je zomaar ff een lijntje in de auto

geur zegt niets
nattigheid ook niet ...
ze maken alles na
dat heb ik inmiddels ondervonden jameer oplichters dan pepdealers ..

88% cafeine 1 % ammfetamine is normaal meth sporen en 4fmp sporen je kan het zo gek niet verzinnen.

BBB

peppie

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
tsjek eerst de digitale schandpaal even ....

:hearteyes:

Waar is die dan ?

Probleem is dat al zoveel proefmonstertjes heb gehad en van de ene werd nog beroerder dan de andere.
Of als je je neus snuit dat het hele lijntje er weer uit komt zetten, dus het niet opgenomen word.

Maar nu ben ik het gewoon zat en laat het testen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok je zal zelf even goed moeten zoeken linken kan ik niet ik ben maar junk.....
Hoe dan ook er zijn meerder manieren om te tetsen of iemand oprecht is en ook of zijn pep wel pep is.

Een betrouwbare manier is 2x 100 mg afwegen goed luchtdicht verpakken en persoonlijk inleveren op een testpunt in nederland. http://www.drugs-test.nl dat duurt 2 weken.
wat je over houdt van die gram, daar neem je nogmaals 100 mg en dat smijt je op je gloeiendhete 300 graden) gaspitplaatje van je gasfornuis.

blijft het mooi wit en droog ...das ok
smelt het gelig bruinig naar zwart dan is het foute boel.

en natuurlijk wat afwegen en nemen maar dan moet je wel weten hoe 35 % zuivere pep voelt.

Flameon

Badass junkie
Nooit verzegeld kopen, zeker geen ons!
Altijd laten testen, dan weet je of je waar voor je geld krijgt. Verder goeie tips van lysergine!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
verzegeld is alleen maar meer verdacht, het gaat nooit per ons zoiets komt per 1 kg of 2 kg.
en dan wordt ie versneden tot bagger en is ie zogenaamd rechtstreeks uit die kuip.

:(

niet dus

:(

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Zeg het volgende:
Als het onversneden is betekent het dat ik er best een sample uit kan halen om te laten testen. Dat de zegel dan verbroken is, is niet erg aangezien de uitslag toch goed gaat zijn (volgens hem) en je de rest dan toch van hem gaat kopen. Wacht de uitlsag af en koop aan de hand van het resultaat.

peppie

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
en natuurlijk wat afwegen en nemen maar dan moet je wel weten hoe 35 % zuivere pep voelt.

Dat is het probleem nu juist : vroeger, zo'n 15 jaar terug had ik altijd droge pep.
Pasta had ik nog van gehoord.
maar het as altijd goed, 1 lijntje en je stond geheid voor zeker een half uur strak.

Tegenwoordig is het allemaal pasta en troep :angry:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
pasta of natte pep is ok ... uitgedroogd kan ook heel goed zijn maar niemand die het uitgedroogd verkoopt ivm met het uitdroogverlies.

1 kg droogt uit naar 750 gram minimaal ....
daarom blijft het nat .....
:wave:
van 2 goede lijnen zuivere pep mag je uren lang strak staan ...
van coke 30 minuten, dus ik vrees dat je nog nooit goede pep hebt mogen preoven.

Groet

Bonie

SperSIZEboon

Badass junkie
lysergine25 zei:
pasta of natte pep is ok ... uitgedroogd kan ook heel goed zijn maar niemand die het uitgedroogd verkoopt ivm met het uitdroogverlies.

1 kg droogt uit naar 750 gram minimaal ....
daarom blijft het nat .....
:wave:
van 2 goede lijnen zuivere pep mag je uren lang strak staan ...
van coke 30 minuten, dus ik vrees dat je nog nooit goede pep hebt mogen preoven.

Groet

Bonie

hahahaha idd, een half uur strak staan van 2 lijnen pep?
dan heb je echt geen goeie

peppie

Belezen gebruiker
1 lijntje en je stond geheid voor zeker een half uur strak.

Goed LEZEN ! zeker een half uur en 1 lijntje, hallo het is dik 15 jaar terug denken jullie dat ik dan nog weet hoelang je srak stond :P
Die lijnen die ik neem zijn niet zo groot hoor iets van dit : --------------------
En dat voor 2 neusgaten
Wijsneuzen :grin:

EDIT : heb ff een meetlatje bijgepakt resultaat : 8 cm lang en 4mm dik, 4 cm per neusgat dus (ongeveer)

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
Verzegelen,merken, kleurtjes toevoegen.

zijn allemaal verkoop truckjes om de klant te laten denken dat het altijd super spul is.

Net zo als de zo genaamde "pastapep" is zo genaamd puurder{ja uhhuh!!!!??}
je heb wel vloeibare pep maar dat is niet geschikt voor de straatverkoop{handeld niet zo lekker als poeder}

maar de "pasta" is vaak gewoon pep waar water aan toegevoegd is.

Waarom?: geld want gewicht is geld dus als je een gram''pasta'' koopt en het is ook nog netjes afgewogen tot 1gram. Denk je gauw dat je in ieder geval een volledige gram heb gekregen.

Maar ja dan laat je het drogen en de vocht verdampt en dan heb je opeens 1/2 soms wel 3 streep minder.

dus het draait allemaal om geld,geld,geld.

:smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

peppie

Belezen gebruiker
tipsyflipsy zei:
Net zo als de zo genaamde "pastapep" is zo genaamd puurder{ja uhhuh!!!!??}

maar de "pasta" is vaak gewoon pep waar water aan toegevoegd is.

Waarom?: geld want gewicht is geld dus als je een gram''pasta'' koopt en het is ook nog netjes afgewogen tot 1gram. Denk je gauw dat je in ieder geval een volledige gram heb gekregen.

Maar ja dan laat je het drogen en de vocht verdampt en dan heb je opeens 1/2 soms wel 3 streep minder.

dus het draait allemaal om geld,geld,geld.

:smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

Pressies zie dit stukje van mij :
Dat is het probleem nu juist : vroeger, zo'n 15 jaar terug had ik altijd droge pep.
Pasta had ik nog van gehoord.
maar het was altijd goed, 1 lijntje en je stond geheid voor zeker een half uur strak.

Maar de meeste pubers van nu weten niet hoe hoe goed echte pep is/hoort te zijn :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
peppie zei:
maar het was altijd goed, 1 lijntje en je stond geheid voor zeker een half uur strak.

Sow! Die goeie ouwe tijd ook he... :rolleyes:

Weet je zeker dat je geen coke bedoelt ofzo?

Als je goede pep hebt, sta je van 1 lijntje (minimaal) 3 uur strak!

peppie

Belezen gebruiker
Marla Singer zei:
Sow! Die goeie ouwe tijd ook he... :rolleyes:

Weet je zeker dat je geen coke bedoelt ofzo?

Als je goede pep hebt, sta je van 1 lijntje (minimaal) 3 uur strak!

Goed LEZEN ! zeker een half uur en een lijntje zeg maar een sleutel puntje, want lijnen maken was niet nodig. :grin:
En als je van die pep van tegenwoordig al minimaal 3 uur strak staat (of je moet meth bedoelen) ben je niets gewend.
Vandaar dat iedereen zo snel tevreden is :tearsofjoy: :wave:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
haha waneer je natte snats hebt waar water aan is toegevoegt heb je wel een hele dikke dealer zeg, als dat dan droog is hou je geen flikker meer over aangezien amfetamine oplost in water,.. maargoed, droge pep word ook gewoon verkocht hoor, maar heb zelf liever verse pasta
:rock:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
peppie zei:
Goed LEZEN ! zeker een half uur en een lijntje zeg maar een sleutel puntje, want lijnen maken was niet nodig. :grin:
En als je van die pep van tegenwoordig al minimaal 3 uur strak staat (of je moet meth bedoelen) ben je niets gewend.
Vandaar dat iedereen zo snel tevreden is :tearsofjoy: :wave:
Je lult je hier niet meer uit hoor, goede pep werkt langer dan een half uur, punt.

peppie

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Je lult je hier niet meer uit hoor, goede pep werkt langer dan een half uur, punt.

Als bij jou een mes of sleutelpuntje langer dan een ongeveer een half uur werkt, ben je niets gewent punt. :mrgreen: :mrgreen:

Nu weer ontopic graag want daar ging het niet over,punt :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
ExceptionalInsight zei:
peppie zei:
Als bij jou een mes of sleutelpuntje langer dan een ongeveer een half uur werkt, ben je niets gewent punt. :mrgreen: :mrgreen:
Whatever floats your boat, babe.

Nou, van een sleutelpuntje pep van 60%-72% sta ik ruimschoots langer dan een half uur strak hoor en ik ben wel degelijk wat gewend. Helaas is zulke pep de laatste paar maanden onvindbaar. :(

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
ExceptionalInsight zei:
peppie zei:
Whatever floats your boat, babe.

Nou, van een sleutelpuntje pep van 60%-72% sta ik ruimschoots langer dan een half uur strak hoor en ik ben wel degelijk wat gewend. Helaas is zulke pep de laatste paar maanden onvindbaar. :(

Die post was ook niet echt serieus bedoel lijkt mij zo kinders.

peppie

Belezen gebruiker
Nou, van een sleutelpuntje pep van 60%-72% sta ik ruimschoots langer dan een half uur strak hoor en ik ben wel degelijk wat gewend. Helaas is zulke pep de laatste paar maanden onvindbaar.

Neem je toch meth, mix je dat met kut pep.
Dan krijg je super pep+ kut pep = perfecte pep lijkt mij. :)

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
Haha schitterend! Hey snuifmaatjes dit is geen real-life hé, niet zo happen, beter snuiven. Maar ga zo door, leuk om te lezen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
en kokkie ...

Peppie & Kokkie ... hoe gaat het met de Zwolle connectie ?
Heeft ie al 1 kg Appeltjussshhhh pep afgedropped !!

We are ready !!

peppie

Belezen gebruiker
Nu weer ff "ontopic" Die pep was niet per ons (verzegelde) maar per kg.
Had weer eens niet goed geluisterd.

Maar dan moet je toch altijd een monstertje van kunnen krijgen om te testen.
Ben er nog mee bezig en binnenkort zou ik een grammetje om te testen krijgen.

Ben benieuwd want vroeger (daar ga ik weer over vroeger) was appeltjes pep wel de beste pep.
Meth was er toen nog niet.

Opa

Bewuste gebruiker
Alles leuk en aardig,
maar de wereldjes van onsjes en kilo's is wat complexer dan je mss zou denken... Ga je daar niet te veel mee bezig houden als je nog niet weet waar je het over hebt, dat kan je een hoop ellende schelen... (no offense...)

3970

Wijs gebruiker
Ik voorspel voor Peppie een grandioze carrière als drugsdealer, met veel ripdeals, om te beginnen met zijn eerste kilo Dex, waarbij hij denkt zuivere Dex te kopen omdat zijn sampletje van 1 gram goed getest was, maar waarvan later blijkt dat dat slechts een lokkertje was :tearsofjoy:

Als ik je een kilo rommel wil verkopen, dan geef ik je ook eerst een gram superspul als sample :rolleyes:

peppie

Belezen gebruiker
Ha helemaal mis !

maar de wereldjes van onsjes en kilo's is wat complexer dan je mss zou denken... Ga je daar niet te veel mee bezig

Een kilo kopen doe ik sowieso niet, dat zou ik mijn hele leven niet op kunnen krijgen :kots:

Ik voorspel voor Peppie een grandioze carrière als drugsdealer

En dealen ben ik al helemaal niet van plan

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Waarom ben je dan uberhaupt dit topic begonnen? Als die hoeveelheden niet belangrijk voor je zijn, dan boeit die kwaliteit toch verder ook niet, want je zal er toch niks van kopen...

peppie

Belezen gebruiker
Kortom : verzegelde pep bestaat niet.
dat wou ik ff weten.
kg of geen kg ons of geen ons enz.

Bovenaan