veslaafd aan coke

verdrietje

Experimenterende gebruiker
heeeej,
(het gaat maar door)na heel de week werken in dit weer en steets s,avonds dood moe van het denken wat zal er nu weer zijn thuis. zit ik er helemaal door heen (nu komt het mischien over dat ik zielig ben maar wil alleen maar ff me verhaal kwijt)
en als je dan tuis komt zit tie op de bank helemaal wezeloos,tja en dan zak je egt weer eens door de grond zo van waar doe ik het allemaal voor,voor een leuk leven???
nee want dat heb ik al een paar maanden niet meer!!!!!!!!!!!
ik heb idd het vermoeden gehad van dit moet hem lukken met mijn hulp om er vanaf te komen ,en hij zeg ook steets dat hij dat wil maar gaat het niet geloven op deze manier.

flash kieke

Wijs gebruiker
verdrietje zei:
heeeej,
(het gaat maar door)na heel de week werken in dit weer en steets s,avonds dood moe van het denken wat zal er nu weer zijn thuis. zit ik er helemaal door heen (nu komt het mischien over dat ik zielig ben maar wil alleen maar ff me verhaal kwijt)
en als je dan tuis komt zit tie op de bank helemaal wezeloos,tja en dan zak je egt weer eens door de grond zo van waar doe ik het allemaal voor,voor een leuk leven???
nee want dat heb ik al een paar maanden niet meer!!!!!!!!!!!
ik heb idd het vermoeden gehad van dit moet hem lukken met mijn hulp om er vanaf te komen ,en hij zeg ook steets dat hij dat wil maar gaat het niet geloven op deze manier.

Als ik jou was zou ik conclusies beginnen te trekken.

A

Anonymous

Gast
Verdrietje, je moet ooit de grens trekken. Ik wil niet zeggen hoe eerder hoe beter, maar doe het wel op het goeie moment.

verdrietje

BobG zei:
Verdrietje, je moet ooit de grens trekken. Ik wil niet zeggen hoe eerder hoe beter, maar doe het wel op het goeie moment.

wanneer id dat dan?????ja ik weet het maar kan nu helemaaal niet meer denken..............................

A

Anonymous

Gast
verdrietje, denk je ooit nog je vriend over te kunnen halen te stoppen?

Zo nee, is het het beste om er nu een einde aan te maken.

Zo ja, hoop ik het beste voor je!

HDA

Bewuste gebruiker
Ik denk dat het ideale moment, het moment is waarop jij tegen jezelf kunt zeggen "Ik heb er alles aan gedaan, maar als ik nu niets doe, doe ga ik zelf tenonder."
Laat jouw leven niet domineren door de vrees voor de omgang met drugs je partner.

't Allerbeste,

HDA

Deranged

Badass junkie
Mensen met coke op denken dat ze tof zijn. Ik heb een hekel aan zowel coke als mensen die denken dat ze tof zijn, en wat ik al helemaal niet kan uitstaan zijn mensen die door de coke denken dat ze tof zijn. Verslaafd aan coke is verslaafd aan de leugen, op de vlucht voor de waarheid. De leugen is kort en zinloos, even denken dat je iemand bent die je nooit zal zijn dat je dingen aankunt terwijl je weet dat je geen kans maakt. Uiteindelijk komt de waarheid weer terug en is deze harder dan ooit. Hoe meer iemand zich met de leugen inlaat hoe harder de waarheid wordt. Zo raak je verslaafd aan de leugen, je kan de waarheid gewoon niet meer aan. Daarom noem ik coke snuivers zwakkelingen of mietjes.

shakes

Belezen gebruiker
Deranged zei:
Mensen met coke op denken dat ze tof zijn. Ik heb een hekel aan zowel coke als mensen die denken dat ze tof zijn, en wat ik al helemaal niet kan uitstaan zijn mensen die door de coke denken dat ze tof zijn. Verslaafd aan coke is verslaafd aan de leugen, op de vlucht voor de waarheid. De leugen is kort en zinloos, even denken dat je iemand bent die je nooit zal zijn dat je dingen aankunt terwijl je weet dat je geen kans maakt. Uiteindelijk komt de waarheid weer terug en is deze harder dan ooit. Hoe meer iemand zich met de leugen inlaat hoe harder de waarheid wordt. Zo raak je verslaafd aan de leugen, je kan de waarheid gewoon niet meer aan. Daarom noem ik coke snuivers zwakkelingen of mietjes.

Dus jij was vroeger een zwakkeling/mietje?

verdrietje

BobG zei:
verdrietje, denk je ooit nog je vriend over te kunnen halen te stoppen?

Zo nee, is het het beste om er nu een einde aan te maken.

Zo ja, hoop ik het beste voor je!
nee ik denk niet dat het gaat lukken,maar als tie dan weer gaat vertellen dat hij egt gaat veranderen dan krijg ik weer een beetje hoop maar dan tergelijker tyd doe hij het weer (wel stiekum want de eesrte twee gram merk niemand wat aan hem).maar het is ook de schaamte die ik heb..

verdrietje

HDA zei:
Ik denk dat het ideale moment, het moment is waarop jij tegen jezelf kunt zeggen "Ik heb er alles aan gedaan, maar als ik nu niets doe, doe ga ik zelf tenonder."
Laat jouw leven niet domineren door de vrees voor de omgang met drugs je partner.

't Allerbeste,

HDA
die momenten heb ikwel dat ik zo iets heb van jah heb alles geprobeert,dat heb ik hem ook gezegt ,en dan zeg hij wel van jah das waar het leg niet aan jou zeg hij dan,en beloof dat ik er nu voor gaat...

verdrietje

hallo....
na veel nadenken of ik dit wel zou schrijven heb ik het tog gedaan.
ff me verhaal kwijt
in mei zag ik het helmaal niet meer zitten,ik heb toen tog besloten hem de deur te wijzen,nou dat had ik veel eerder moeten doen want toen ging hij in zien dat ik het meende,hoe zielig hij ook ging doen en je ken het allemaal wel niet doen ik beloof het,maar goed ik heb het tog gedaan ,naar hulp gezocht en daar meerdere malen per week heen gegaan,de eerste weken waren rampen zeker voor heen had heel veel last van afkick verschijnselen.maar nu een paar maanden verder gaat het redelijk met hem tuurlijk heb hij het nog steets wel moeilik maar het gaat.en ja ik kan hem vaak niet vertrouwen daar is te veel voor gebeurd,maar ben tog heel erg blij dat ik me mantje stulje bij beetje terug aan het krijgen bent
groetjes.............

Cathie

Newbie
Hoi verdrietje.

Ik ben zelf verslaafd aan coke.
Ik heb 1 advies voor je en dat is stoppen met jullie relatie. Ten eerste moet hij zelf actie ondernemen om te stoppen anders is hij er nog niet klaar voor en nog in de ontkenningsfase. Het is niet zo dat hij niet van je houdt of om je geeft, hij geeft niet om zichzelf. Hij voelt zich schuldig en schaamt zich. Dit leidt alleen tot meer en nog stiekemer gebruiken.
Een addict is heel goed in manipuleren, liegen en bedriegen. Het is een tweede natuur, overlevingsactie geworden. Misschien is het zo ver dat hij zijn eigen leugens werkelijk gelooft. Drugs komen altijd op de eerste plaats. De obsessie is zo sterk dat niemand dat kan beinvloeden, hoe sterk de eigen wil ook is. Het gaat ook niet om wilskracht. Iemand die een verslaving heeft, zal zijn hele leven hier mee om moeten gaan. Je DNA structuur verandert en je lichaam wordt allergisch. Dit zijn cravings, wat inhoud dat men geen `tevredenheidsgrens` heeft. Zodra er (na zelfs jaren) weer 1 lijntje of zo genomen wordt, is de obsessie van meer willen net zo sterk als daarvoor.
Simpel gezegd; dus nooit meer die eerste nemen. Makkelijk gezegd. Het begint met de obsessie in het hoofd. Men kan leren die te herkennen en daar verandering in te brengen.
Dit heeft tijd nodig en er is hulp bij nodig. Daar het eerste probleem. Een addict is zeer egoistisch door de drugs en weigert vaak alle hulp omdat het ego zegt dat hij/zij het zelf beter weet.
Een verslaafde kan alleen zichzelf veranderen. Een ander, hoe veel hij daar ook om geeft, kan dat nooit voor elkaar krijgen.
Hij moet eerst leren hoe hij van zichzelf kan houden voordat hij van een ander kan houden. Dit kan jaren duren.

x
Cathie.

verdrietje

cathie

ik ben dus niet gestopt met mijn relatie,had hem wel de deur uit gezet heb hen naar een hotel gebracht en toen zijn we alles in werking gaan zetten om er door heen te komen ,ik moet zeggen nu naar een paar maanden gaat het heel erg goed met hem(ja ik weet dat ik hem wel in de gaate moet houden )want je ben zo terug bij af maar ik heb goeide vertrouwen dat het goed gaat komen en zo simpel als dat ik het nu hier neer zet is het ook niet geweest,maar gelukkig heb ik het zo gedaan.na zoveel jaaren een hele fijne man te hebben gehad wist ik het ook ff niet meer als je man zo verandert.maar dan kan je idd zien wat het met iemand doe en daar kom bij ik heb nog nooit gebruikt dus ik kon me er ook niet in verplaatsen.

melissa

Wijs gebruiker
Cathie zei:
Je DNA structuur verandert en je lichaam wordt allergisch. Dit zijn cravings, wat inhoud dat men geen `tevredenheidsgrens` heeft. Zodra er (na zelfs jaren) weer 1 lijntje of zo genomen wordt, is de obsessie van meer willen net zo sterk als daarvoor.
Een addict is zeer egoistisch door de drugs en weigert vaak alle hulp omdat het ego zegt dat hij/zij het zelf beter weet.

klopt idd......
ik was 7 jaar clean.....
dacht echt dat ik t allemaal gehad had.....
totdat ik tijdens een avondje stappen 1 lijntje van iemand nam....
t was niet gelijk die keer,maar t weekend daarop bood de gelegenheid zich weer aan en kon ik geen nee meer zeggen......
mischien had ik geen relatie moeten nemen met iemand die gebruikt denk ik nu vaak achteraf......
om heel eerlijk te zijn ben ik juist om die reden met hem in zee gegaan ik was alleenstaande bijstandsmoeder en kon t dus echt niet betalen....
maar ik wou wel ieder weekend op stap en mijn neus ophalen en daarom papte ik maar met hem aan.....laf eigenlijk
verliefd was ik niet,ja op zaterdagavond tuurlijk wel....
na 5 weken was ik doorgeslagen en lag met uitputtingsverschijnselen en onder de bulten in t ziekenhuis 2 dagen aan een infuusje....
hij was wel helemaal hoteldebotel van mij en heeft 2 dagen elke minuut die hij bij me kon doorbrengen aan mijn bedje gezeten,nam een week vrij om me thuis te verzorgen en liet t vrijgezellen feestje van zijn broer ervoor schieten......
pas toen snapte ik waar ik mee bezig was,en kkreeg ik daadwerkelijk gevoelens voor hem......
maar onze start was van mijn kant uit gewoon gebaseerd op die rotzooi :angry:

verdrietje

klopt melissa

mijn man was een paar jaar geleden ook aan de coke ,ook toe was hij er boven op gekomen alleen deze keer was hij verder als toen ik denk ook wel dat het altijd aantrekkings kracht heb voor hem en idd een lijntje is te veel.
hoe gaat het nu met jouw??

Bovenaan