flash kieke zei:maar waarom toch in deze topic zeggen dat hij/zei nieuw is?:P
omdat ik ervaring heb met dit soort drugs
flash kieke zei:maar waarom toch in deze topic zeggen dat hij/zei nieuw is?:P
carly zei:flash kieke zei:maar waarom toch in deze topic zeggen dat hij/zei nieuw is?:P
omdat ik ervaring heb met dit soort drugs

verdrietje zei:heeeej,
(het gaat maar door)na heel de week werken in dit weer en steets s,avonds dood moe van het denken wat zal er nu weer zijn thuis. zit ik er helemaal door heen (nu komt het mischien over dat ik zielig ben maar wil alleen maar ff me verhaal kwijt)
en als je dan tuis komt zit tie op de bank helemaal wezeloos,tja en dan zak je egt weer eens door de grond zo van waar doe ik het allemaal voor,voor een leuk leven???
nee want dat heb ik al een paar maanden niet meer!!!!!!!!!!!
ik heb idd het vermoeden gehad van dit moet hem lukken met mijn hulp om er vanaf te komen ,en hij zeg ook steets dat hij dat wil maar gaat het niet geloven op deze manier.
BobG zei:Verdrietje, je moet ooit de grens trekken. Ik wil niet zeggen hoe eerder hoe beter, maar doe het wel op het goeie moment.
Deranged zei:Mensen met coke op denken dat ze tof zijn. Ik heb een hekel aan zowel coke als mensen die denken dat ze tof zijn, en wat ik al helemaal niet kan uitstaan zijn mensen die door de coke denken dat ze tof zijn. Verslaafd aan coke is verslaafd aan de leugen, op de vlucht voor de waarheid. De leugen is kort en zinloos, even denken dat je iemand bent die je nooit zal zijn dat je dingen aankunt terwijl je weet dat je geen kans maakt. Uiteindelijk komt de waarheid weer terug en is deze harder dan ooit. Hoe meer iemand zich met de leugen inlaat hoe harder de waarheid wordt. Zo raak je verslaafd aan de leugen, je kan de waarheid gewoon niet meer aan. Daarom noem ik coke snuivers zwakkelingen of mietjes.
nee ik denk niet dat het gaat lukken,maar als tie dan weer gaat vertellen dat hij egt gaat veranderen dan krijg ik weer een beetje hoop maar dan tergelijker tyd doe hij het weer (wel stiekum want de eesrte twee gram merk niemand wat aan hem).maar het is ook de schaamte die ik heb..BobG zei:verdrietje, denk je ooit nog je vriend over te kunnen halen te stoppen?
Zo nee, is het het beste om er nu een einde aan te maken.
Zo ja, hoop ik het beste voor je!
die momenten heb ikwel dat ik zo iets heb van jah heb alles geprobeert,dat heb ik hem ook gezegt ,en dan zeg hij wel van jah das waar het leg niet aan jou zeg hij dan,en beloof dat ik er nu voor gaat...HDA zei:Ik denk dat het ideale moment, het moment is waarop jij tegen jezelf kunt zeggen "Ik heb er alles aan gedaan, maar als ik nu niets doe, doe ga ik zelf tenonder."
Laat jouw leven niet domineren door de vrees voor de omgang met drugs je partner.
't Allerbeste,
HDA
Cathie zei:Je DNA structuur verandert en je lichaam wordt allergisch. Dit zijn cravings, wat inhoud dat men geen `tevredenheidsgrens` heeft. Zodra er (na zelfs jaren) weer 1 lijntje of zo genomen wordt, is de obsessie van meer willen net zo sterk als daarvoor.
Een addict is zeer egoistisch door de drugs en weigert vaak alle hulp omdat het ego zegt dat hij/zij het zelf beter weet.