vies bier

[ERROR]

Experimenterende gebruiker
Huttenkloas.
Gewoon weg niet te zuipen, Kwam een maat van me ooit me aanzetten en kon het die avond dus ook meteen weer mee nemen.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Xeloc zei:
Zelfs na stevig door gedronken te hebben, krijg ik schultenbrau niet weg! Goor bier is dat :(

Valt tegenwoordig wel mee.
Vroeger was het niet te tanken maar het is geupgrade naar category 1 bier.
Nu is het wel te doen.

BLOEDLINK

Experimenterende gebruiker
weyoun22 zei:
Xeloc zei:
Zelfs na stevig door gedronken te hebben, krijg ik schultenbrau niet weg! Goor bier is dat :(

Valt tegenwoordig wel mee.
Vroeger was het niet te tanken maar het is geupgrade naar category 1 bier.
Nu is het wel te doen.

Mm, ik ken categorie 2 bier dat ik toch nog lekkerder vind dan Schultenbrau, dan moet ik wel zeggen dat ik Schultenbrau uit blik heb gedronken en dat vind ik sowieso minder lekker.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
bavaria, amstel, heineken vind k eerlijkgezegd allerdrie echt smerig, verder ook al die euroshopper merken

alcoholist

Wijs gebruiker
heineken smerig,

ik mot dat duitse bier niet.. maar een heineken bekleineren..? daar kan ik met m'n pet niet bij..

elke gozert is gek op heineken,zoniet,,,? nou dan ben je

Matheson

Belezen gebruiker
Ik vind Heineken te drinken, maar niet veel aan.
Ik heb laatst ontdekt dat ik Grolsch toch echt niet lekker vind. Doe er niet heel moeilijk over, maar ik drink liever Import dan Grolsch. Aan Grolsch zit gewoon een smaakje wat ik niet mag, dat zullen andere mensen wel juist weer lekker vinden.

Verder vind ik geen bier vies. er zijn dus hoogstens minder lekkere biertjes.

Karhu

Wijs gebruiker
Euroshopper blikken zijn wel goor... AH pilsner halve liters daar in tegen zijn wel goed voor een avondje flink zuipen!

Grolsch :hearteyes: ! Maar zal wel voor echte mannen zijn ofzo :).

alcoholist

Wijs gebruiker
euroshopper is zeker goed,40cent voor een halve liter, vroeger waren die blikken zwart/groen achtig,nu rood met wit..:tongueout: maar alsnog even goed,zeker voor dat geld

Octogonapus

Belezen gebruiker
alcoholist zei:
euroshopper is zeker goed,40cent voor een halve liter, vroeger waren die blikken zwart/groen achtig,nu rood met wit..:tongueout: maar alsnog even goed,zeker voor dat geld

ik leef op AH pilsener, liefst sixpack en als dat op is pak ik een mandje en vul ik die met halve liters :rock:

Bovenaan