Hehe studenten instelling isdat. Wij kopen voor onzelf ieder 2 sixpackjes heiniken/hertog jan en dan nog euroshopper erbij, na die heiniken en hertog jan lust je die andere shit ook wel.Bored zei:Als je maar genoeg van één soort bier drinkt, dan wordt het vanzelf lekker.
Zo zei ik bijvoorbeeld een paar weken terug tegen twee vrienden: "HEEY jongens weten jullie waar ik nu dan achter kom? Dit euroshopper bier is niet alleen goedkoop, het is ook echt lekker!!". De 20 lege blikjes in de prullenbak waren waarschijnlijk de verklaring voor mijn absurde uitspraak.
Nuchter vind ik euroshopper, pilsener, export en grolsh allemaal behoorlijk smerig.

goed bier, heb nog een halve liter in mijn schooltas zittenDrogeHoestCapsule zei:En wat vinden jullie van Schutters? Mooi prijsje maar de smaak?
endor zei:Heineken..
Neen dankje , we hebben beter Belgisch water![]()
Beanhead zei:endor zei:Heineken..
![]()
Primus en maes vind ik persoonlijk ook nog piswatertjes, doodgewone jupiler, een gulden draak, de lekkere zwaardere biertjes die Belgische monniken kunnen er toch wat van hoor.
Beanhead zei:endor zei:Heineken..
![]()
Primus en maes vind ik persoonlijk ook nog piswatertjes, doodgewone jupiler, een gulden draak, de lekkere zwaardere biertjes die Belgische monniken kunnen er toch wat van hoor.
Behalve heineken.zjimiz zei:vies bier? tja. ik denk ook dat minder lekker beter op zijn plaats is. verder vind ik het belangrijk om elk biertje op zijn eigen karakter te beoordelen. Bier is net ale mensen, als je het leert kennen wordt het meestal beter![]()
Winehouse zei:Veel goedkoop bier is vies.
Ik had gister een martens uit de vriezer en ik vond hem niet echt lekker, maar over het algemeen drinken we alles...Dreuge zei:Vind tot nu toe bijna al het bier lekker. Ik drink alles wel, ook de goedkopere bieren (baron, c1000 pilsener, euroshopper, martens van jumbo). Het enige wat ik echt niet lekker vind is schutters.
Oja, en corona enzo vind ik ook echt smerig maar denk niet dat dat in topic topic hoort.

bier zei:Duits bier vind ik zowiezo maar zozo, belgisch bier blijft echt het lekkerst. Palm![]()
Drientje zei:Het probleem met bier is dat het naar bier smaakt.![]()

Maar een bus klopt niet.funky_skunk_junky zei:Drientje zei:Het probleem met bier is dat het naar bier smaakt.![]()
Klopt als een bus![]()
funky_skunk_junky zei:Drientje zei:Het probleem met bier is dat het naar bier smaakt.![]()
Klopt als een bus![]()

verneukeratief zei:![]()
Zal ongetwijfeld al genoemd zijn maar gadverdamme. Kijk ook dat smerige Russische blikontwerp uit begin jaren '80. Lowest of the low. Heel snel vieze bruine schuimkringen in je glas. Maar soms is het niet anders.