vies bier

sienemien

Newbie
ik weet niet ze dit ook in nederland verkopen:

kaiser pils
karlsquell (das die uit de aldi)
romy pils
pils van huismerk(365) delhaize

Bored

Belezen gebruiker
Als je maar genoeg van één soort bier drinkt, dan wordt het vanzelf lekker :).
Zo zei ik bijvoorbeeld een paar weken terug tegen twee vrienden: "HEEY jongens weten jullie waar ik nu dan achter kom? Dit euroshopper bier is niet alleen goedkoop, het is ook echt lekker!!". De 20 lege blikjes in de prullenbak waren waarschijnlijk de verklaring voor mijn absurde uitspraak.
Nuchter vind ik euroshopper, pilsener, export en grolsh allemaal behoorlijk smerig.

Towelie

Newbie
Bored zei:
Als je maar genoeg van één soort bier drinkt, dan wordt het vanzelf lekker :).
Zo zei ik bijvoorbeeld een paar weken terug tegen twee vrienden: "HEEY jongens weten jullie waar ik nu dan achter kom? Dit euroshopper bier is niet alleen goedkoop, het is ook echt lekker!!". De 20 lege blikjes in de prullenbak waren waarschijnlijk de verklaring voor mijn absurde uitspraak.
Nuchter vind ik euroshopper, pilsener, export en grolsh allemaal behoorlijk smerig.
Hehe studenten instelling isdat. Wij kopen voor onzelf ieder 2 sixpackjes heiniken/hertog jan en dan nog euroshopper erbij, na die heiniken en hertog jan lust je die andere shit ook wel. :beer:

Flameon

Badass junkie
Eurohopper is toch appie?
Ik hou niet van lindeboom, oranjepoom en speciale bieren als hoegaarden / bokbier en dat soort fratsen

DrogeHoestCapsule

Experimenterende gebruiker
Vergelijk Euroshopper, Pilsener, Export & Schultenbrauw maar eens met een "echt merk" :wink:

En wat vinden jullie van Schutters? Mooi prijsje maar de smaak?

Bingeln

Hangt van de situatie af, nuchter op een terras in de zon hoef ik geen schultenbrau.
Tijdens een weekendje door (op wat dan ook) maakt het me geen zak uit, als er maar alcohol in zit :beer:

edwin__

Belezen gebruiker
Schultenbrau is het best als je het 3 uur in de zon hebt laten staan, spuit je blik ook al half leeg als bijkomende voordeel :P.

verneukeratief

Badass junkie

Zal ongetwijfeld al genoemd zijn maar gadverdamme. Kijk ook dat smerige Russische blikontwerp uit begin jaren '80. Lowest of the low. Heel snel vieze bruine schuimkringen in je glas. Maar soms is het niet anders.

Beanhead

Badass junkie
endor zei:
Heineken..

Neen dankje , we hebben beter Belgisch water :)

:tearsofjoy:

Primus en maes vind ik persoonlijk ook nog piswatertjes, doodgewone jupiler, een gulden draak, de lekkere zwaardere biertjes die Belgische monniken kunnen er toch wat van hoor.

endor

Badass junkie
Beanhead zei:
endor zei:
Heineken..

Primus en maes vind ik persoonlijk ook nog piswatertjes, doodgewone jupiler, een gulden draak, de lekkere zwaardere biertjes die Belgische monniken kunnen er toch wat van hoor.

Ik vind palm eigenlijk een zeer geslaagd biertje , en sinds kort word er weer duvel tripple hop gemaakt.

KoxBox

Badass junkie
Beanhead zei:
endor zei:
Heineken..

Er is nu een nieuw Gents bier, echt lekker! Gruut noemt het. (was even de naam kwijt)

zjimiz

Bewuste gebruiker
vies bier? tja. ik denk ook dat minder lekker beter op zijn plaats is. verder vind ik het belangrijk om elk biertje op zijn eigen karakter te beoordelen. Bier is net ale mensen, als je het leert kennen wordt het meestal beter :rock:

KoxBox

Badass junkie
zjimiz zei:
vies bier? tja. ik denk ook dat minder lekker beter op zijn plaats is. verder vind ik het belangrijk om elk biertje op zijn eigen karakter te beoordelen. Bier is net ale mensen, als je het leert kennen wordt het meestal beter :rock:
Behalve heineken.

endor

Badass junkie
heb nog niet van dat biertje gehoord.
Maar ik blijf wel gewoon bij mijn pintjes die ik normaal drink.
Heb ik toevallig vannacht over bier gedroomt , donkere chemey...

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
oranje-boom,..bah,..wat vies,..ps-wat ik een goed en goedkoop biertje vind,..bij de lidl,..finkebrau,..wel gemaakt naar de deutsche reinheitsgebot,..een halve liter blik,..als ik geld genoeg heb,koop ik alfa bier,..hmmmmm

Dreuge

Badass junkie
Vind tot nu toe bijna al het bier lekker. Ik drink alles wel, ook de goedkopere bieren (baron, c1000 pilsener, euroshopper, martens van jumbo). Het enige wat ik echt niet lekker vind is schutters.

Oja, en corona enzo vind ik ook echt smerig maar denk niet dat dat in topic topic hoort.

cropp

Badass junkie
Dreuge zei:
Vind tot nu toe bijna al het bier lekker. Ik drink alles wel, ook de goedkopere bieren (baron, c1000 pilsener, euroshopper, martens van jumbo). Het enige wat ik echt niet lekker vind is schutters.

Oja, en corona enzo vind ik ook echt smerig maar denk niet dat dat in topic topic hoort.
Ik had gister een martens uit de vriezer en ik vond hem niet echt lekker, maar over het algemeen drinken we alles...

Louwe halve liters, 40 cent kan iedereen missen! :rock:

Agustin

bier zei:
Duits bier vind ik zowiezo maar zozo, belgisch bier blijft echt het lekkerst. Palm :hearteyes:

Inderdaad man, Belgische bieren zijn de erg fijn.

Goor bier vind ik Beck's en Holtland, gaat er gewoon amper in.

LADd

amsterdam maximator :kots:
ok, een paar keer gekocht omdat het 12% alcohol bevat,,
maar t is veel te zoet

TheIronMaiden.

Natuurlijk bestaat er vies bier.
Ik heb zelf gewerkt bij Bavaria in Lieshout. Shultenbrau is ook van Bavaria. Het komt alleen niet als 1e door de leiding. Wanneer je redelijk wat bier drinkt proef je dat zeker.
Ik blijf er alleen bij dat het bier waar je mee opgegroeid bent je favorieten bier is!
Je kunt dus wel twisten over A en B merken. Shultenbrau is een B merk.

weyoun22

Bewuste gebruiker
verneukeratief zei:

Zal ongetwijfeld al genoemd zijn maar gadverdamme. Kijk ook dat smerige Russische blikontwerp uit begin jaren '80. Lowest of the low. Heel snel vieze bruine schuimkringen in je glas. Maar soms is het niet anders.

Klopt.
Dit is een van de weinige goedkope blikken die ik gewoon weiger te drinken.
Wat een verpieterd slootwater is die troep.

Bovenaan