Vind jij jezelf drugsverslaafd?

Vind je je zelf een junk?

• ja

Stemmen: 0 0,0%
  • nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0

qinn

Bewuste gebruiker
Wie van jullie vind zich zelf een junk?

Persoonlijk vind ik me eigen geen junk maar diep van binne weet ik wel dat ik een junky ben...

Wat jullie?

candy

Bewuste gebruiker
Ik vindt het niet. Omdat dit woord altijd een ander beeld oproep dan ik zelf ben! Dus zeg ik liever van mijn eigen:ik ben een matige gebruiker! nu toch en dat wil ik zo houden.Genieten maar met verstand! :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
heb wel redelijk veel geprobeerd maar wat ik echt gebruik is wiet, en om de maand xtc, dus ik vind mezelf geen junk :wave: :stoned:

ook is in mijn ogen een junk iemand die echt aan hd verslaafd is en er alles aan doet die drugs in zijn bezit te hebben. stel je slikt veel xtc vind ik dat nog minder junk achtig als dat je elke dag 3 gram sosa wegsnuift.

caatje

Badass junkie
wat is een junk in jouw ogen?

Bij mij is dat iemand die (al dan niet) op straat leeft en altijd op zoek is naar gerei. Die 48uur per dag aan score denkt.

Ik kan bij dit voorbeeld 100% zeggen dat ik verre van een junk ben.

qinn

Bewuste gebruiker
wat is een junk in jouw ogen?

Bij mij is dat iemand die (al dan niet) op straat leeft en altijd op zoek is naar gerei. Die 48uur per dag aan score denkt.

Ik kan bij dit voorbeeld 100% zeggen dat ik verre van een junk ben.

Ik vind dat iemand een junky als hij moet stelen voor zijn drug's...
En ik vind iemand een junky als hij verslaafd is aan HD....

Lana

Wijs gebruiker
Ja ik vind mezelf nog steeds een junk. Ookal ben ik nu al 4 jaar een matige gebruiker. (Wel iedere dag blowen, maar de rest matig).
Het is in de genen gekropen hoor ik ook van mensen om me heen.
M´n hele doen en denken staan er nog naar. Ook raak ik in paniek als er niks in huis is.
Ik hoop wel op ooit een normaal leven, waarin het junkygedrag ver naar de achtergrond is gedreven.

caatje

Badass junkie
qinn zei:

Ik vermoed dat je dan snel klaar bent met dit topic omdat ik DENK dat de meeste hier recreratief gebruiker zijn en die paar echte die hards waarvan ik denk dat ze meer dan recreatief bezig zijn lijken in mijn ogen zoals ze overkomen ook niet echt junks zoals jij ze beschrijfd. :wink:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
caatje zei:
qinn zei:

Ik vermoed dat je dan snel klaar bent met dit topic omdat ik DENK dat de meeste hier recreratief gebruiker zijn en die paar echte die hards waarvan ik denk dat ze meer dan recreatief bezig zijn lijken in mijn ogen zoals ze overkomen ook niet echt junks zoals jij ze beschrijfd. :wink:

toch zijn er al 3 stemmen voor ja ik vind mezelf een junk

caatje

Badass junkie
@need -weed, ik zag t ja, maar zijn t serieuze stemmen? zo ja, dan sta ik er nog achter wat ik gezegt heb. Maar wel zoals ik het woord junk interpreteer.

MetaalKonijn

Badass junkie
't is ook maar net hoe je 't woord verslaafd interpreteert.. ben toch wel zeker verslaafd aan een aantal dingen, wat mij een junk zou maken, als je 't simpel stelt. Maar aangezien self-esteem ook belangrijk is, waarom zou je jezelf een junk vinden?

Jeller

Badass junkie
ik zeker niet!
ik gebruik niets meer behalve alcohol en psychedelische drugs, en das al tijdje geleden.. binnekort wel terug trippen

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Psykaholik zei:

Inderdaad, de ene dag kan je jezelf beter hebben dan de andere dag en ik denk dat het er ook een beetje vanaf hangt wat voor feedback je uit je omgeving krijgt.
Meestal ook meer lichamelijk dan geestelijk.

Freaky high

Bewuste gebruiker
hangt er van af hoe je het begrp 'junky' bekijkt, ik zie het als, alle drugs willen proberen en gebruiken, maar ik doe alleen maar wiet, dus voor mezelf ben ik geen junky :stoned:

reggae-weedjunk

Bewuste gebruiker
Omdat ik dacht dat jij aan de pep zat of heb ik het mis.....(niet dat je een junk ben maar omdat je zei dat je NIKS gebruikte....) :confused:

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
mijn defenitie is dat je een junk bent als je niet meer zonder drugs kunt,
ik ben een nicotine junk, en ook wel een weed junk

Frisko

Badass junkie
mjah,junk is rotzooi/afval
maar een junkie is dus een heroinegebruikert/addict?!

beters verander je de topictitel dan naar "vind jij jezelf drugsverslaafd?" :P :grin: :wave:

qinn

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
mjah,junk is rotzooi/afval
maar een junkie is dus een heroinegebruikert/addict?!

beters verander je de topictitel dan naar "vind jij jezelf drugsverslaafd?" :P :grin: :wave:

Slim :grin:
zal ik ff doen :)

Imke

Badass junkie
Ik ben niet lichamelijk verslaafd, ik kan perfect functioneren zonder.. ik ben gewoon verslaafd aan het gevoel, het effect,..

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Saivy zei:
Ik ben niet lichamelijk verslaafd, ik kan perfect functioneren zonder.. ik ben gewoon verslaafd aan het gevoel, het effect,..

precies geestelijk verslaafd, want lichamelijke verslaving komt ook niet voor bij die snelle van je :wink:

Imke

Badass junkie
need^weed zei:
Saivy zei:

precies geestelijk verslaafd, want lichamelijke verslaving komt ook niet voor bij die snelle van je :wink:

Ja dan ben ik geestelijk verslaafd :P maar.. ik kan nog gemakkelijk stoppen..

Bovenaan