wat is een junk in jouw ogen?
Bij mij is dat iemand die (al dan niet) op straat leeft en altijd op zoek is naar gerei. Die 48uur per dag aan score denkt.
Ik kan bij dit voorbeeld 100% zeggen dat ik verre van een junk ben.
qinn zei:Ik vind dat iemand een junky als hij moet stelen voor zijn drug's...
En ik vind iemand een junky als hij verslaafd is aan HD....
caatje zei:qinn zei:Ik vind dat iemand een junky als hij moet stelen voor zijn drug's...
En ik vind iemand een junky als hij verslaafd is aan HD....
Ik vermoed dat je dan snel klaar bent met dit topic omdat ik DENK dat de meeste hier recreratief gebruiker zijn en die paar echte die hards waarvan ik denk dat ze meer dan recreatief bezig zijn lijken in mijn ogen zoals ze overkomen ook niet echt junks zoals jij ze beschrijfd.![]()
Psykaholik zei:

melissa zei:

wwaazzaapp zei:mijn defenitie is dat je een junk bent als je niet meer zonder drugs kunt,

Frisko zei:mjah,junk is rotzooi/afval
maar een junkie is dus een heroinegebruikert/addict?!
beters verander je de topictitel dan naar "vind jij jezelf drugsverslaafd?" :P![]()
![]()
hoe bedoel je puinhoop?GewoonVOL zei:puinhoop!
Saivy zei:Ik ben niet lichamelijk verslaafd, ik kan perfect functioneren zonder.. ik ben gewoon verslaafd aan het gevoel, het effect,..
need^weed zei:Saivy zei:Ik ben niet lichamelijk verslaafd, ik kan perfect functioneren zonder.. ik ben gewoon verslaafd aan het gevoel, het effect,..
precies geestelijk verslaafd, want lichamelijke verslaving komt ook niet voor bij die snelle van je![]()