Vitamine B als snijmiddel ouderwets?

Duvel

Newbie
De lekkerste versneden coke die ik ooit gebruikt hebt was versneden met Vitamine B (tuurlijk heb ik liever net als iedereen flakes maar meeste dealers willen toch ergens winst op maken). Nu wil mn huidige dealer dit na lang aandringen best wel eens proberen enkel heb ik geen id hoe aan vitamine b in poedervorm te komen (google me suf :P)
Is V B als snijmiddel zo ouderwets of is er gewoon een beter alternatief? (één waar je neus er niet ter plekke vanaf rot)

Oom Klaas

Badass junkie
Gast, flakes kunnen ook zo hard versneden zijn.
Iedere dealer kan het opnieuw persen dat het lijkt alsof het "puur" is.
Flakes, krijtjes het zegt helemaal NIETS.

Dus ga je eerst maar goed inlezen over coke voordat je je dealertje gaat helpen.
En voor versnijmiddelen help ik je ook niet :grin:

Duvel

Newbie
Oom Klaas zei:
Gast, flakes kunnen ook zo hard versneden zijn.
Iedere dealer kan het opnieuw persen dat het lijkt alsof het "puur" is.
Flakes, krijtjes het zegt helemaal NIETS.

Dus ga je eerst maar goed inlezen over coke voordat je je dealertje gaat helpen.
En voor versnijmiddelen help ik je ook niet :grin:

OI, pls dont treat me als een 16 yrs old blondje (no offence voor meisjes die echt 16 jaar en blond zijn)!!,
Ik heb mij verdiept en ken de meeste alternatieven (en heb ze uitgeprobeert), kweet ook dat meeste flakes 'gemanipuleerd' zijn en ben er ook 100% zeker van dat de basis coke waar mn dealer van toen mee werkte beter was dan de kwaliteit die je tegenwoordig ziet.
Meeste snijmiddelen kan je zelfs vinden in dit forum, helaas zie je weinig over vitamine B en zodoende mn vraag, wellicht dat er ook iemand een normaal antwoord kan geven zonder dat ik in details hoef te gaan over wat een 'hardcore' gebruiker ik niet ben :openmouth:

Chris Pontius

Badass junkie
maar als je hem kan vragen welke versnijdings middelen hij er in propt.. waarom zeg je niet dat je meer wilt betalen ZONDER versnijdingsmiddelen ...?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ja idd, als hardcore in spe coke junk zou je misschien ook moeten kappen met die dealer.

laat je coke eerst maar is testen, dan zullen we wel zien hoe slecht dat anuspoeder van je zwealer is.

en dan pas kun je gaan nadenken hoe je je coke moet gaan versnijden om nog meer winst te maken.

:mrgreen:

geekos

Bewuste gebruiker
Duvel zei:
OI, pls dont treat me als een 16 yrs old blondje (no offence voor meisjes die echt 16 jaar en blond zijn)!!,
Ik heb mij verdiept en ken de meeste alternatieven (en heb ze uitgeprobeert), kweet ook dat meeste flakes 'gemanipuleerd' zijn en ben er ook 100% zeker van dat de basis coke waar mn dealer van toen mee werkte beter was dan de kwaliteit die je tegenwoordig ziet.
Meeste snijmiddelen kan je zelfs vinden in dit forum, helaas zie je weinig over vitamine B en zodoende mn vraag, wellicht dat er ook iemand een normaal antwoord kan geven zonder dat ik in details hoef te gaan over wat een 'hardcore' gebruiker ik niet ben :openmouth:
Ja, en je bent zo hardcore dat je op een internetforum komt vragen hoe je coke moet versnijden. Je bent zelf zo hardcore dat je er niet eens bij nadenkt dat hier veel gebruikers zitten die mogelijk misschien zelf van jouw dealer kopen. En ben je dan ook zo hardcore om in te zien dat de meeste mensen hier je dus niet gaan helpen als je vraagt hoe je coke met vitamine B moet versnijden? Dat is namelijk omdat het hardcore is om de puurst mogelijke coke te snuiven :rock: maar daar weet jij als hardcore-fan waarschijnlijk alles van

jaja, hardcore forum hier

Angramar Temenos

Badass junkie
Versnijd het met manitol, als je al perse moet versnijden, wat ik je afraad. Manitol is niet schadelijk voor de neus, en heeft geen bij-effecten zoals bijv. caffeine of speed.

geekos

Bewuste gebruiker
hij is wel stil geworden, misschien te veel duvel gedronken

maar als je hem kan vragen welke versnijdings middelen hij er in propt.. waarom zeg je niet dat je meer wilt betalen ZONDER versnijdingsmiddelen ...?

en dat andere mensen ook meer willen betalen ZONDER versnijdingsmiddelen

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Versnijd het met manitol, als je al perse moet versnijden, wat ik je afraad. Manitol is niet schadelijk voor de neus, en heeft geen bij-effecten zoals bijv. caffeine of speed.

Mannitol zou nog zelfs een versterkende werking kunnen hebben zie :

"Mannitol can also be used to open the blood-brain barrier by temporarily shrinking the tightly coupled endothelial cells that make up the barrier. This makes mannitol indispensable for delivering various drugs directly to the brain (e.g. in the treatment of Alzheimer's disease)."

Bron:http://en.wikipedia.org/wiki/D-Mannitol

Het zou dus best kunnen dat door toevoeging van mannitol er minder cocaine wordt tegengehouden door je bloed hersenbarriere. Maar het is maar een vermoeden van mij.

Bovenaan