Volgende week Ayahuasca

dirtbag

Bewuste gebruiker
hey,

ik wil volgende week of de week daarop ayahuasca gaan brouwen, nu heb ik de vraag, wat is de beste combinatie met de spullen die ik heb:

10gram Phalaris Arundinacea
50gram Banisterionis Caapi
20gram Peganum Harmala

wat zijn de beste verhoudingen en welke van de 2 MAOI's is de beste?
krijg er nu al zin in :)

groetjes!

EDIT: heb niks kunne vinden over ayahuasca met phalaris op erowid.

azgaza

Badass junkie
Op erowid staan tientalle tripreports waar mensen hun verhoudingen neerzetten, www.erowid.org <-- aanrader om ff helemaal door te lezen.

Ik dacht dat een half uur vóór dat je de dmt bevattende planten neemt je beter eerst de mao remmers kan nemen, thee van beide maken. Dat lees je het meest dat mensen doen..
Toch vraag ik eerst even: weet je wel zeker dat je dit wilt doen? Het schijnt dat wanneer je het goed uitvoert het echt heel, héél intens is. Als je zeker weet dat je er klaarvoor bent; succes ermee maar ik zou dat toch even persoonlijk nagaan.

dirtbag

Bewuste gebruiker
ik weet het zeker, en ik ben ook eigenwijs :P
dus als mensen zeggen dat ik het niet moet doen, ik het toch doe, al ga ik dan extreem bad, heb ik mijn lesje geleerd.
en op erowid kon ik niks vinden van een ayahuasca brouwsel met phalaris helaas.
misschien nog even beter zoeken.

pieter-b

Wijs gebruiker
euh.......of niet.....
als ik me niet vergis bevatten alle Phalaris een flinke lading 5meo-dmt die VEEEEEEL sterker is dan dmt..als in..je hebt er extreem weinig van nodig..
maargoed..ik heb me nu even niet ingelezen dus misschien heb je daar de uitzondering.
*edit . en bufotenine lees ik nu

pieter-b

Wijs gebruiker
ik zou echt voor een andere plant gaan...er is verder nks over de verhoudingen bekend, behalve dat er veel 5meo-dmt en 5-oh-dmt in zit..
die meo maakt het lastig te doseren en die oh maakt je misselijk..wrom geen mimosa?
*over de juiste dosering durf ik je trouwens verder niet echt te adviseren..de potentie kan enorm verschillen..

dirtbag

Bewuste gebruiker
misschien wel een idee om dat aan te schafen dan...
dan probeer ik die phalaris wel te extraheren ofzo... ik zie wel :P

azgaza

Badass junkie
Ik raad ook een soort met meer n-n-DMT aan, gewone DMT dus, daar wordt je vaak minder misselijk van en dan kan je dus beter richten op de mentale en visuele effecten die dus bij ayahuasca zéér overweldigend schijnen te zijn.

Ik zou ook als ik jou was een van de meer gangbare soorten nemen, daar is veel onderzoek naar gedaan en dan is de kans dat het meteen lukt ook gelijk een stuk groter.

dirtbag

Bewuste gebruiker
kay, thanks,
ik hoorde trouwens net op me werk dat ik maandag uitbetaald word plus nog een 13e maand plus nog eens 85% winstuitkering, dus ik ga volgende week effe wat goedjes bestellen :)

Bovenaan